Guest Sisse Skrevet 29. December, 2013 Næææææ jeg kan vist godt kaldes begge dele. Jeg er nu af flere veje og kanaler uafhængige af hinanden. fået af vide at nogle af mine gæster er blevet tilbudt mine privat oplysninger af en person der skulle være en del af en lille gruppe/kreds/klub af mænd der har som mål at finde og dele disse oplysninger. Angiveligt fordi dette skulle være sjovt. Og sjovt det kan det da sikkert godt være. Hvis man virkelig ikke har andet at bruge sin tid til, end at finde Facebook profiler på en flok glædespiger. - men det er det bare slet ikke for os piger. Jamen hvorfor dog så vred og over det lille sisse. Det er jo bare en lille kreds af mænd. De gør jer jo ikke noget. Nej men ud over at det er helt igennem grænseoverskridende for os. Så er der åbenbart en meget let holdning i denne flok af mænd om hvordan man passer på disse oplysninger eller også er der et medlem i gruppen som ikke kan holde sin store f.. K... og giver lystigt vores private oplysninger ud til andre som de intet kender til. Det kunne være såvel en trofast kunde hos pigen. Som en total psykopat!! Hvilket kan udgøre en risiko for vi piger samt vores familier. Jamen hvorfor så være skuffet lille sisse. Joo fordi det på alle måder er overtrædelse af den tillid vi viser jer ved at sige velkommen i min krop. Og det skuffer mig sgu at denne gruppe har så lidt respekt for os som mennesker. Jeg håber inderligt at i vil stoppe det omgående og passe lidt bedre på os i fremtiden. Og jeg håber inderligt at jer søde dejlige mænd der ude som skulle få et tilbud om sådanne oplysninger vil ønske os det bedste og sige nej tak til tilbuddet. 36 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dick Princess 849 Skrevet 29. December, 2013 wow, nu har jeg da også hørt det med så.. for at være ærlig så burde de mænd der gør det for sjov skyld virkelig have ondt i røven. hvordan ville de ikke have det hvis det var den anden vej rundt, den tror jeg sku ikke de har tænkt på! jeg ville da sætte pris på at hvis folk blev tilbudt privat oplysninger på mig at de sagde nej tak og derefter gik til mig og oplyste mig om at der var en stodder der ville have det lidt ''sjovt'' og sprede mine personlige oplysninger. for igen som Sisse siger DER ER EN GRUND TIL AT DE PERSONLIGE OPLYSNINGER IKKE ER NOGET I SKAL HAVE FAT I ! puha bare at læse Sisse's indlæg gør mig pist ! jeg håber ikke det er sket for dig søde!! Natalie out ! 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nastykinky1978 5 Skrevet 29. December, 2013 Det er bare slet og ret DÅRLIG stil.... Håber det stopper, og i dejlige tøser kan få det privatliv i har ret til, når i tilbyder os mænd gode oplevelser 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1719 Skrevet 29. December, 2013 Enig. Det er noget forbandet svineri. Jeg ville aldrig tage imod den slags oplysninger. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MushRoom Skrevet 29. December, 2013 Kære Sisse. Hvorfor spørger du ikke dine gæster, hvor de har fået disse gangbare oplysninger fra ? Er de troværdige gæster hos dig, så oplyser de vel også troværdig overfor dig hvem denne funny person er. Jeg forstår alligevel ikke hvad oplysninger de skulle have på dig, udover dem som de ved på forhånd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hans1960 35 Skrevet 29. December, 2013 Fuldstændig uacceptabelt. Håber så sandelig, at de pågældende stopper omgående. Ligesom, vi mænd ønsker at være anonyme, har pigerne også krav på dette. De løber endda en endnu større risiko end vi gør. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3625 Skrevet 29. December, 2013 Kære Sisse. Jg føler for dig, det er virkelig et kæmpe brud på den gensidige diskretion. Og en rigtig svinsk handling. Kæmpe krammer herfra. Og hvis de ynkelige stakler er at finde her på logen, så burde få trampet et hvis mandlig legemsdel til mos. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17566 Skrevet 29. December, 2013 Jeg forstår godt du er vred og skuffet lille sisse. Men du er vel ikke forbavset, vel? Siden jeg lærte nogle af jer piger at kende lidt nærmere, har jeg lært noget om menneskedheden som jeg ikke ville vide. Eller måske skal jeg sige "mandeskedheden". Man vil jo gerne, inderst inde, tro godt om mennesker, men sandheden er at der findes ret mange - rigtigt mange desværre - mænd derude, som menneskeheden skulle have det bedre foruden. Små væsner, der kun kan føle sig store hvis de kan tage pis på og fortrykke andre mennesker - fortrinsvis kvinder. Og i piger i erhvervet, er jo et let bytte for deres kvindehad. For yderst drejer det sig om lige precis det: kvindehad. Very very sad. B 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
T.Hansen47 931 Skrevet 29. December, 2013 Den slags er bare ikke fedt at gøre overfor de piger vi allesammen godt ved har brug for at passe på sig selv og deres privatliv. Forstår godt du er vred. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
generte 32 Skrevet 29. December, 2013 føler med dig sisse sådan en klaphat, kun sku aldrig drømme at tage i mod sådan noget,det er sku da total respekt løs Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11507 Skrevet 29. December, 2013 (edited) Jeg forstår godt, at du er vred og skuffet, Sisse. Jeg blev advaret for et par måneder siden, om at der var nogle der havde gjort det til en sport at finde frem til pigers private identitet, familieforhold og lignede igennem især Facebook, og at der nærmest var et helt lille netværk af mænd, som byttede oplysninger. Der gik et sug igennem maven på mig, og jeg kunne ikke rigtig tro det. Det er så ubehagelig en tanke, at jeg simpelthen ikke ville tro det. Men efter at have talt med dig, måtte jeg jo erkende, at den var god nok. Man bryder simpelthen samtlige af kodekserne for denne branche ved disse narrestreger! Tænk hvis de samme små mænd selv, blev udsat for det samme!? Det er nederdrægtigt og respektløst over for alles krav om anonymitet og diskretion! Jeg tror desværre ikke, at dette opråb får dem til at stoppe deres lille syge leg, men hvis de læser med her, så kunne det jo være. Måske i frygt for at blive afsløret. Redigeret 29. December, 2013 af Nikita 12 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest VarmePia Skrevet 29. December, 2013 Øh, WHAT? Sisse, du har mit telefonnummer, du kan ringe til mig dag og nat! Knus Pia Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Filosoffen 2257 Skrevet 29. December, 2013 Når man optræder under alias, tilkendegiver man netop, at man ønsker anonymitet (f.eks. sælgere og købere af sex, swingerklubbesøgende osv.). En ting er at man forsætligt eller uforsætligt får adgang til personlige informationer om personer der optræder under alias. Men at man spreder disse opnåede informationer med andre er UNDER AL KRITIK!! Øv! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4143 Skrevet 29. December, 2013 Styg idé! Desværre er den slags mennesker sikkert helt udenfor pædagogisk rækkevidde! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderligfyr Skrevet 29. December, 2013 Man kan jo vende den om. Tænkt sig, hvis nogen fotograferede mænd der gik ud af klinikkerne og fandt frem til hans identitet. informerede hans venner eller kone om, hvad han foretager sig. Hvis der var en der gjorde det ved mig, ville jeg gøre mit yderste for at finde frem til personen og så bib bib bib bib bib bib bib bib bib bib bib bib bib bib bib bib bib bib bib bib bib bib bib redigeret af Organizer for at overtræde en frygtelig masse regler Så at det gør Jer piger pist, giver et sug i maven etc kan man sagtens sætte sig ind i!!!!! diskretionen er jo både et værn mod psykopater, sikre fremtidige jobmuligheder, bekendte der ikke behøver vide hvad i laver etc Hold kæft nogle fjolser 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
d'Artagnan 201 Skrevet 29. December, 2013 Som så mange andre her i tråden gør, vil jeg udtrykke min største harme over den slags påfund. Hvad fanden er det for en slags svagpissere, som finder fornøjelse i at dele oplysninger, som er givet i fortrolighed?! Håber virkelig at de ynkelige individers handlinger for konsekvenser for dem på en eller anden måde, så der trods alt vil være noget af retfærdighed til. Iøvrigt, hvis det er i en facebook-gruppe den slags bliver delt, så må det vel lade sig gøre at anmelde den til fb og få den lukket. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nylonlover 613 Skrevet 29. December, 2013 Rystende.Jeg kunne aldrig finde på at dele det med andre hvis jeg tilfældigvis opdagede en piges rigtige navn mv. Ligesom jeg selv forventer diskretion den anden vej. Det undergraver jo tilliden mellem kunder og piger. Jeg ved ikke hvorfra disse oplysninger kommer og er heldigvis ikke stødt på denne "klub". Men det kan jo være nogen der fritter pigerne lidt ud om bopæl arbejdsplads eller andet og så gennemtrawler nettet som en detektiv. Eller måske endda nogen, der udspionerer pigerne. Det behøver ikke være de åbenlyst tåbelige, det kan være nogen der er så gode til at indgyde tillid at pigerne føler sig trygge. Det er desværre den slags oplevelser og mænd, der måske gør nogle piger trætte af branchen. Ligesom man i andre erhverv med kundekontakt kan blive deprimeret over de få psykopat typer man møder, selvom de fleste er flinke og reelle. På den måde nedsættes udvalget af gode danske piger til skade for dem og os. Højst usmageligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Goldfinger 373 Skrevet 29. December, 2013 Det var dog en rigtig kedelig og grænseoverskridende historie, som der kun kan tages afstand fra. Men for mig kommer det ikke som nogen overraskelse. Når vi kommer op over et vist antal mennesker i "en gruppe/forum", så vil der uvilkårligt opstå "undergrupper/afvigelser" og i det anonyme forum, vil gråzonen mellem normal og afviger alt andet lige være større, da det desværre er mere "gratis" og vanskeligere at komme til livs. Uden sammenligning iøvrigt, er der jo også mennesker, der støtter den morderiske psykopat i Norge, hvis navn jeg ikke vil nævne. Dette blot for at illustrere, at der er syge afvigere over alt uanset hvilken kontekst det drejer sig om. Nu må vi så håbe på, at det er "drengestreger" og at de implicerede kan tage imod fornuft og reflektere med sig selv over, at det var langt over stregen og så få det stoppet. I modsat fald, må de implicerede så leve med, at de er syge grænsende til det behandlingskrævende og hvor vi som "samfund" må frygte, at de balancerer på kanten til at kunne finde på, at gøre "hvad som helst", da de helt klart ikke har det filter i hjernen, som normale mennesker har. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
olemadsen 87 Skrevet 29. December, 2013 (edited) Jeg ville endda have stor forståelse for om du skulle blive rasende over den invaderen af din samt andres privatliv. Personligt ville jeg heller ikke bryde mig om at blive stalket på den måde som du og andre piger er blevet. Det værste er dog at disse pepping Toms ikke kan holde tæt omkring deres u sympatiske sport. PS: Hvis den søde og rare Sisse jeg kender er vred så er sågu slemt. Redigeret 29. December, 2013 af olemadsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 29. December, 2013 Hold kæft hvor frustrerende mand..!! Man må håbe at de bliver afsløret... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bundstokken 2138 Skrevet 29. December, 2013 Man bliver noget afpisset når man høre sådan noget. Det er jo meget menneskeligt at både pigen og gæsten slækker lidt på diskretionen under den efterfølgende pillowtalk, det sker da jævnligt for mig at jeg løsner lidt op i den situation og jeg har da fuld tillid til at det ikke kommer udenfor værelsets fire vægge - det burde være en selvfølge at pigerne kunne have samme tillid til deres gæster. Mon ikke det er sådan noget 'drengerøvs noget' at nogen gerne vil kunne prale lidt med deres erobringer/præstationer hos pigerne og også nok gerne prale lidt med at de har et lidt nærmere forholdt til/kendskab til pigen - åbenbart helt uden hensyn til hvilke alvorlige konsekvenser det kan have for den pgl. pige, der kan blive bragt i en meget ulykkelig situation. Man må sgu da tænke på at så snart man har givet en information videre så har man sluppet kontrollen med den og ved ikke hvordan den bruges fremover. Som gæst/kunde hos en pige skal man bare lade være med at videregive hvad man på den ene eller anden måde måtte erfare om hende - så simpelt er det .. Venligst Spunsen/Bundstokken 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 29. December, 2013 Man må håbe at de bliver afsløret... .... og derpå boycottet af hele branchen 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 29. December, 2013 (edited) Det lyder da ret utroligt og dybt bekymrende at nogle mænd ligefrem har oprettet en klub med det formål fordi det er sjovt. Men det må jo være nogle mænd der kender pigerne godt, har besøgt pigerne på en eller anden måde, ellers kan de vel ikke finde ud af hvem de er på Facebook f.eks. Jeg går også ud fra at pigerne også værner om deres privatliv og private oplysninger. Det tror jeg de fleste piger gør, men skulle der være nogen der ikke gør det nok, er det her da en øjenåbner og måske har nogen piger ikke været påpasselige nok for på en eller anden måde må de her mænd jo have fundet ud af hvem pigerne er.Men hold nu op med de dummme kommentarer om at mændene skal boycottes af hele branchen. Det burde de jo nok, men alle ved jo, at hele denne branche ikke kan finde ud af noget sådan, med alle de tusinde af piger og forskellige aktører rundt om i landet.Men de piger der ved hvem de er, kan boycotte dem, ligesom bordellerne, hvis de positivt ved hvem de er. Hvis det er nogen fra Eroguide, kan man jo overveje om det ikke skal angives hvem det er også. Redigeret 29. December, 2013 af Aros Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderligfyr Skrevet 29. December, 2013 Nok et lidt naivt spørgsmål fra min side Men har man nogen ide om hvem det er??? altså man ved jo der er tale om en gruppe og ikke enkelt personer, så man må jo have en form for viden om personerne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sisse Skrevet 29. December, 2013 Man bliver noget afpisset når man høre sådan noget. Det er jo meget menneskeligt at både pigen og gæsten slækker lidt på diskretionen under den efterfølgende pillowtalk, det sker da jævnligt for mig at jeg løsner lidt op i den situation og jeg har da fuld tillid til at det ikke kommer udenfor værelsets fire vægge - det burde være en selvfølge at pigerne kunne have samme tillid til deres gæster. Mon ikke det er sådan noget 'drengerøvs noget' at nogen gerne vil kunne prale lidt med deres erobringer/præstationer hos pigerne og også nok gerne prale lidt med at de har et lidt nærmere forholdt til/kendskab til pigen - åbenbart helt uden hensyn til hvilke alvorlige konsekvenser det kan have for den pgl. pige, der kan blive bragt i en meget ulykkelig situation. Man må sgu da tænke på at så snart man har givet en information videre så har man sluppet kontrollen med den og ved ikke hvordan den bruges fremover. Som gæst/kunde hos en pige skal man bare lade være med at videregive hvad man på den ene eller anden måde måtte erfare om hende - så simpelt er det .. Venligst Spunsen/Bundstokken min tanke er også at der mest er tale om egentlig ganske harmløs blærerøvs spas. og jeg må indrømme at jeg egentlig ikke har andet end lidt overbærenhed til overs for dette. der hvor det går hen og bliver rigtig meget ubehageligt er at der åbenbart er nogle eller en som ikke kan tåle at have denne viden om pigerne og ukritisk ønsker at dele dette. jeg gider egentlig slet ikke vide hvem det er. jeg gider egentlig slet ikke bruge min tid på sådan noget eller ligge resurser i at finde dem. jeg har bare brug for at råbe for helved og det er f..... for meget. jeg vil lige slå fast at jeg ikke er bekendt med at det er chatten der er ophavssted for deling af disse oplysninger - eroguide som helhed er mig bekendt slet ikke i spil her som sådan. denne kreds skulle angivelig gå længere tilbage. jeg ved nu at flere piger er blevet præsenteret for at disse oplysninger skulle være i omløb - og flere har fået hints om gruppen. og flere piger ved jeg, også har valgt at lukke deres facebook profiler ned. har skiftet navn og måtte rydde op i deres vennelister osv. og hvor er det dog bare ærgeligt at dette er nødvendigt. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg