Lille Yasmin 38 Skrevet 9. Januar, 2014 Jeg prøver at leve efter holdningen ' min tillid har man - min mistillid skal man gøre sig voldsomt fortjent til' . Det er netop også det jeg gør Blev bare ret forarget over at én eller nogen kunne finde på noget så grænseoverskridende ;-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15847 Skrevet 9. Januar, 2014 Spuns og X, jeg kunne ikke være mere enig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 9. Januar, 2014 Spuns og X, jeg kunne ikke være mere enig. :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tilde 600 Skrevet 10. Februar, 2014 Min skønne Sisse mor hvor gør det mig inderligt ked af, at læse dette indlæg, du har absolut lov til at være både VRED og SKUFFET, og som Natalie skriver, ville de mænd sikkert ikke synes, det ville være spor sjovt, hvis vi glædespiger gjorde det omvendt!!! Vi som glædespiger, har krav på at have et privatliv, lige således som vores gæster har krav på deres. Det er altafgørende, for alle glædespiger og gæster, at de kan være helt anonyme. At det hele er både privat og diskret!!!! Kan det ikke længere forblive det, ja hvor ender vi så...det tør jeg slet ikke at tænke på... Det her omhandler en gensidig respekt og en enorm tillid, som vi giver til hinanden ved et hvert besøg, og det er super vigtig for uden det, hvor dælen ville vi så være henne efterhånden. Vi glædespiger gør meget ud af, at være private & diskrete både for sig selv og ikke mindst og vigtigst for gæstens skyld ( ja det går jeg da forhåbentligt ud fra at pigerne vægter højt) og det gør de fleste af gæsterne, da heldigvis også. Så det er helt uacceptabelt at nogle latterlige fyre forsøger at finde frem til en piges identitet. Desværre er det ikke første gang, jeg har hørt det, blandt de piger jeg snakker med, og har endda oplevet at en pige blev kontaktet på sin Facebook-profil. Det er bare ikke i orden på nogen måde!!! Hvis det er fordi man virkelig er interesseret i pigen, så kan man gøre som jeg fx har oplevet faktisk op til flere gange, at gæsten har spurgt om jeg kunne være interesseret i at ses privat. Det er da helt rigtige måde at gøre det på!!! Man kommer langt med samtale!!! Har desværre også oplevet hele to gange, at to af mine skønne, faste gæster blev forelsket i mig, så vi måtte tage en snak om hele situationen, det var rent faktisk en dejlig, men hård samtale begge gange. Den ene gæst ville holde en pause fra mig, og så komme igen senere, da han mente, han ikke kunne undværer mig helt. Den anden gæst var helt afklaret, i at han virkelig ønskede et forhold, hvilket jeg ikke var interesserede i. Vi havde faktisk en hel del timer sammen igennem en uge (han bestilte tid som en hver anden kunde, selvom vi mest af alt kun talte og endda i mange timer, da jeg arbejder på et bureau) hvor vi talte tingene igennem, og blev enige om, at det ville være for smertefuldt for ham at forsætte at komme mere. Og det ville på ingen måde være rart for mig heller, så ville jeg virkelig føle at jeg udnyttede ham på den groveste måde!!! Må ski indrømme at jeg græd, da han gik, og jeg så ham for sidste gang den dag. Det var lige et ”lille side spring”, men tænkte at hvis de fyre som forsøger at finde frem til en glædespige pga. følelser ville jeg lige dele dette med jer, som måske har det sådan, for at fortælle at der er andre måder at gøre det på. Det er respekt fra gæsten så det batter!!! Så have nu respekt for hinanden på alle mulige måder, det fortjener vi alle, og bliver du glad for en glædespige, så tag en snak med hende om det, jeg er sikker på at hun vil tage det rigtig godt. Og husk, at hvis du er glad for pigen, er at prøve at opsøge/google hende, da den helt forkerte måde! Så jer der googler pigerne, det er absolut så dårlig stil, og jeg håber virkelig at i har dårlig smag i munden!! I må jo være interesseret i pigen på den ene eller anden måde, eller måske bare ude på at ødeægge hendes liv. SHAME ON YOU!!!!!!!! Jeg kender Sisse og ved hun er en SÅ SKØN Qvinde, som virkelig gør meget ud af at være den bedste glædespige, og sjældent har jeg mødt en pige som giver så meget af sig selv, og som vitterlig elsker dette erhverv. Og derfor gør det mig endnu mere ondt på Sisses vejene!!! Min skønne Sisse mor hvor gør det mig inderligt ked af, at læse dette indlæg, du har absolut lov til at være både VRED og SKUFFET, og som Natalie skriver, ville de mænd sikkert ikke synes, det ville være spor sjovt, hvis vi glædespiger gjorde det omvendt!!! Vi som glædespiger, har krav på at have et privatliv, lige således som vores gæster har krav på deres. Det er altafgørende, for alle glædespiger og gæster, at de kan være helt anonyme. At det hele er både privat og diskret!!!! Kan det ikke længere forblive det, ja hvor ender vi så...det tør jeg slet ikke at tænke på... Det her omhandler en gensidig respekt og en enorm tillid, som vi giver til hinanden ved et hvert besøg, og det er super vigtig for uden det, hvor dælen ville vi så være henne efterhånden. Vi glædespiger gør meget ud af, at være private & diskrete både for sig selv og ikke mindst og vigtigst for gæstens skyld ( ja det går jeg da forhåbentligt ud fra at pigerne vægter højt) og det gør de fleste af gæsterne, da heldigvis også. Så det er helt uacceptabelt at nogle latterlige fyre forsøger at finde frem til en piges identitet. Desværre er det ikke første gang, jeg har hørt det, blandt de piger jeg snakker med, og har endda oplevet at en pige blev kontaktet på sin Facebook-profil. Det er bare ikke i orden på nogen måde!!! Hvis det er fordi man virkelig er interesseret i pigen, så kan man gøre som jeg fx har oplevet faktisk op til flere gange, at gæsten har spurgt om jeg kunne være interesseret i at ses privat. Det er da helt rigtige måde at gøre det på!!! Man kommer langt med samtale!!! Har desværre også oplevet hele to gange, at to af mine skønne, faste gæster blev forelsket i mig, så vi måtte tage en snak om hele situationen, det var rent faktisk en dejlig, men hård samtale begge gange. Den ene gæst ville holde en pause fra mig, og så komme igen senere, da han mente, han ikke kunne undværer mig helt. Den anden gæst var helt afklaret, i at han virkelig ønskede et forhold, hvilket jeg ikke var interesserede i. Vi havde faktisk en hel del timer sammen igennem en uge (han bestilte tid som en hver anden kunde, selvom vi mest af alt kun talte og endda i mange timer, da jeg arbejder på et bureau) hvor vi talte tingene igennem, og blev enige om, at det ville være for smertefuldt for ham at forsætte at komme mere. Og det ville på ingen måde være rart for mig heller, så ville jeg virkelig føle at jeg udnyttede ham på den groveste måde!!! Må ski indrømme at jeg græd, da han gik, og jeg så ham for sidste gang den dag. Det var lige et ”lille side spring”, men tænkte at hvis de fyre som forsøger at finde frem til en glædespige pga. følelser ville jeg lige dele dette med jer, som måske har det sådan, for at fortælle at der er andre måder at gøre det på. Det er respekt fra gæsten så det batter!!! Så have nu respekt for hinanden på alle mulige måder, det fortjener vi alle, og bliver du glad for en glædespige, så tag en snak med hende om det, jeg er sikker på at hun vil tage det rigtig godt. Og husk, at hvis du er glad for pigen, er at prøve at opsøge/google hende, da den helt forkerte måde! Så jer der googler pigerne, det er absolut så dårlig stil, og jeg håber virkelig at i har dårlig smag i munden!! I må jo være interesseret i pigen på den ene eller anden måde, eller måske bare ude på at ødeægge hendes liv. SHAME ON YOU!!!!!!!! Jeg kender Sisse og ved hun er en SÅ SKØN Qvinde, som virkelig gør meget ud af at være den bedste glædespige, og sjældent har jeg mødt en pige som giver så meget af sig selv, og som vitterlig elsker dette erhverv. Og derfor gør det mig endnu mere ondt på Sisses vejene!!! Sisse er så god ved sine gæster, og da jeg startede hos PD, var hun min Sisse mor som "lærte mig op" Hun lærte mig så meget om hvordan man behandler sine gæster og mange andre ting. Hun er GULD & og GULD VÆRD for os alle, både gæster og kollegaer <3 Love and Kisses dit Tilde barn 11 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sisse Skrevet 10. Februar, 2014 (edited) Avvvvs. Sikke en dejlig besked at læse... den skal vist lige skylles ned imens der mindes dejlige tider sammen med pd pigerne... Redigeret 10. Februar, 2014 af Sisse 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 10. Februar, 2014 Diskretion er en æressag! og det gælder begge veje. Jeg har selv været ved at brænde varm på et par piger; men har dog beholdt fornuften. Desværre er den sidste idiot ikke født endnu; men vi ordentlige gæster må hold stilen og diskretionen, det tjener alle bedst. " En forelsket mand er jordens dummeste dyr"! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg