Hop til indhold

Recommended Posts

https://nympho.dk/n13054/4165/sweet-mia

Det her blir min første anmeldese her inde. Og jeg håbet på det ville være en god en.. Men mine forhåbninger til sweet Mia var større en det ser blev leveret. Hun ligner sine bileder på en prik så det er ik noget der. Men hun virker slet ik interseret i hvad hun laver. Bestilte 45 min med owo og 2 omgange.. blev ik noget med noe nr 2 omgang pga junior godt nok kunne merke hendes manglende energi. Var ude af dørene efter 15 min når 45 var bestilt. Måske noen der er gode til å snakke å ta styring har en bedre opplevelse..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så det positive review på hendes profil er jo latterligt.  Det giver ingen mening jo! 

Så, hvorfor har ikke nympho.dk seriøsitet i det henseende?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hejsa

Flotte billeder af pigen. Nemt at finde og betale en god fotograf - nok noget værre når man skal levere varen til kunden.

Jeg havde også været tosset hvis jeg betalte for 45min og kun fik 15min.

Mon ikke kunderne finder hurtigt ud af at det ikke betaler sig der?

Der er åbentbart andre dårlige anmeldelser så hun kan vel næppe dække sig ind under en dårlig dag på kontoret.

// Amar Lover

Del dette indlæg

Link til indlæg
Cromorne skrev, for 11 timer siden:

Så det positive review på hendes profil er jo latterligt.  Det giver ingen mening jo! 

Så, hvorfor har ikke nympho.dk seriøsitet i det henseende?

Det er blevet markeret som falsk anmeldelse, tænker det er sket efter du har skrevet dit indlæg. Tror de sidder og følger med herinde. 

Redigeret af Den Anonyme

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var også et smut forbi Mia på Frederiksberg. Glad for jeg kun betalte for 30min, for holde op en kedelige pige. Flot ja, men totalt fraværende, ingen øjenkontakt eller nogen form for indlevelse. Kunne lige så godt have kneppet en dukke.

Det var meget tydeligt at hun ikke nød sit arbejde, så find en anden 

Del dette indlæg

Link til indlæg
puffbear skrev, for 21 timer siden:

https://nympho.dk/n13054/4165/sweet-mia

Det her blir min første anmeldese her inde. Og jeg håbet på det ville være en god en.. Men mine forhåbninger til sweet Mia var større en det ser blev leveret. Hun ligner sine bileder på en prik så det er ik noget der. Men hun virker slet ik interseret i hvad hun laver. Bestilte 45 min med owo og 2 omgange.. blev ik noget med noe nr 2 omgang pga junior godt nok kunne merke hendes manglende energi. Var ude af dørene efter 15 min når 45 var bestilt. Måske noen der er gode til å snakke å ta styring har en bedre opplevelse..

Kender godt følelsen ,den følelse havde jeg med Lejla/Ørestad 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...