Thunderbird8877 0 Skrevet 26. Juli, 2023 Hej derude. Der skulle være en 26-årig kvinde klar på RE til gratis dogging i morgen d. 27 juli. Arrangøren ønsker kun mænd på 40 år eller ældre og man skal naturligvis være rask, ordentlig, renlig og normal. Arrangementet filmes, men uden ansigter andre end tøsens. Man kan sperme hende i munden eller i fissen (gummi er frivilligt). Skriv besked til mig, hvis du vil have tidspunktet oplyst og ønsker at deltage. Skriv alder tak. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tomsen T 120 Skrevet 27. Juli, 2023 Jeg er sikker på at du ikke har afstemt dit opslag her på siden med arrangøren - hvilket faktisk er rigtig dårlig stil. Arrangøren beder om at man sender en PM til ham, formentlig for at kunne styre hvem og hvor mange som dukker op. Den mulighed har du så lige frataget ham...fjols. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tugwell 581 Skrevet 27. Juli, 2023 Thunderbird8877 skrev, for 17 timer siden: Hej derude. Der skulle være en 26-årig kvinde klar på RE til gratis dogging i morgen d. 27 juli. Arrangøren ønsker kun mænd på 40 år eller ældre og man skal naturligvis være rask, ordentlig, renlig og normal. Arrangementet filmes, men uden ansigter andre end tøsens. Man kan sperme hende i munden eller i fissen (gummi er frivilligt). Skriv besked til mig, hvis du vil have tidspunktet oplyst og ønsker at deltage. Skriv alder tak. Fuldstændig uacceptabelt det du gør. Arrangøren har en profil herinde så du er næppe identisk med dem. Som en anden skriver så er det kontakt til dem via deres profil og ikke via dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
VildMedThai 95 Skrevet 27. Juli, 2023 Hvem kontakter man så hvis man kunne være interesseret. Dårlig stile at invitere på vegneaf andre uden accept Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
[email protected] 183 Skrevet 27. Juli, 2023 De der ønsker at deltage kan skrive til mig i stedet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
[email protected] 183 Skrevet 28. Juli, 2023 Tak til de deltagende. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stenbukken4700 421 Skrevet 30. Juli, 2023 Igen fik i lavet et super GB , håber der kommer flere man kan komme med til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Masterfelix000 117 Skrevet 30. Juli, 2023 Kommer der mon en kort anmeldelse. Lyder frækt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg