Mr1time 1752 Skrevet 26. Juli, 2023 Dette er bare en oplysning, ingen anmeldelse https://annoncelight.dk/showad/305254 spurgte på 30 min. massage med Hj. Fik prisen kr. 1000.- så tror bare jeg leder videre. Mine penge gror ikke på træerne, men måske i andre har mange af den type træer. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrExtra 118 Skrevet 27. Juli, 2023 Mr1time skrev, den 26.7.2023 at 20:17: Dette er bare en oplysning, ingen anmeldelse https://annoncelight.dk/showad/305254 spurgte på 30 min. massage med Hj. Fik prisen kr. 1000.- så tror bare jeg leder videre. Mine penge gror ikke på træerne, men måske i andre har mange af den type træer. Nej den slags træer er vist ikke opfundet endnu, og du har fuldstændig ret. Prisniveauet er steget kraftigt på det seneste, som når en times fuld ydelse udbydes til kr 1500,-, hvor kr 1000,- var mere rimeligt, og vel en ok timeløn. Og i det her tilfælde, hvor der forlanges kr 1000,- for noget, der i virkeligheden højst burde koste det halve. Stærkt at sige nej til den slags ågerpris, selvom man nogen gange kan være frister alligevel, når man nu har lyst. Måske burde vi være stærkere til at sige fra overfor denne “udnyttelse” af mandens behov og lyst, så priserne kan finde et mere overkommeligt leje. Eller hvad synes i ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
montør 24 Skrevet 17. Januar, 2024 I får det til at lyde som en menneskeret at få billig fisse, mon ikke pigerne krummer sig i væmmelse når de møder den nedgørelse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 17. Januar, 2024 Mr1time skrev, den 26.7.2023 at 20:17: så tror bare jeg leder videre Det var nok også det hun ville opnå. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1752 Skrevet 18. Januar, 2024 montør skrev, for 12 timer siden: I får det til at lyde som en menneskeret at få billig fisse, mon ikke pigerne krummer sig i væmmelse når de møder den nedgørelse Slet ikke, men den pris er da dyrere end alle andre steder. De fleste piger har da FP 30 min. til kr 1000.- så er det vel også dyrt med kun et HJ. men jeg kan jo tage fejl Aarhuselsker skrev, for 12 timer siden: Det var nok også det hun ville opnå. og det opnåede hun, så helt fint. Der er så mange piger som har bedre rimelige priser 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg