Frileg 17 Skrevet 28. Juli, 2023 Vil høre om der er nogen, der kan anbefale en dansk pige i jylland (Det er næsten ligemeget hvor) der ved, hvordan man oplærer en voksen mand i alle de små tricks der får en pige op at ringe? Det er ikke dominans jeg søger. Sagen er at jeg har været i gift med den samme kvinde siden jeg var en ung mand. Vores intime samvær var meget vanilla og jeg føler at jeg er bagud på point i forhold til de jævnaldrene mænd der er på dating markedet. Beklager, hvis dette emne skal ligge et andet sted. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Per lille mand Skrevet 29. Juli, 2023 (edited) Frileg skrev, den 28.7.2023 at 07:39: Vil høre om der er nogen, der kan anbefale en dansk pige i jylland (Det er næsten ligemeget hvor) der ved, hvordan man oplærer en voksen mand i alle de små tricks der får en pige op at ringe? Det er ikke dominans jeg søger. Sagen er at jeg har været i gift med den samme kvinde siden jeg var en ung mand. Vores intime samvær var meget vanilla og jeg føler at jeg er bagud på point i forhold til de jævnaldrene mænd der er på dating markedet. Beklager, hvis dette emne skal ligge et andet sted. Snak med din kone om det, jeg vil ikke anbefale købe sex, jeg ved godt det et svært punkt, snak med sin kone om det, for man ved ikke hvad der vil ske.. Du kunne give hende massage, købe duft lys, lave et varm bad til hende. Og det vigtigste lave aftensmad, vi ved ikke hvad jeres fremgang er. Det vil jeg gøre. Men jeg ved en ting, hvis der ikke sker noget så mister du hende. Hun er ligeglad med det frække sex. Hun er kvinde. Hvis du begynder med købe sex, så ved jeg hun kan føle dig i sengen. Så spørger hun dig ind til det, så bliver der problemer. Hvis hun elsker dig, så forstår hun dig. Redigeret 29. Juli, 2023 af Per lille mand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frileg 17 Skrevet 30. Juli, 2023 Per lille mand skrev, for 11 timer siden: Snak med din kone om det, jeg vil ikke anbefale købe sex, jeg ved godt det et svært punkt, snak med sin kone om det, for man ved ikke hvad der vil ske.. Du kunne give hende massage, købe duft lys, lave et varm bad til hende. Og det vigtigste lave aftensmad, vi ved ikke hvad jeres fremgang er. Det vil jeg gøre. Men jeg ved en ting, hvis der ikke sker noget så mister du hende. Hun er ligeglad med det frække sex. Hun er kvinde. Hvis du begynder med købe sex, så ved jeg hun kan føle dig i sengen. Så spørger hun dig ind til det, så bliver der problemer. Hvis hun elsker dig, så forstår hun dig. Tak. Problemet er bare at vi er skilt, det er derfor jeg er kommet på dating markedet igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Larschristian 789 Skrevet 30. Juli, 2023 Frileg skrev, Lige nu: Tak. Problemet er bare at vi er skilt, det er derfor jeg er kommet på dating markedet igen Med alt ære og respekt for GP. så ville det være bedst du fandt nogle pige som ikke tog penge for det. og indvier dig i det seksuelle univers. for der er stor forskel på Købe sex og sex uden penge, hvor det er gensidig lyst der driver det. ved godt jeg får hug nu for det. men min erfaring siger mig at de piger jeg møder på et bordel. er sjældent dem man møde ude i byen. ved ikke om det giver mening. men de giver den lige lidt mere gas og er med på lidt mere en gennemsnit for dem du møder ude i byen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MadsK 30 Skrevet 30. Juli, 2023 Det kan Rikke Solskin i Bording. Bare søg på navnet på Annoncelight.dk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Per lille mand Skrevet 30. Juli, 2023 Frileg skrev, for 52 minutter siden: Tak. Problemet er bare at vi er skilt, det er derfor jeg er kommet på dating markedet igen Det er jeg ked a at høre, hvis du vil snakke så skriv en PM Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eventyrmanden 907 Skrevet 30. Juli, 2023 Frileg skrev, den 28.7.2023 at 07:39: alle de små tricks der får en pige op at ringe? Alle piger er forskellige og hvad der får den ene op at ringe kan være frastødende for den næste. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg