Hop til indhold
Guest LastB

Håber i lærer af dette

Recommended Posts

Guest LastB

Fint nok, jeg har givet min historie, og af diskretionshensyn uddyber jeg ikke mere.

Tror ikke de to sidste har fattet alvoren, for mig er det….

Take care og pas på hinanden❤️

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest LastB skrev, for 20 timer siden:

Tror ikke de to sidste har fattet alvoren, for mig er det….

Men....vi forstår jo ikke hvad det præcist er, du advarer imod?!

Hvad var det, som forårsagede alle dårligdommene i din OP?

Var det: 

Sugardatingen?

Svindel?

GP generelt?

Kvinder helt generelt?

...Eller bare andre mennesker/ting, der er lidt for gode til at være sandt=

Redigeret af Thai-fan

Del dette indlæg

Link til indlæg
Thai-fan skrev, for 6 minutter siden:

Men....vi forstår jo ikke hvad det præcist er, du advarer imod?!

Han har bare dummet sig og stolet for meget på en sugardate.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Allan37 skrev, for 2 minutter siden:

Han har bare dummet sig og stolet for meget på en sugardate.

Det var nok også cirka det, jeg fik ud af det. 

Jeg synes bare ikke det, OP skrev, var ret præcist (og dermed svært at anvende som advarsel om hvad man ikke skal gøre). 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Thai-fan skrev, for 9 minutter siden:

Jeg synes bare ikke det, OP skrev, var ret præcist (og dermed svært at anvende som advarsel om hvad man ikke skal gøre). 

Enig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest LastB skrev, den 29.7.2023 at 09:42:

Indlægget er dybt seriøs og ikke prank.

Pas på hinanden.

Bussen blev forsinket, men kører sent mandag aften.

Tjaaaaa   

...nogle tøser går efter pengene mester, nogle mænd går efter de unge tøser fremfor den jævnaldrende kone derhjemme...   

intet nyt i dét

..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror godt det kan lade sig gøre at lægge sit liv i ruiner på 2 1/2 måned, hvis man slipper alle tøjler. 
En skilsmisse er den enste måde man kan dividere et positivt beløb med 2 og få 0.

Direktører findes i alle lønklasser og man er ikke nødvendigvis rig fordi man er direktør.  Så hvis hans økonomi i forvejen var lidt spændt p.g.a. Forbrug pg bolig skal der ikke meget til før korthuset vælter.

mange direktører, specielt i den lavere lønklasse sidder meget løst i stolen. Så hvis han er gået all-in med pigen kan han meget vel være blevet fyret for ikke at passe sit arbejde. Det er heller ikke til at vide hvor sikker hans jobsituation var i forvejen.

så alt i alt kan det godt være rigtigt og budskabet er vel, aldrig at overlade al tænkningen til følelserne og det nederste hoved.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kan sagtens lade sig gøre, det er bare lidt mystisk der ikke er nogen detaljer m.m.

Det er ikke alle der ved hvor sindssygt worst case er i en skilsmisse, især hvis der er børn. Best case er at man bliver enige. Det tager meget lang tid før man kan komme i retten. Før da kan den anden vælge at blive boende i fælles hus og vælge at stoppe med at betale til realkreditten. Hov, det kan du da ikke bare gøre... jo, det kan hun. Så man får dobbelte boligudgifter i meget lang tid eller huset går på tvang. Det kan gå virkelig galt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...