Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har kun været der én gang, og der blev jeg ledt ind i et delt rum hvor der var 6 massagebrikse, adskilt af gardiner. Massagen var ikke noget at skrive hjem om og jeg blev ikke tilbudt ekstra. Jeg regner ikke med at komme igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Seductiongirls skrev, 1 time siden:

Du skal bede om Maria, medmindre du vil have det meget hårdt, så er det Far ;)

Lyder godt, er til det lidt hårde da det kommer bedst i dybden ;) hedder personen "Far"? Og er det en kvinde eller mand? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Prostate massage skrev, for 18 minutter siden:

Lyder godt, er til det lidt hårde da det kommer bedst i dybden ;) hedder personen "Far"? Og er det en kvinde eller mand? 

Det er en kvinde, men de får øgenavne, når deres eget er for svære at udtale :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Prostate massage skrev, for 22 minutter siden:

Fah, er Thai kvinde navn og betyder lyseblå/himmelblå 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kommer der næsten hver uge. Har forskellige favoritter. Dog er Pon rasende dygtig! Det er ikke er sted hvor der tilbydes ekstra.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Avforhelvede!
TaunusDK skrev, 1 time siden:Det er ikke er sted hvor der tilbydes ekstra.

Hvordan skal dine antydninger i andre tråde om massagen i Rødovre Centret så tolkes, Taunus? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Avforhelvede!
TaunusDK skrev, for 1 time siden:

Det er ikke er sted hvor der tilbydes ekstra.

Hvordan skal dine antydninger i andre tråde om massagen i Rødovre Centret så tolkes, Taunus? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Avforhelvede! skrev, for 14 timer siden:

Jeg synes i grunden at min tekst er ganske klar. Hvis du ikke forstår hvad jeg skriver, så er det nyttesløst at forklare yderligere.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du skal ikke tage til Saratip hvis du går efter ekstraydelser.
Der kan dog være enkelte damer som tilbyder at trække lidt i fjereden også. Men det er ganske tys tys.

Jeg har fået massage af Maria mange gange, og hun er ganske kompetent. (Ingen ekstra)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Avforhelvede! skrev, for 16 timer siden:

De er jo skrevet i en hel anden kontekst!!

Hvad angår Rødovre Centret, så har det altid fremstået som et rent massage sted, med en god kvalitet af massagen som @Arne Diller og @TaunusDK også er inde på

Del dette indlæg

Link til indlæg

Halløj :)

Tak for jeres feedback, jeg har i dag været i Rødovre centret og fik en god time til at gå med en virkelig god massage, eneste mega minus er alle de andre gæster der kommer og går under ens massage :( Men eller super massage uden dikkedarer, alt godt. 
Tak, P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Avforhelvede!
Prostate massage skrev, for 20 timer siden:

Halløj :)

Tak for jeres feedback, jeg har i dag været i Rødovre centret og fik en god time til at gå med en virkelig god massage, eneste mega minus er alle de andre gæster der kommer og går under ens massage :( Men eller super massage uden dikkedarer, alt godt. 
Tak, P

Godt at høre, Prostate massage :) Det med “Hovedbanegården” vænner du dig nok til :D Jeg er selv kommet jævnligt i de to afdelinger i nogle år, men stoppede sidste år,  så jeg kender oplevelsen så udmærket godt :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
PerBar skrev, 1 time siden:

Stoppede også hos dem da de indførte "sovesale"

Jeg er kommet i begge deres kliniker i mange år, og har kun oplevet "sovesalene". Jeg er heller ikke den store fan af setuppet, men det KAN også være pirrende under de rette omstændigheder :P;)

Jeg lever med det, da man får rigtig fin massage til billige penge.

Del dette indlæg

Link til indlæg
TaunusDK skrev, den 7.8.2023 at 10:41:

Jeg er kommet i begge deres kliniker i mange år, og har kun oplevet "sovesalene". Jeg er heller ikke den store fan af setuppet, men det KAN også være pirrende under de rette omstændigheder :P;)

Prisen er konkurrencedygtig men findes også andre steder. Sjovt nok får man tit den bedste massage hvor den er billig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
PerBar skrev, for 8 minutter siden:

Prisen er konkurrencedygtig men findes også andre steder. Sjovt nok får man tit den bedste massage hvor den er billig. 

Helt enig. Hvis ikke at man har brug for ekstra-option, så får man den fineste massage for max 400kr rundt omkring. Hvis man køber klippekort, kan man typisk komme længere ned.

Del dette indlæg

Link til indlæg
TaunusDK skrev, for 4 timer siden:

Helt enig. Hvis ikke at man har brug for ekstra-option, så får man den fineste massage for max 400kr rundt omkring. Hvis man køber klippekort, kan man typisk komme længere ned.

Det med klippekort har jeg kun set de lidt dyrere steder. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
PerBar skrev, for 38 minutter siden:

Det med klippekort har jeg kun set de lidt dyrere steder. 

Amazing i Fr.sund har haft kørt med officielle klippekort via handelsstandsforeningen. Generelt kan meget lade sig gøre for kolde kontanter og så er de sikre på at man bruger netop deres klinik. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
TaunusDK skrev, den 7.8.2023 at 10:41:

Hvad er prisen hos dem?

og har du en yndlings pigevtil den gode massage?

hvis man overhovedet kan bælge selv?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Alle har forskellige præferancer for massører, så den som synes at en er god kan en anden synes er dårlig. Nogen vil ha hård massage, andre welness, og nogen lidt smålummert…og andre en kombination af det hele. Så jeg kan kun anbefale dig at få dine egne erfaringer. Hvis du finder et sted som du vil prøve, så prøv evt at læse anmeldelser for der er mange guldkorn imellem. Jeg har flere favoritter som har forskillige skills, men fælles for dem som jeg bruger, er at vi har fin kemi.

Hvis man finder sig en massør som man har fin kemi med, så kan man altid bede efter vedkommende. Man kan også spørge til en massør som er særlig god til en bestemt type massage.

Mht. priser, så har jeg vist skrevet om det i mit indlæg. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...