Hop til indhold
Saush

Er jeg for langsom?

Recommended Posts

Jeg har oplevet det sidste stykke tid at det tager mindst 10 minutter, måske lidt mere for mig før jeg ligesom får gang i mig selv.. og den bliver hård nok til at gå i gang med sex.. jeg er lidt bekymret for om gp’en bliver lidt træt af at vente på mig og at hun så skrider midt i det hele. :lol:

Og det er hvis det overhovedet lykkedes for mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det ville jeg ikke bekymre mig om. Det lyder meget normalt. I de 10 minutter kan hun jo hjælpe dig med at få den hård :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det sker, jo hun ikke inspirerer eller bruger munden godt nok
Det kan også ske man ikke kommer på en halv time. Det er værre, så må man betale mere. Derfor aftaler jeg aldrig tid . Men er er gået efter 32  min blow Hun kom dog igen en aden gang og der nåede vi det

Del dette indlæg

Link til indlæg
Saush skrev, for 5 timer siden:

Jeg har oplevet det sidste stykke tid at det tager mindst 10 minutter, måske lidt mere for mig før jeg ligesom får gang i mig selv.. og den bliver hård nok til at gå i gang med sex.. jeg er lidt bekymret for om gp’en bliver lidt træt af at vente på mig og at hun så skrider midt i det hele. :lol:

Og det er hvis det overhovedet lykkedes for mig.

Brug hellere tiden på at varme pigen godt op, så hun er klar, våd og åben. Nyd hinanden. Sex er andet end hård erektion, penetration og orgasme…

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest henlan

Jeg bestiller altid halvanden time af samme årsag. Er virkeligt blevet langsom på mine gamle dage.:lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...