Lem 35 Skrevet 30. December, 2013 Kan læse at der er mange der både får og giver oral sex uden gummi er det ikke ret risikabelt. Og mange slikker pigerne i 2eren og mange af jer bliver også selv slikket i 2eren (sorte kys) er det ikke også ret risikabelt med hensyn til bakterier og kønssygdomme Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3625 Skrevet 30. December, 2013 Nu er der jo risiko med næsten alt i denne verden. Og jo sjovere ting bliver jo farligere/mere risikabelt/mere fedende bliver det typisk. Hver person må så vurdere med sig selv hvor mange og hvilke risikoer/flødekager man vil kaste sig over :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15846 Skrevet 30. December, 2013 Hvad er risikabelt, jeg har endnu aldrig hørt, at en pige er blevet gravid af at sutte pik uden gummi, så nej. Det samme gør sig vist gældende for dit næste spørgsmål, men sådan rent overordnet betragtet, så er det farligt at leve, man ender med at dø af det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lem 35 Skrevet 30. December, 2013 Argh okay altså nu tænkte jeg jo ikke på graviditet er jeg sgu godt klar over. Tænkte mere på kønssygdomme det er jo ikke alle kønsygdomme der er helt uskyldige nogle af dem kan jo ret alvorlige konsikvenser. Var hva folks holdninger var og hva de gør sig af overvejelser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15846 Skrevet 30. December, 2013 Sorry, jeg tog bare lidt pis på dig, håber, du kan tåle det. Og med hensyn til essensen i dit spørgsmål, så har det været debatteret til hudløshed på dette og andre fora. Prøv at bruge søgefunktionen lidt kreativt, så vil du kunne se, at dit indlæg er inderligt overflødigt, hvis det er info, du er ude efter. Men i a venskabelighed vil jeg gerne ønske dig et godt nytår. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lem 35 Skrevet 30. December, 2013 Sorry, jeg tog bare lidt pis på dig, håber, du kan tåle det. Og med hensyn til essensen i dit spørgsmål, så har det været debatteret til hudløshed på dette og andre fora. Prøv at bruge søgefunktionen lidt kreativt, så vil du kunne se, at dit indlæg er inderligt overflødigt, hvis det er info, du er ude efter. Men i a venskabelighed vil jeg gerne ønske dig et godt nytår. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 30. December, 2013 Jo, risikoen er der og den bliver større ved sædafgang i munden, risikoen ved ubeskyttet oralsex er dog mindre end ved samleje. Det må man jo så gøre op med sig selv, om man er villig til at løbe den risiko. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lem 35 Skrevet 30. December, 2013 Fair nok. Kan tåle det Og jo jeg sad faktisk og søgte på det på google efterfølgende og herinde og ja det er debatteret til hudløshed rundt omkring kan jeg se Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 30. December, 2013 og så er der lige risikoen for Hepatitis (leverbetændelse) hvis man mysser troldøjet.. smitsom leverbetændelse.. det er en ærgerlig følgessvend at få.. for resten af livet.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lem 35 Skrevet 30. December, 2013 Ja men det er vel kun hvis jeg slikker hende i røven, altså den der hepatitis Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest -KbhStang- Skrevet 6. Januar, 2014 Trist at alt det gode i livet er farligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3415 Skrevet 6. Januar, 2014 ja selv livet er farligt man dør af det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pensionisten 63 Skrevet 7. Januar, 2014 Slikke røvhullet, det bliver forhåbentlig vasket grundigt først det må nu aligevelføles lidt ulækkert. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13844 Skrevet 7. Januar, 2014 Slikke røvhullet, det bliver forhåbentlig vasket grundigt først det må nu aligevelføles lidt ulækkert. Jeg tror det føles meget pirrende - men smagen og lugten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg