Hop til indhold
Lem

risiko ved oralsex

Recommended Posts

Kan læse at der er mange der både får og giver oral sex uden gummi er det ikke ret risikabelt.

Og mange slikker pigerne i 2eren og mange af jer bliver også selv slikket i 2eren (sorte kys) er det ikke også ret risikabelt med hensyn til bakterier og kønssygdomme

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu er der jo risiko med næsten alt i denne verden. Og jo sjovere ting bliver jo farligere/mere risikabelt/mere fedende bliver det typisk.

Hver person må så vurdere med sig selv hvor mange og hvilke risikoer/flødekager man vil kaste sig over :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad er risikabelt, jeg har endnu aldrig hørt, at en pige er blevet gravid af at sutte pik uden gummi, så nej.

Det samme gør sig vist gældende for dit næste spørgsmål, men sådan rent overordnet betragtet, så er det farligt at leve, man ender med at dø af det. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Argh okay altså nu tænkte jeg jo ikke på graviditet er jeg sgu godt klar over.

Tænkte mere på kønssygdomme det er jo ikke alle kønsygdomme der er helt uskyldige nogle af dem kan jo ret alvorlige konsikvenser.

Var hva folks holdninger var og hva de gør sig af overvejelser.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sorry, jeg tog bare lidt pis på dig, håber, du kan tåle det. :D

Og med hensyn til essensen i dit spørgsmål, så har det været debatteret til hudløshed på dette og andre fora.

Prøv at bruge søgefunktionen lidt kreativt, så vil du kunne se, at dit indlæg er inderligt overflødigt, hvis det er info, du er ude efter.

Men i a venskabelighed vil jeg gerne ønske dig et godt nytår. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sorry, jeg tog bare lidt pis på dig, håber, du kan tåle det. :D

Og med hensyn til essensen i dit spørgsmål, så har det været debatteret til hudløshed på dette og andre fora.

Prøv at bruge søgefunktionen lidt kreativt, så vil du kunne se, at dit indlæg er inderligt overflødigt, hvis det er info, du er ude efter.

Men i a venskabelighed vil jeg gerne ønske dig et godt nytår. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jo, risikoen er der og den bliver større ved sædafgang i munden, risikoen ved ubeskyttet oralsex er dog mindre end ved samleje. Det må man jo så gøre op med sig selv, om man er villig til at løbe den risiko. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fair nok. Kan tåle det

Og jo jeg sad faktisk og søgte på det på google efterfølgende og herinde og ja det er debatteret til hudløshed rundt omkring kan jeg se

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

og så er der lige risikoen for Hepatitis (leverbetændelse) hvis man mysser troldøjet..

smitsom leverbetændelse.. det er en ærgerlig følgessvend at få.. for resten af livet..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Slikke røvhullet, det bliver forhåbentlig vasket grundigt først  :eek: det må nu aligevelføles lidt ulækkert.

Jeg tror det føles meget pirrende - men smagen og lugten  :evil:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...