Guest K.C. Skrevet 30. Juli, 2023 (edited) Hejsa Jeg søger et fræk par der søger gavmild mænd hos dem eller mig og som søger sex hvor kvinde er i centrum. Er der nogen herinde som har erfaring med nogle frække par. Jeg er en dansk mand på 57 år. Hilsen K.C. Redigeret 30. Juli, 2023 af K.C. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
love64$ 71 Skrevet 30. Juli, 2023 Kunne det her måske være noget? https://annoncelight.dk/showad/372811 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest K.C. Skrevet 30. Juli, 2023 Har du være sammen med dem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
love64$ 71 Skrevet 30. Juli, 2023 Nej desværre ikke, så bare annoncen og kom i tanke om dit opslag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest K.C. Skrevet 7. August, 2023 Ingen der har mødt nogle af de par der er på annoncelight Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
horny69 110 Skrevet 10. August, 2023 Jeg har besøgt Rouwdy Couple. For omkring 2-3 måneder siden. Kunne godt finde på det igen, de er helt OK. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 2938 Skrevet 11. August, 2023 K.C. skrev, den 7.8.2023 at 17:17: Ingen der har mødt nogle af de par der er på annoncelight Der er anmeldelser af Rouwdy Couple hvis du søger på dem. Har ikke besøgt dem selv men ender der nok før eller siden da de laver incall tilbud i samme bydel hvor jeg arbejder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg