Gammel rotte 1256 Skrevet 1. August, 2023 Hej. er der nogle erfaringer med hende her? https://annoncelight.dk/showad/358339 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hbo 33 Skrevet 1. August, 2023 Jeg besøgte hende for et år siden så hun er ægte. Min oplevelse var ikke den bedste, hun havde ingen kondomer og det foregik i tilrøget værelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Babavian 689 Skrevet 1. August, 2023 hbo skrev, 1 time siden: Jeg besøgte hende for et år siden så hun er ægte. Min oplevelse var ikke den bedste, hun havde ingen kondomer og det foregik i tilrøget værelse. Ingen kondomer som i at hun gør det uden, hvis man ikke selv har nogen med??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hbo 33 Skrevet 1. August, 2023 Nej, hun forventede kunden havde med. Det har måske ændret sig, det er længe siden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1256 Skrevet 2. August, 2023 hbo skrev, for 21 timer siden: Jeg besøgte hende for et år siden så hun er ægte. Min oplevelse var ikke den bedste, hun havde ingen kondomer og det foregik i tilrøget værelse. Tak. Kan du sige noget om hendes krop? er hun ung og sprød (siger hun er 23)? Spinkel? Og hvad med brysterne, er de store/ægte/flotte? På forhånd tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hbo 33 Skrevet 2. August, 2023 Det kan godt passe hun er 23 tror jeg, men jeg husker lettere buttet, små bryster.. Tro mig, hvis det er en lækker mørk pige kommer jeg igen, men her kommer jeg ikke igen. Du får langt bedre hos f.eks. Bella. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dadddy 2 Skrevet 2. August, 2023 Det kan ikke passe jeg besøgte hende idag, hun har en veltrænet krop. Stor numse og store silikone bryster hun er meget sød. Jeg vender klart tilbage 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg