Liderbukken 631 Skrevet 30. December, 2013 Jeg har tidligere efterlyst en fyr, der vil være med i en trekant med The Kitten (https://annoncelight.dk/annonce/93880/hej-i-vejle-og-omegn-saa-er-der-et-jule-tilbud). Helst med noget foto og video indblandet, men ellers uden. Der var godt nok et par stykker, der henvendte sig, men de vendte ikke tilbage igen. Så jeg spørger derfor igen. Har snakket med hende om det og prisen er ganske rimelig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pmikelsen Skrevet 30. December, 2013 Sgu ikke sammen med Jørgen LEth Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderbukken 631 Skrevet 30. December, 2013 Jeg lover at begrænse mine kommentarer og franske oste og lokale slotte... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mand38 38 Skrevet 31. December, 2013 Hej... Det har jeg prøvet med en fyr her fra siden, nok ikke den bedste oplevelse, hun var ikke særlig arrangeret, og stedet/hende var ikke særligt rent... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lovebuen 21 Skrevet 1. Januar, 2014 Kan kun tilslutte mig hvad mand38.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Capstano 88 Skrevet 1. Januar, 2014 Jeg er da interesseret :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3424 Skrevet 2. Januar, 2014 Hej... Det har jeg prøvet med en fyr her fra siden, nok ikke den bedste oplevelse, hun var ikke særlig arrangeret, og stedet/hende var ikke særligt rent... jeg undre mig over dette svar, de gange jeg har været hos liv har der altid været pænt og rent i lejligheden ligesom hun også altid har været nyvasket når jeg har været det 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mand38 38 Skrevet 2. Januar, 2014 Hej..Knallert. Jeg er bare lidt nysgerrig, hvor mange gange har hun fået en orgasme/eller fake.... de gange du har været der?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg