Hop til indhold
Liderbukken

2 fyre om The Kitten i Vejle

Recommended Posts

Jeg har tidligere efterlyst en fyr, der vil være med i en trekant med The Kitten (https://annoncelight.dk/annonce/93880/hej-i-vejle-og-omegn-saa-er-der-et-jule-tilbud). Helst med noget foto og video indblandet, men ellers uden.

Der var godt nok et par stykker, der henvendte sig, men de vendte ikke tilbage igen. Så jeg spørger derfor igen. Har snakket med hende om det og prisen er ganske rimelig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej... Det har jeg prøvet med en fyr her fra siden, nok ikke den bedste oplevelse, hun var ikke særlig  arrangeret, og stedet/hende var ikke særligt rent...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej... Det har jeg prøvet med en fyr her fra siden, nok ikke den bedste oplevelse, hun var ikke særlig  arrangeret, og stedet/hende var ikke særligt rent...

jeg undre mig over dette svar, de gange jeg har været hos liv har der altid været pænt og rent i lejligheden ligesom hun også altid har været nyvasket når jeg har været det

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej..Knallert.

Jeg er bare lidt nysgerrig, hvor mange gange har hun fået en orgasme/eller fake.... de gange du har været der??

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...