Hop til indhold

Recommended Posts

Har været der for nogle år siden da hun herskede på amager , liige i overkanten for "mandlig" til mig hvis man vil have en feminin trans....u angageret og rushy. næsten ikke "stiv"...efter min mening findes der bedre.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest phadez

Har været der for et stykke tid siden. Super god oplevelse, virkelig sød og imødekommende.

Dog var hun ikke trimmet forneden, som ikke var det fedeste, men slugte det alligevel hehe :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøger hende engang imellem. 
hun kan faktisk også give en god massage. 

hun er pjattet med at være både aktiv og passiv. hun har fået lavet bryster. 

eneste minus er at hun stadig ikke trimmer sin pik

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest phadez

Var der igen for ikke så længe siden, og blev liiiiidt skuffet... Hun ville have 2000 for en time - efter 30 min ca kommer hun og siger at hun ikke kunne mere..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var forbi hende - min første Ladyboy - for noget tid siden. 

Vil sige, at hun er langt kønnere i virkeligheden end på billederne. Jeg var nøgen, da jeg ventede på hende, og hun kom ind iført at kjole, som i hvert fald gjorde hendes krop end mere tiltrækkende. Instant reaction, som hun kastede sig over med det samme. Var rigtig god til at pirre mig, så på kom kondomet og med lidt smørelse ind i hende. Må nok sige, at hun arbejdede for sagen. Første, som han taget hver cm til roden. Sørgede for at pressen røven bagud hver gang, jeg stødte ind i hende, så hele pikken var inde i hende. Forskellige stillinger og endte med at komme 2 gange - den ene, imens hun red mig (noget, jeg ikke er god til). 

Alt i alt en god oplevelse (og helt sikkert ikke mit sidste besøg). Men ja, hun trimmer ikke lige. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...