Rejsenetværk 9604 Skrevet 31. December, 2013 Kære brugere Jeg er pm blevet orienteret om en model for en legal måde at drive et bordel på, der dels eliminerer profit problematikken, dels muliggør så markant lavere vagtafgifter for pigerne, som de næppe tror muligt - det sådan at rufferi lovgivningen overholdes. Hvis jeg i detaljen kunne beskrive denne model ville det kunne ende hele den diskussion om udgifter, drift og profit i branchen der har forløbet i forum gennem længere tid. Vedkommende har på goodwill valgt at give mig denne orientering, fordi vedkommende mener at vi flest i virkeligheden ikke ved nok til at kunne bidrage kvalificeret, og at jeg så var den vedkommende gad tale med om det. Trods min klare opfordring til at fremlægge modellen i forum har hun afvist det, da hun venligt mener at det er min kongstanke og at den kamp må jeg gerne kæmpe selv ( hendes smiley ),da hun svarede mig efter vi havde talt i telefon sammen. Imidlertid er det åbenbart noget andet hvis jeg kan foranledige nok interesserede i et indskud af 25000 kr, for egen regning kan jeg gå så langt som at dem kræver modellen ikke ret mange af.Pointeres skal det at nok udgør beløbet ikke en foræring, men enhver der viser interesse med personlig vinding for øje, de kan godt glemme alt om at gå ind i et eventuelt projekt, måtte det komme så langt! Jeg bliver ikke selv indskyder i projektet, jeg formidler blot at en særdeles seriøs kvinde har en model, som hun kan se sig villig til at tale med udvalgte seriøst interesserede om - som i øvrigt er kvinde for at vurdere hvem der er seriøse og hvem der ikke er! Formålet er at komme hele udgift og indtægts problemstillingen til livs til fordel for pigerne selv.Projektet skal sættes op af revisor og advokat i tæt samarbejde. Vedkommende vil følge tråden, og går jeg ud fra være kontaktbar for dem/hvis nogle, som hun godt vil tale med om dette.For god ordens skyld, så kan I godt spare jer for at spørge mig pm, i chatten eller på anden måde om hvem hun er - hun alene afgør hvem der skal vide det! Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 31. December, 2013 (edited) Det vil da kræve lidt, "hvem, hvad, hvor ?" Hvor mange skal skyde penge i det før det er en realitet ? Hvor i landet bliver det ? Og vel også til dels ( men langt ude i fremtiden ) hvem kommer til at arbejde der ? Redigeret 31. December, 2013 af holstebronx Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 31. December, 2013 (edited) Rejsenetværk, hvorfor bliver du ikke selv indskyder i projektet ? Det virker underligt at komme med et forslag man ikke selv tror nok på. Hvorfor tør pigen ikke selv spørge og hvorfor skal hun gemme sig bag dig ? Tror du helt seriøst at der vil stå mange seriøse mænd i kø for at høre mere om hvordan de kan få lov til at aflevere 25.000 kroner for at få lov til at være en del af branchen med den risiko der nok er i det på alle måder, ingen mulighed for forrentning af pengene og på det relative ringe informative oplæg du er kommet med, hvor der ikke bliver informeret om noget som helst stort set. Jeg tror ikke der er tale om det men jeg sidder også med tanken om, om du er udsat for et fupnummer af en pige, med det formål at lokke en håndfuld mænd til at smide 25.000 hver, men sådan er det forhåbentlig ikke. Men pigen der må jo åbenbart have opdaget en model som ingen andre har opdaget og emnet her ellers været vendt meget også af folk med noget juridisk viden, men så har hun brug for mandlige investorer pudsigt nok. Har du været kritisk nok og har du den juridiske viden til at vurdere om hendes model holder eller tager du bare hvad hun siger for gode varer. Der er ingen tvivl om at mange piger i branchen har tænkt på hvordan det kunne lade sig gøre og denne pige må så have ramt jackpot men har modellen været til juridisk vurdering hos en kompetent advokat, og har du set hvad advokaten på skrift mener om modellen ? Er det bare en model på pm du er blevet præsenteret for og ønsket om investorer til denne ? Du er simpelthen ikke informativ nok synes jeg på alle punkter. Jeg tror bare ikke at du får rigtig mange seriøse henvendelser på baggrund af det oplæg og på et projekt du ikke selv tror nok på til at blive investor på. Redigeret 31. December, 2013 af Aros Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peterpedal 164 Skrevet 31. December, 2013 Og hvad skulle fordel for en evt indskyder være i forhold til en der ikke skyder penge i projektet? Hvor meget medbestemmelse vil man ha? Hvad skal de X antal 25000 gå til? Og hvem kontrolere at de også går til det? Og hvor mange gange 25000 skal der bruges til projektet? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 31. December, 2013 (edited) Jeg er også ret skeptisk. Som jeg tidligere har skrevet, havde en valid model for det første nok været praktiseret for længst, hvis den overhovedet fandtes, og som Aros er inde på: Sagførere samt folk herinde fra med juridisk indsigt har vendt og drejet problematikken flere gange før. For det andet virker det bastante krav om anonymitet afskrækkende og lidet tillidsvækkende. Går man ind på de præmisser, sidder man med sin indsats og spiller med blind makker. Vi er således ikke i stand til at vurdere personen, dennes indsigt i de herskende forhold samt hendes eventuelle egne interesser. Er det f.eks én med styr på juraen? Er det f.eks en med branchekendskab? Fortsæt selv rækken af spørgsmål. For det tredie lancerer Netværket jo gang på gang modeller og tanker, hvilket sådan set er helt fint. Men når det kommer til selv at investere et antal kr. i en af de mere eller mindre skudsikre ideer, så uha da nej, han skal ikke økonomisk have fingrene i fedtefadet. Den risiko må andre løbe. Sådan er det hver gang, og det er i længden lidt anstrengende at læse. Det ville for en gangs skyld være befriende at se en af de gode idéer ledsaget af et: "Jeg går selv i spidsen med de første 25.000. Hvem bliver så de næste? Kom nu frit frem!". Selv kunne jeg da godt tåle at tabe 25.000, men jeg vil hellere bruge dem på 8 glædespigebesøg. Her er gevinsten sikker. Hver gang. Redigeret 31. December, 2013 af Borende X 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 31. December, 2013 (edited) @BX Man skal vel melde sig som interesseret i en pm og så afvente godkendelse. Redigeret 31. December, 2013 af holstebronx 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 31. December, 2013 For det tredie lancerer Netværket jo gang på gang modeller og tanker, hvilket sådan set er helt fint. Men når det kommer til selv at investere et antal kr. i en af de mere eller mindre skudsikre ideer, så uha da nej, han skal ikke økonomisk have fingrene i fedtefadet. Den risiko må andre løbe. Sådan er det hver gang, og det er i længden lidt anstrengende at læse. Det ville for en gangs skyld være befriende at se en af de gode idéer ledsaget af et: "Jeg går selv i spidsen med de første 25.000. Hvem bliver så de næste? Kom nu frit frem!". Jeg er helt enig i med Borende X i hans indlæg og specielt i at Rejsenetværk selv burde gå forrest og smide de kr. 25.000. Det virker helt ærlig ikke specielt seriøst at man lancerer en af sine egne årlange kæpheste sammen med en pige der insisterer på at være anonym på forummet, men Rejsenetværk skal i øvrigt ikke selv nyde noget af at få pungen op. Hvis man seriøst søger efter kapital, så står man også ved hvem man er. Hvad er årsagen til at hemmlighedskræmmeriet om selve ideen og hvem der står bag. Kigger man på når erhvervslivet, foreninger mv søger om investorer, så vil de jo grine deres røv i laser over dette her oplæg. Det er simpelthen for amatøragtigt fremlagt, Rejsenetværk og anonyme pige Derudover må jeg spørge - de kr. 25.000 som skal skydes ind - hvad sker der med dem. Altså ingen forrentning, intet overskud af investering skriver Rejsenetværk. Men man skyder dem ind og hvornår ser man dem igen ? Hvornår får man dem tilbage ? Aldrig ? Eller kan man bare få dem ud når man vil. Hvad med risikoen for ens investering. Intet afkast, men hvad hvis det hele falder til jorden. Jeg går ud fra at mange af indskudene skal bruges til etableringsudgifter, indretning af lokaler, advokater, revisorer mv, og eftersom foretagendet ikke skal give overskud jf. Rejsenetværks oplæg, og nok også af hensyn til lovgivningen, hvordan får man så tjent etableringsudgifterne ind igen ? Derved lugter det jo af at de 25.000 går tabt. Hvordan etableres det, selskabsform osv.? Jeg sidder med en fornemmelse af at det er et engangsindskud som man som investor aldrig ser skyggen af igen. Også der halter Rejsenetværks oplæg. Der er så mange uafklarede spørgsmål, men Rejsenetværk skriver klart:"Formålet er at komme hele udgift og indtægts problemstillingen til livs til fordel for pigerne selv." Dvs pengene skal bruges til at optimere pigernes egen indtjening. Alt andet lige ville det nok have gavnet projektets mulighed for succes, hvis det var en eller anden form for gulerod for investoren også, men formålet må jo så alene være at man ønsker at pigerne skal tjene mere uden en mutter, altså et mere "socialt velgørende" formål kan man sige. Det virker derfor til det hele går ud på at nogle idealistiske mænd skal smide 25.000 for at nogle piger skal optimere deres indtjening uden en mutter, og for de 25.000, som disse mænd måtte indskyde, ja der får disse mænd så lov til at sige "tak fordi vi måtte komme af med 25.000 til et godt formål" og ikke mere end det. Hvis den mest idealistiske mand på dette område, Mister Rejsenetværk selv ikke hopper med på ideen, og det kan jeg såmænd godt forstå ud fra det han selv skriver, men så mangler der en forklaring på hvorfor han så lancerer ideen ? Pigen kunne da selv gøre det, evt i et anonymt navn. Hun kunne måske også forsøge at spørge nogle af hendes eget køn/kollegaer om de ikke også vil bidrage med 25.000. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peterpedal 164 Skrevet 31. December, 2013 Det er da også fint nok med en forhåndsgodkeldelse. Men inden man viser interesse kunne det da være rart med noget mere info om konceptet. Er det privat/diskret eller et hardcore SM sted eller noget FKK ligende sted der kunne tænkes åbnet? Og hvad påtænkes de 25000 at skulle bruges på? Der må kunne stilles en form for sikkerhed for pengene. Men i hvad. Det er mange spørgsmål som rejse helt sikkert kunne svare på uden at løfte sløret for hvem der står bag eller hvad stedets koncept skulle være siden pigerne de kunne spare mange penge på vagtpenge. Er det nu en hardcore SM klinik er kundegrundlaget nok ikke så stort som en alm klinik. Er det FKK tror jeg ikke konceptet holder her hjemme. Der er ikke kunder nok der vil rende rundt i bar røv og lange løg en hel eller halv dag i jagten på en pige der kunne være interessant at knalde. Det må snart være tid til at rejse kommer på banen med bare lidt svar på de mange spørgsmål der er blevet stillet. Det kan sagtens ske uden at løfte sløret for hvem der står bag men samtidig komme med lidt baggrundsviden om pigen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17566 Skrevet 31. December, 2013 Hej Rejse, Jeg må indrømme at jeg er meget nysgerrig på hvad det er i har igang. Men min dansk er lidt begrænset, så jeg er ikke rigtigt klar over hvad som kræves af mig for at jeg skal få mer at vide? Du må gerne svare mig i PM, hvis det er nemmere. Godt Nytår du stædige fyr B Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 31. December, 2013 Kære brugere Trods min klare opfordring til at fremlægge modellen i forum har hun afvist det, da hun venligt mener at det er min kongstanke og at den kamp må jeg gerne kæmpe selv ( hendes smiley ),da hun svarede mig efter vi havde talt i telefon sammen. Det betyder vel blot, at du gerne må beskrive modellen. Oplægget er jo egentligt ganske interessant, beskrivelsen af hvad man havde tænkt sig, er derimod meget tynd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Findus 3617 Skrevet 31. December, 2013 Ideen om at "investere" i branchen er morsom, og det er jo lige årstiden til at gemme penge for skattefar. Men det er alt for uklart hvad vi egentlig ville gå ind til. Hvad er det juridiske nye i modellen som betyder at investoren ikke er i risiko ift. rufferilovgivningen? Hvad er der konkret i tankerne - et begrænset antal indskud af 25.000 kr, kunne tyde på at det alene er indretning og leje af lokaler. Hvad er forrretningmodellen - et er at der ikke skal forventes det store afkast, men ingen smider 25.000 kr. som ren donation. Hvilke løbende indtægter/udgifter forudsættes? Hvad er mulighederne for exit? Beklager - men der er simpelthen for få oplysninger til at risikere så meget som 25 kr. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderligfyr Skrevet 31. December, 2013 25.000 er alligevel en del knald, så det vælger jeg fremfor en non- profit investering godt nytår 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Perlen Skrevet 31. December, 2013 Er jeg den eneste der får den spøjse tanke om at det her kunne være selveste Nikita Darling som er på spil her. Tænker på hendes egen udmelding fra klinik miljøet og med lovning på tilbagevenden når alternativ metode var fundet. Citat fra hendes egen side. "Det vil også i det nye år være muligt at besøge mig. Jeg vil i løbet januar måned finde frem til et andet koncept, som jeg vil informere nærmere om her på siden". Kanon nytårskonspiration. 2014 skal nok blive et interessant år. Godt nytår. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 31. December, 2013 (edited) Er jeg den eneste der får den spøjse tanke om at det her kunne være selveste Nikita Darling som er på spil her. Tænker på hendes egen udmelding fra klinik miljøet og med lovning på tilbagevenden når alternativ metode var fundet. Citat fra hendes egen side. "Det vil også i det nye år være muligt at besøge mig. Jeg vil i løbet januar måned finde frem til et andet koncept, som jeg vil informere nærmere om her på siden". Kanon nytårskonspiration. 2014 skal nok blive et interessant år. Godt nytår. Haha, her tror jeg, du ser syner ved højlys dag . Hun skriver ganske rigtigt på hjemmesiden, at hun lancerer et andet koncept, men det er jo ikke helt det samme som en alternativ metode. Det første kunne indicere, at hun vil møde gæsterne på en anden måde, hvad den så end måtte blive, mens det sidste jo nærmest antyder en helt ny og revolutionerende opfindelse, og det ligger der nok næppe i det. Men du har da ret så langt, at konspirationsteorier er morsomme, og du har også ret i, at 2014 bliver spændende . Redigeret 31. December, 2013 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peterpedal 164 Skrevet 31. December, 2013 Jeg tror nu heller ikke at det på nogen måder er Nikita der skulle stå bag da hende og rejse er så langt fra hinanden på mange områder og jeg tror helt klart at Nikita har nosser nok til selv at eftersøge X antal 25000 til et nyt alternativ hvis det var det hun ville. Det behøver hun ikke rejses hjælp til. Men jeg venter spændt på en nærmere forklaring og uddybende svar fra rejse. Men han er vel igen kravlet tilbage i jordhulen og sidder og skammer sig over at hans ide igen ikke har noget med virkeligheden at gøre. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sweet 42 Skrevet 31. December, 2013 Altså 25.000,- pr indskyder eller bare 25.000 i alt? Lyder interessant. Jeg vil gerne modtage noget mere info. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9604 Skrevet 31. December, 2013 1. Svaret på hvorfor jeg ikke selv skyder penge i foretagendet, er det samme som som altid - jeg er forbruger og debattør af købesex - intet andet! 2. Alt det I mener der halter og hvorfor kan I fremføre alt det det I lyster, det er alligevel fuldstændig irrelevant for alle andre end, dels dem der aktivt ønsker kontakt med hende jeg har talt med, dels dem hun selv vælger at de kan komme i kontakt med hende.( Formoder at første mulighed beror på at hun kan læse i denne tråd hvem der ønsker at hun kontakter dem ) 3. Grunden til at hun ikke selv opretter et indlæg, er at grunden til at hun overhovedet tog kontakt til mig, ikke var at hun ad denne vej havde tænkt sig at søge andelshavere til et projekt, men alene at forklare mig et og andet om de faktiske forhold i jernindustrien, jævnfør den debat om bagmænd mm der lystigt forløber. Jeg var så den eneste hun ville skrive til og tale personligt med, i hvilken forbindelse hendes model kom på bane. Da jeg ikke kunne få hende til selv at oprette et indlæg i forum, endte det med at hun accepterede den tekst der ligger til grund for denne tråd. 4. Ville jeg selv overveje alene på et grundlag af det jeg skrev i indlægget, at byde ind med 25000 kr, hvis jeg kunne tænkes at ville gøre det?Nej og det forventer ejheller hverken jeg eller hun at der er nogle der vil. Hun er begavet nok til, og hun forventer at dem i blandt der måtte ytre nogen form for interesse i projektet, og som hun efterfølgende vælger at gå så langt som til at identificere sig overfor, at det vil være kompetente seriøse mennesker der ikke drømmer om at involvere sig økonomisk uden at få tilbundsgående kendskab til modellen.Her består så udfordringen i at henvendelser fra typer med hurtige penge, samtidig uvelkomne fordringer til et løbende stort afkast ikke ønskes involveret, samtidig med at drømme profilen af en andelshaver med pænt mange ledige penge, ofte også er den der på helt legal vis vil kunne opnå et afkast, som hun ikke kan tilbyde dem som andelshavere i projektet - så ja du skal motiveres af andet og mere end profit hvis I kommer i kontakt med hinanden. 5. Regn ikke som en selvfølge at hun tager kontakt, afvent blot om hun gør og konstater blot at hun ikke gør, hvis I ikke hører fra hende. 6. Mest af alt kunne jeg ønske mig at det ikke beroede på mig på sådan vis, at bringe til torvs at hun findes derude, men alternativet var altså at projektet endte og sluttede som et emne i en uventet telefonisk samtale, foranlediget af debatten i forum på Eroguide.dk Venlig hilsen - og godt nytår Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peterpedal 164 Skrevet 31. December, 2013 Et langt svar der på ingen måder giver svar på så meget som et enkelt spørgsmål ud af de mange der er blevet stillet tråden. Det må du da kunne gøre bedre uden at afsløre din kilde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9604 Skrevet 31. December, 2013 Nej, det hverken kan eller vil jeg - det har hverken hun selv eller nålen i høstakken brug for, hvis denne nål/disse nåle findes blandt læserne.Nålen skal nok finde vej, hvis viljen seriøst går begge veje.Venlig hilsenRejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 31. December, 2013 (edited) 1. Svaret på hvorfor jeg ikke selv skyder penge i foretagendet, er det samme som som altid - jeg er forbruger og debattør af købesex - intet andet! 4. Ville jeg selv overveje alene på et grundlag af det jeg skrev i indlægget, at byde ind med 25000 kr, hvis jeg kunne tænkes at ville gøre det?Nej og det forventer ejheller hverken jeg eller hun at der er nogle der vil. ad 1: Den forklaring er snart noget slidt, og jeg synes overhovedet ikke, det er en forklaring. Af og til må man altså investere for at kunne forbruge. Jeg synes, at din forklaring er lige så absurd som udsagnet: Jeg vil ikke betale skat, for jeg er kun samfundsdebattør og forbruger af velfærdssamfundets ydelser. ad 4: Jamen, hvis hverken du eller "hun" forventer, at nogen vil gå ind i det, hvorfor i alverden bringer du så indlægget? Redigeret 31. December, 2013 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bootdog 53 Skrevet 31. December, 2013 Mystisk koncept - næste som om der "kommer en god plan i morgen". Hvorfor gøre det hele så mystisk... er hele konceptet bag købesex ikke netop.. friheden... man kan købe og vælge hvad pokker man har lyst til. ?? Godt nytår /bootdog Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5050 Skrevet 1. Januar, 2014 (edited) Kære Rejse Jeg ville også ønske, der skød en række flat rate clubs op i Danmark snart. Savner de hedengangne Pornoparties i Rødovre....men ærligt talt....priserne (de reale) har ikke været lavere i (dele) af prostitutionsbranchen NOGENSINDE! Du fremstår derimod ikke blot totalt inhabil og tendentiøs, når du som KUNDE ønsker løsninger, der kan sænke priserne; men nu også overordentlig naiv og lidt vidende om branchen, når du tror, at en 'ny model' vil kunne give større afkast til pigerne. ALLE klinikker og 'fællesskaber' betaler 'afgifter' til i FORVEJEN kriminelle...og vil fortsat gøre det, fordi det er forholdsvist risikofrit at begå den form for kriminalitet. Dertil er udbyttet for stort og straffen for lille! En forretning (fællesskab, forening, fond) vil således også ganske hurtigt blive opsøgt af grupper af kriminelle med kravet afgifter. Og så er den ekstra indtjening borte! Iøvrigt er det allerede i dag muligt for pigerne at skære deres udgifter voldsomt ned fra de i praksis ofte 40-60% på klinik. Nemlig ved at droppe EB, droppe telefondame og droppe den høje husleje på klinik og arbejde privat og diskret (forudsat sted kan lejes til mere alm. leje), selv tage telefon (og telefonsvarer ved optaget) og annoncere (næsten) gratis online og på egen hjemmeside. Flere og flere gør da også det. Og privat og diskret pigerne har hidtil ikke skulle betale 'afgift' til underverdenen. /S Redigeret 1. Januar, 2014 af McQueen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Goldfinger 373 Skrevet 1. Januar, 2014 @BX Man skal vel melde sig som interesseret i en pm og så afvente godkendelse. Netop! Istedet for at angribe Rejse synes jeg man skal anerkende hans initiativ, hvor han kun optræder som talsperson for en, der ønsker anonymitet. Jeg har intet ønske om at deltage under de givne præmisser, hvilket jeg så konstaterer selvom det som sådan lyder interssant. Hermed en opfordring til, at man ikke opfatter det som Rejses projekt og istedet afgør med sig selv om man kan indgå i en foreløbig afsøgning ud fra de givne præmisser og så parkerer gammelt nag ift. Rejse. Administrationen har jo netop kridtet banen op overfor tendenser til "personangreb", men alligevel popper de jo jævnligt op i forskellige indpakninger! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 1. Januar, 2014 (edited) Netop! Istedet for at angribe Rejse synes jeg man skal anerkende hans initiativ, hvor han kun optræder som talsperson for en, der ønsker anonymitet. Jeg har intet ønske om at deltage under de givne præmisser, hvilket jeg så konstaterer selvom det som sådan lyder interssant. Hermed en opfordring til, at man ikke opfatter det som Rejses projekt og istedet afgør med sig selv om man kan indgå i en foreløbig afsøgning ud fra de givne præmisser og så parkerer gammelt nag ift. Rejse. Administrationen har jo netop kridtet banen op overfor tendenser til "personangreb", men alligevel popper de jo jævnligt op i forskellige indpakninger! Det, som jeg og flere andre ønsker, er noget mere info om dette initiativ. Så længe alt er indhyllet i anonymitet og tåge, kan det ikke tages alvorligt. Der må betydeligt mere på bordet, hvis man forestiller sig, at folk vil sætte 25 gryn på højkant ind i de blotte tåger. Det ville Netværket jo ikke selv iflg. hans sidste indlæg, hvilket yderligere svækker tilliden til projektet. Selv kunne jeg ikke drømme om at respondere på dette grundlag. Og som jeg har skrevet tidligere: Havde der været tale om en valid model, havde den nok set dagens lys langt tidligere. Og så vil jeg gerne anholde den påstand, at der er tale om et personangreb, som du "inseminerer" i dit indlæg. Jeg har et udmærket forhold til Netværket, hvilket han nok også gerne bekræfter, og mine forbehold går alene på de ideer og tanker, som han fremfører – samt disses gennemførlighed. Ikke på hans person. Så stik bare piben ind, Guldfinger. Redigeret 1. Januar, 2014 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Goldfinger 373 Skrevet 1. Januar, 2014 Hej BX og godt nytår Jeg synes det er rigtig fint, at du og andre ønsker mere info. om projektet. Jeg har ud fra Rejses beskrevne præmisser affundet mig med tingenes tilstand, men at andre ønsker at forfølge substansen i den rette kontekst, er da helt fint. Profilers indbyrdes forhold interesserer mig ikke og du er selvfølgelig velkommen til, at anholde mine påstande med formuleringen "som du "inseminerer" i dit indlæg" Mine kommentarer gik på min oplevelse af, at læse tråden og hvis vi to er uenige, så er den vel ikke længere. Iøvrigt er jeg ikke-ryger Venligst GF Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg