Borende X 25042 Skrevet 1. Januar, 2014 Hej Guldfinger. Godt Nytår til dig også . Jeg ryger heller ikke, men jeg rejser meget gerne. Som sagt har jeg ikke noget udestående eller gammelt nag med Netværket. Jeg skulle mene, at vi gensidigt respekterer hinanden som mennesker, selvom vi kan være uenige på holdninger. Lige som du og jeg tilsyneladende kan være det . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 1. Januar, 2014 (edited) Administrationen har jo netop kridtet banen op overfor tendenser til "personangreb", men alligevel popper de jo jævnligt op i forskellige indpakninger! Jeg vil som Borende X sige, spis brød til, Goldfinger. På et tidspunkt har Rejsenetværk været udsat for mange angreb som gik på "idiot", "nar" og meget andet groft. Så snart han skrev noget gik folk efter ham på den groveste personlige vis. Det har vi og jeg i særdeleshed slået ned på, og det har hjulpet. Rejsenetværk skal dog ikke pakkes ind i vat, og have ekstrem positiv særbehandling. Vi har en moderationslinje hvor der er højt til loftet og hvor man godt må godt lidt til stålet. Når Rejsenetværk kommer et indlæg ala det her, er det naturligvis helt helt ok, at man spørger noget kritisk til det og hans egen rolle i det, og jeg synes ikke der er nogle rigtig grove personangreb mod ham i denne debat, flere brugere er kritiske også overfor Rejsenetværks rolle i det eller mangel på samme, men de begrunder hvorfor de er kritiske og de går ikke bare efter manden. Jeg vil godt slå fast, at det ikke skal være sådan at Rejsenetværk skal behandles med fløjlshandsker, men man skal heller ikke bare skrive at han er en "idiot" f.eks. Man må gerne forholde sig kritisk til det han kommer med, det er på den måde debat skabes, og vi alle kan rykke os på og blive klogere ved. Jeg har en rigtig godt forhold til Rejsenetværk og det er gengældt fra hans side til mig ved jeg, og det forhold er bygget op over mange PMs og chats gennem tiden, og det er mit indtryk at han ikke er sart på nogen måde, og jeg synes i øvrigt også at han bidrager rigtig positivt med mange ting til dette forum, og er en positiv bruger for Eroguide, og det ved Rejsetnetværk i øvrigt også at jeg mener. Men jeg blev nød til lige at skrive lidt, når du tager ledelsen ind i din argumentation på en måde, hvor vi ikke er enige i det du skriver. Havde du intet skrevet om ledelsen, havde jeg holdt min mund. Jeg beklager at dette var nødvendigt og håber ikke at det vil forplumre debatten om Rejsenetværks emne/initiativ yderligere. Godt nytår alle Redigeret 1. Januar, 2014 af Moderator Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Goldfinger 373 Skrevet 1. Januar, 2014 Hej Moderator Jeg vil ikke igen referere til jer i ledelsen, men hvis jeg mener, at I skal inddrages, så vil det ske via PM. Enig i, at Rejse (og andre incl. undertegnede) ikke skal pakkes ind i vat. Jeg kan tilføje, at jeg faktisk kun læser Rejses indlæg, når nogen kritiserer ham, da hans projekter og holdninger ikke interesserer mig, men jeg er optaget af dialogformen og hvordan "kriser" kan tage sin begyndelse og hvordan de evt. kan imødegås inden den fatale eskalering indtræffer - og når vi så snakker sammen på tværs af landegrænser via et tredje sprog, så forstår man bedre, at roen ikke sænker sig foreløbig i Mellemøsten - beklager dette sidespring! I den forbindelse har jeg haft meget godt materiale gennem tiden, når Rejse har ytret sig om dette og hint! Profilers indbyrdes forhold og eventuelle "venskaber" interesserer mig ikke. Igen - mit indlæg blev skrevet ud fra min oplevelse, da jeg læste tråden og jeg anerkender uenigheder, der i bund og grund er betingelser for udvikling i rigtig mange sammenhænge. Nu håber jeg også, at dette lille intermezzo ikke afsporer tråden og at vi kan enes om, at rumme en uenighed! Jeg hverken ryger eller spiser brød Godt nytår til alle herinde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9674 Skrevet 1. Januar, 2014 Til orientering så virker indlægget nu helt efter sin hensigt Alle dem der så gerne vil vide mere i tråden får intet mere at vide, mens dem der pm ytrer ønske om mere info, ejheller får mere info af mig. Jeg informerer i første omgang hende om hvem der har ytret interesse, resten herfra er op til hende, om I hører fra hende eller ikke. Den første pm er pt afsendt til hende Tak i øvrigt til alle for interessen, og ja Moderator har helt ret i at jeg ikke er sart - hvis jeg var havde jeg dels aldrig oprettet dette indlæg, dels ville jeg langt tidligere være gået bort i cyberspace i nedtrykt sindstilstand. Det er til nu ikke sket, og de mishagsytringer der her er ytret har jo i forhold til forne tider karakter af ren vandkæmmet Søndags-skole Venlig hilsen Rejsenetværk 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9674 Skrevet 1. Januar, 2014 (edited) BeklagelseJeg vil gerne beklage at en detalje havde forbigået min opmærksomhed i den mundtlige beskrivelse af modellen, jeg modtog telefonisk.Hun har præciseret i en pm til mig at der kun kan blive tale om x antal seriøse kvindelige andelshavere.Hun havde godkendt teksten til indlægget, vi havde så begge forbigået den manglende detalje om kønnet på andelshavere.Venlig hilsen og undskyldRejsenetværk Redigeret 1. Januar, 2014 af Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frej af Asgaard 829 Skrevet 1. Januar, 2014 Beklagelse ....... Hun har præciseret i en pm til mig at der kun kan blive tale om x antal seriøse kvindelige andelshavere. ..... Ok - det var så en fuldstændig essentiel detalje. Nu giver første post og selve modellen mere mening. Det virkede som total volapyk ellers, fordi man som mand ikke kunne tænke sig til svaret på spørgsmålet - "Hvad får jeg ud af at sende pengene afsted?" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 1. Januar, 2014 Enig. Nu giver det hele jo meget mere mening, når det er kvindelige andelshavere der efterspørges. Det var noget af en vigtig detalje du ikke havde styr på, kære Rejsenetværk :-D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 1. Januar, 2014 Enig. Nu giver det hele jo meget mere mening, når det er kvindelige andelshavere der efterspørges. Det var noget af en vigtig detalje du ikke havde styr på, kære Rejsenetværk :grin: En lille detalje. Det var med vilje bare for at se jeres reaktion, haha Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3424 Skrevet 1. Januar, 2014 ja og sikken en debat han har skabt ved at undlade en lille detalje Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 1. Januar, 2014 Du kunne have fundet på noget sådan Nille men Rejsenetværk er ikke som dig han er unik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5050 Skrevet 2. Januar, 2014 Ja..men hvad betyder det så for de piger, der går sammen om et sted...evt. efter en kapitalindsprøjtning. Får de mere ud af det?... Eller vil de stadig insistere på, at den individuelle pige har egen annonce og FÆLLES klinikannonce i hver vagt.? Vil de stadig insistere på, at ingen pige må side UDEN telefonpige? Vil de evt. også insistere på at hver pige markedsfører sig med online profil? Vil de stadig insistere på en afgift til daglig drift? El, vand, varme, kondomer, håndklæder, vask, stearinlys ... You name it? At the end of the Day vil den enkelte pige ikke alene skulle indtjene sit oprindelige indskud+renter, hvilket jo med kr 25.000,- svarer til RET mange vagter, men hun har stadig under ovennævnte betingelser udgifter for i hvert fald kr. 1.200,- pr. vagt. Og med i gennemsnit 3-4 kunder pr. vagt ender det med mellem 60-40% til pigen selv!! Dét er de barske realiteter i jernindustrien, drenge og piger! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9674 Skrevet 2. Januar, 2014 Tusind tak for at I tager det så pænt Jeg havde jo heller ikke specifikt skrevet at mænd kunne investere, men at hun har en hævdet model der kan fungere:Jeg er pm blevet orienteret om en model for en legal måde at drive et bordel på, der dels eliminerer profit problematikken, dels muliggør så markant lavere vagtafgifter for pigerne, som de næppe tror muligt - det sådan at rufferi lovgivningen overholdes. Jeg sendte hende 2 udkast til en tekst, hvor hun i begge tilfælde overså at jeg ikke specifikt havde skrevet at kun kvinder kan være andelshavere, hvor hun godkendte den sidste version. Da der så kom en mandlig pm til mig, fik vi travlt med at præcisere nævnte detalje. Men uanset vil det alt sammen jo komme for en dag mellem hende og dem, hun eventuelt ender med at tale realitets muligheder med. Venlig hilsen og tak Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17588 Skrevet 2. Januar, 2014 Hej Rejse, Jeg har prøvet at PM dig en masse gange, men det fungerer desværre ikke. Måske om du sender en PM til mig, at jeg kan svare dig? B Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5050 Skrevet 2. Januar, 2014 I er godt nok kedelige drenge! Jeg skriver flere indlæg i denne tråd og tråden om "bagmænd"... Og INGEN reaktion dårligt nok...kun personfnidder og flueknepperi. Og Rejse er bare budbringer..ja ja..men denne passus: muliggør så markant lavere vagtafgifter for pigerne, som de næppe tror muligt ... har jeg netop udfordret...og alligevel turnerer du bare rundt med sådan et udsagn...uanfægtet! Det er jo løgn og latin! Mange kvinder i denne branche er 'brændte børn'...og derfor er deres forståelse for, hvad en rimelig adfærd overfor kolleger, medarbejdere og hvilke beløb, der må anses for rimelige, blevet forrået. Det ses jo også tydeligt i eksemplet med Annis telefondame, der straks tyer til trusler om vold fordi en pige, helt forståeligt nok, udtrykker modvilje om at arbejde for snurrende kamera! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. Januar, 2014 Efterhånden synes jeg den mest interessante information givet i denne tråd og i en anden er, at ganske mange aktive kvinder tilsyneladende har et mega problem med mænd. Om det så kan indskrænkes til, kun at omhandle samarbejde omkring driften af eksempelvis en klinik, kan jeg tvivle på. Skulle det forholde sig således, synes jeg faktisk det er meget meget trist. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9510 Skrevet 2. Januar, 2014 I er godt nok kedelige drenge! Jeg skriver flere indlæg i denne tråd og tråden om "bagmænd"... Og INGEN reaktion dårligt nok...kun personfnidder og flueknepperi. Og Rejse er bare budbringer..ja ja..men denne passus: muliggør så markant lavere vagtafgifter for pigerne, som de næppe tror muligt ... har jeg netop udfordret...og alligevel turnerer du bare rundt med sådan et udsagn...uanfægtet! Det er jo løgn og latin! Dit (næst-)seneste indlæg i denne tråd er fuld af gætværk/spørgsmål: Noget af det virker helt i skoven (de retoriske spørgsmål og konklusionen om udgifter på 1200 per vagt). Fx virker det mere indlysende for mig, at der opereres med en indskydermodel, hvor indskydere får lav lokaleleje. Indskud kan man også "få igen" efterhånden som flere piger kommer til, enten ved at de går ind som medindskydere eller betaler højere husleje end indskydere. Begge dele ret uproblematisk. 25.000 vil derfor ikke kræve så mange vagter, men det er stadig nok mest interessant for dem med over ½ års sigt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5050 Skrevet 2. Januar, 2014 (edited) Dit (næst-)seneste indlæg i denne tråd er fuld af gætværk/spørgsmål: Noget af det virker helt i skoven (de retoriske spørgsmål og konklusionen om udgifter på 1200 per vagt). Fx virker det mere indlysende for mig, at der opereres med en indskydermodel, hvor indskydere får lav lokaleleje. Indskud kan man også "få igen" efterhånden som flere piger kommer til, enten ved at de går ind som medindskydere eller betaler højere husleje end indskydere. Begge dele ret uproblematisk. 25.000 vil derfor ikke kræve så mange vagter, men det er stadig nok mest interessant for dem med over ½ års sigt. I skoven? Det tror jeg næppe. En annonce i EB koster min. 230 kr, hvis den altså ikke bare skal være på 3-4 ord. Mere konventionel længde måske op til kr. 400. Skal man også betale en halvdel af en klinikannonce er det jo min. kr. 200 oveni. Een ting man i hvert fald SELV skal betale er sin telefonpige. En vagt fra 10-16 betyder da i hvert fald kr. 500 til hende...evt. bonus oveni på x gange kr. 100. Så er vi da allerede over kr. 1.000,- Og hvad så med driften? De kr. 25.000,- var vel indskyd for etablering...og hvor har du, Bebop, det med, at de 'fås igen'? Reelt er det vel bare forudbetaling for alm. leje der svinger mellem kr. 400-1000. Altså ingen gevinst med mindre man da planlægger at arbejde rigtigt meget i lang tid fremover. Sjovt nok tror jeg de fleste piger alle drømmer om den dag, de har tjent nok til de kan stoppe...men penge er forræderiske, er de. Men spørg da Trine T., Bebop. Er beløbene helt i skoven....? Og hvordan har hun det selv med 'drift af klinik'? Er der ikke noget med, at så SKAL pigerne have en telefondame....? Og måske også krav om annonce i EB? Redigeret 2. Januar, 2014 af McQueen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9674 Skrevet 2. Januar, 2014 Uden at jeg på nogen måde skal foregribe hvordan min kontakt forestiller sig at drive bordel, så vil jeg godt for egen regning anfægte at en bestemt måde at drive bordel på udgør en naturlov, der betyder at ingen andre kan forestille sig at drifte på anden vis.Det er jo en af de mest skadelige følgevirkninger af rufferi lovgivningen, at branchen har så svært ved at flytte sig ud af stedet, og derfor flest har nok i "Plejer".Venlig hilsenRejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. Januar, 2014 Mon ikke vi alle som minimum kan enes om, at leje af lokaler, drift, indretning og hjælpe-funktioner koster penge. Og mon ikke også de fleste godt ved, at en klinik med flere piger tilknyttet altid vil være mere omkostningstung end et alternativ som selvstændig privat/diskret pige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9510 Skrevet 2. Januar, 2014 I skoven? Det tror jeg næppe. - Og hvad så med driften? De kr. 25.000,- var vel indskyd for etablering...og hvor har du, Bebop, det med, at de 'fås igen'? I skoven er dine gæt om tvungne annoncer, telefonpiger mm. Det er i denne sammenhæng grebet ud af luften. Det eneste sikre er at en husleje og forbrug skal betales. Hvis du læste hvad jeg skrev, var det ikke nødvendigt at spørge hvor jeg har det fra. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5050 Skrevet 3. Januar, 2014 (edited) Bebop skrev: " Fx virker det mere indlysende for mig, at der opereres med en indskydermodel, hvor indskydere får lav lokaleleje.Indskud kan man også "få igen" efterhånden som flere piger kommer til, enten ved at de går ind som medindskydere eller betaler højere husleje end indskydere. Begge dele ret uproblematisk. 25.000 vil derfor ikke kræve så mange vagter, men det er stadig nok mest interessant for dem med over ½ års sigt.." Og det skulle så være et bevis for argumentets sandhed? At du finder det indlysende... Jo,jeg læste godt hvad du skrev...det er gengivet ovenfor... Og nej det er bestemt ikke 'i skoven' at nævne kravet om brug af de til stedet tilknyttede telefonpiger eller et annoncekrav. Hvorfor skulle denne nye model for klinikdrift adskille sig i driften fra andre i branchen? Det er næsten altid et ufravigeligt krav, at piger der arbejder på klinik er underlagt denne kliniks regler...og alle større klinikker i landet benytter sig af telefonpiger eller kaffepiger, som de traditionelt har heddet i Jylland. Lad os da høre fra pigerne her, om de har den option at droppe denne 'servicefunktion', når de lejer sig ind på etablerede klinikker (og hertil er selvfølgelig IKKE medregnede privat/diskret og nært beslægtede etablissementer hos diverse private udlejere)? /S Redigeret 3. Januar, 2014 af McQueen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9510 Skrevet 3. Januar, 2014 Og det skulle så være et bevis for argumentets sandhed? At du finder det indlysende... Jo,jeg læste godt hvad du skrev...det er gengivet ovenfor... Og nej det er bestemt ikke 'i skoven' at nævne kravet om brug af de til stedet tilknyttede telefonpiger eller et annoncekrav. Hvorfor skulle denne nye model for klinikdrift adskille sig i driften fra andre i branchen? Det er næsten altid et ufravigeligt krav, at piger der arbejder på klinik er underlagt denne kliniks regler...og alle større klinikker i landet benytter sig af telefonpiger eller kaffepiger, som de traditionelt har heddet i Jylland. Lad os da høre fra pigerne her, om de har den option at droppe denne 'servicefunktion', når de lejer sig ind på etablerede klinikker (og hertil er selvfølgelig IKKE medregnede privat/diskret og nært beslægtede etablissementer hos diverse private udlejere)? /S Du er velkommen til at snakke om "bevis" for dit og dat, men hold endelig mig udenfor. Hvorfor det her skulle være anderledes end hovedtrenden er vel indlysende, når nogen har valgt at kontakte Rejse. Så kan der næppe være tale om en af de helt sædvanlige modeller, vel? Det er igen komplet irrelevant at høre om piger på etablerede klinikker skal det ene eller det andet. Modsat har Madam Helenes model været nævnt. Der skal som bekendt kun et eksempel til for at vise en models eksistensmulighed. Nu er jeg træt af mængden af stråmænd i denne debat og vil bestræbe mig på at stå af. Men jeg indrømmer på forhånd at komplet ulogisk argumentation har en tendens til at provokere mig til at fortsætte, så er du ikke sød at stoppe? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5050 Skrevet 4. Januar, 2014 (edited) Kan man ikke lide lugten i bageriet må man gå. Længere er den ikke, Bebop. Ingen tvinger dig at læse denne tråd endsige deltage. Jeg 'angriber' bare forestillingen om, at en ny model vil ændre så markant på afgiftsniveauet, som Rejse (som budbringer) har fremført. Og det argumenterer jeg så for med eksempler på udgifter, der normalt skal betales. Skal afgiftsniveauet være markant anderledes, må de udgifter så også barberes ned. Det er kernen i mit argument. Og dét har branchen IKKE hidtil været interesseret i. Branchens egne piger har derimod en tendens til at videreføre samme krav (læs: dårligdomme) over for kollegerne, når de selv starter klinik op! Pigerne har en tendens til at umyndiggøre deres egne med andre ord. Frænde er frænde værst, som man siger! Redigeret 4. Januar, 2014 af McQueen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9674 Skrevet 6. Januar, 2014 (edited) Et muligt hus?Andre måder at drive et bordel billigere?I de forskellig debatter til nu har Starson45, jeg som en sidebemærkning er helt uenig med i debatten om en ændring af rufferilovgivningen, men som ikke destomindre giver indtryk af at have vis brancheindsigt, han har fremhævet at der findes nonprofit bordel drift i selskabsform.Filosoffen er kommet med interessante indspark til en model med en erhvervsdrivende fond.Det er alt sammen kun debatindlæg, egne indlæg lige så, og nogles eventuelle initiativer må komme an på sparring og rådgivning i helt andet regi end i forum på Eroguide.dkImidlertid er det mit indtryk at der består den udfordring, at der samtidig med behovet for at tilbyde en vagtafgift der er i bund, der er et sådant tænkt initiaitiv oppe imod at de yngre mindre erfarne modeller sætter så meget pris på at blive båret på hænder og fødder af fuld service fra mutter til en meget høj vagtafgift, at der på en eller anden måde må kunne tilbydes noget der bare ligner for en langt lavere vagtafgift?Hvad med at tilbyde en art netbank, borgerservice selvbetjening?Pigerne oprettes som brugere i en webbooking, hvor de simpelthen får deres vagter efter først til mølle princippet, eksempelvis som her:CBIT Wellnesshttp://www.cbit.dk/wellness-info/?gclid=CKmg84KJ6bsCFctb3godd2EALQHerefter er pigerne synlige i vagtplanen på nettet.Hvis Nets ( betalingsservice ) ikke kan bruges ,må der findes en anden løsning, måske anonym betaling via Paypal eller Ewire?Markedet for adgangs kontrolsystemer er stort, og man skal nok se sig godt for, sådan at et valgt produkt er både økonomisk i drift, så automatiseret og administrativt/tidseffektivt simpelt som muligt.Blot et leverandør eksempel:Adgangskontrolhttp://www.smartguard.dk/adgangskontrolTilsvarende kan der vel efter samme princip oprettes en kundeklub, hvor mændene har mulighed for at booke tid på pigernes vagter.Måske uden forudbetaling , men med en karantæne/eksklusions mulighed for dem der ikke møder op, og som ikke har afbestilt når de ikke møder op.Tilbyd mændene 10 % bonuspoint for hvert besøg, der kan omsættes som 10, 20, 30 % rabat osv på det næste besøg - eventuelt udregnet efter normal dagspris, kommer de en sådan dag?Jeg forestiller mig at pigerne betaler 400 kr + moms 25 % = 500 kr rent for en vagt.Om de så er momsregistreret er vel ret beset op til dem selv?Skal dette fungere og skal huset kunne tiltrække flere og flere piger til flere og flere gæster, er de nødt til at konkurrere mærkbart på prisen.Også som en potentiel reel mulighed for at vinde markedsandele tilbage fra de udenlandske piger.Husets priser som pigerne forpligtiger sig på kan måske være 650 kr pr halve time + moms = + 163 kr = 813 kr1300 kr + moms for 60 minutter = + 325 kr = 1625 krMåske ikke så voldsomt meget mindre en åger priserne på 1100 og 2200 kr, men med 10 % rabat mulighed pr besøg trækker det lidt i den modsatte retning.Des flere stamkunder, des flere bookinger der overholdes, des højere gennemsnitlig omsætning over tid, og des mindre brug for dyr ekstern markedsføring.På den måde drives huset for sig med moms, men med ens priser i huset, hvor momsen er pigernes eget ansvar som selvstændige brugere af huset.Realistisk set er det vel nødt til at være husets forretning og pigernes forretning for sig, hvor de må stå til ansvar for egen virksomhed, men uden at huset kommer i klemme.For at kunne undvære telefonpiger skal der være mindst 2 piger på vagt af gangen, gerne i et hus der på sigt kan rumme 4 - 6 piger pr vagt, men sådan at det kan foregå på samme måde som alle andre steder med at gæster og piger ikke ser andre gæster på samme tid.Alt det jeg personligt hader ved at gå på bordel i Danmark, men det er vel bare en grundlæggende præmis Indret gerne bordellet sådan at alle aktive rum kan bruges både som relax rum mellem gæsterne, og som bollerum når gæsterne betjenes, sådan at det er det ledige rum eller måske køkkenet sekundært der bruges af gæster eller piger til at vente i.Der er et arsenal af linned og håndklæder til høflig selvbetjening af piger og gæster, men pigerne supporteres af husets rengøringsordning.Indfør en telefonsvarer med liderlige indtalte beskeder til høflig aflytning, uden telefon dame service.Disse beskeder kan vel lægges ind som lydfiler på pigernes vagter på husets hjemmeside?Kompromiser er nødvendige for at holde omkostningerne nede, særligt nok de første 12 måneder, men forhåbentlig vokser forretningsomfanget til at kunne bære en stadig mere omkostningseffektiv drift, der samtidig kan bære nye omkostninger til en stadig optimeret service, herunder særligt lønnede daglige ledere.Når der begynder at komme nok vagtpiger og gæster til at det kan bære det uden at hæve priserne på sex, kan der måske indføres en lønnet receptionist/daglig leder?Måske vil huset kunne ligge trafiklogistisk fordelagtigt, med det offentlige, som i egen bil i provinsen hvor et hus vil være billigere end i en stor by.Måske vil huset på sigt kunne være i drift 24 timer, eller tæt på i døgnet.Jeg kan godt se at privat diskret, hvor det kører med en enkelt primær bruger, måske et par sekundære brugere, at der ønsker primær bruger hvor muligt at score besparelsen på vagter, samt at holde prisen tæt på det høje niveau i markedet.Samt at hun gerne ser eget tidsforbrug på mutter service til sekundære brugere kompenseret via vagtafgifterne, men min skitserede model bygger på at lægge til rette for en så administrativt minimeret og automatiseret web, og driftøkonomisk optimal båren drift, at der kan forudsættes et minimum grundlag, der kan skaleres op i takt med voksende opbakning fra piger og kunder.Men et koncept som det beskrevne udgør netop en mulighed for at også unge modeller der oplever konkurrencen som for hård om for få gæster på de traditionelle steder med en meget høj vagtafgift, vil kunne vægte konceptet som en mulighed for at kunne styrke efterspørgslen efter egne ydelser i markedet.En decideret kunde klubPå sigt kan jeg godt forestille mig en parallel loyalitets kunde klub, hvor det er kunderne der er primus motor, gerne med positiv opbakning fra nok piger.Håber så at en klub bliver placeret på Sjælland Særligt med henblik på arrangementer der muliggør niche tilbud om en anden ramme om købesex, der giver en helt anden helheds oplevelse, end sådan som et besøg foregår til daglig på et dansk bordel.Helt generelt helst til priser der gør det muligt for mænd med almindelige indtægter at betale med menneske penge.Dermed også et potentielt langt større kunde underlag.Venlig hilsenRejsenetværk Redigeret 6. Januar, 2014 af Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 6. Januar, 2014 Kære Rejse. Hvor må du dog bruge meget tid på at tænke på at optimere branchen , så den passer til dig og din økonomi. Du udtænker systemer i et væk for at få prisen på et damebesøg sænket mest muligt. Og igen tænker du på ingen som helst måde ( i eet eneste indlæg ) at det måske ikke er i alle pigers interesse at skulle have mange gæster for at du kan opnå en billigere pris. Iøvrigt er der faktisk mange piger som tilbyder halve timer til en lavere pris. Hvorfor besøger du ikke dem i stedet for at tage til Tyskland ? Kh Trine Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg