Hop til indhold
Rejsenetværk

En hævdet legal model

Recommended Posts

Fordi Trine at jeg ganske simpelt ikke finder den ramme i Danmark om købesex som en helhedsoplevelse, jeg efterspørger,

Hvis jeg gjorde havde jeg oplevet købesex langt oftere, og fået flere halve og hele timer i Danmark for alle de penge det har kostet mig at rejse til Tyskland.

Jeg har såmænd pengene både til de priser der er dyrest hjemme og de lavere priser du nævner - en gang imellem, skulle det være.

Eftersom det ikke er tilfredsstillende for mig at blive sluset ind og ud af døren, gemt af vejen for at ingen må se hinanden komme og gå på et dansk bordel, det alene drejer sig om sexen, generer det mig så meget mentalt at det direkte hæmmer min lyst til at købe sex i Danmark.

Fandtes der så blot mere organiserede nichetilbud der er til at betale, og som man kunne samles om at forbruge som alternativ både til Tyskland, og sådan som det ellers desværre foregår i Danmark, ville den danske branche dog udgøre et lidt mindre trøstesløst syn, men ok det gør der så ikke.

Heldigvis har jeg haft mine gode ture, der har kostet alt mellem ca 3000 og ca 10000 kr alt inclusive, ikke kun køb af sex, for i 2014 bliver der næppe råd til nye ture, og hvis ikke der kommer uventede interessante nye arrangementer i det hjemlige marked, er jeg indstillet på et år uden sex - heldigvis er jeg god til at leve med at undvære sex i lange perioder.

Nu skal der bare spares op igen 1 - 2 år :)

PS

Nu er jeg ejheller den eneste, der anfægter at intet kan gøres på andre måder og til lavere omkostninger/priser til gavn for både køber og sælger.

Hver gang emnet kommer op er der rig interesse for at deltage i tråde, både for og imod.

Der er bare nogle emner der efter nogen tid dukker op igen og igen, som foreksempel også risikoen ved fransk uden, flere tråde har været gentagen livlige.

For min skyld kan vi godt lægge denne tråd død nu, vi får se om der bliver anledning til at skrive mere - mig er det ikke livet om at der gør.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Rejsenetværk

Nu spørger jeg måske dumt, men er det reelt ikke FKK i Danmark du efterspørger. Det du skriver omkring diskretion på klinkker bliver og skal jo ikke være anderledes, da det jo netop tager afsæt i klinik-kundernes ønsker.

Uagtet om priserne blev lavere på danske klinikker, ville det jo,som jeg læser dit sidste indlæg,  stadig ikke tilfredsstille dine ønsker. Et alternativ til FKK kunne vil være selv at finde en sød pige, og så lave en aftale omkring nogle besøg hvor der både blevet sexet, hyggesnakket m.v. til en pris hvor i begge er tilfredse.  Det er selvfølgelig noget andet, men det kunne måske være værd at overveje.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg læser det også således, at dit endemål er FKK i Danmark. Ad mere eller mindre snirklede veje. Et af dine oftest anvendte argumenter i disse diskussioner jo, at du søger en såkaldt helhedsoplevelse, som du p.t. kun får i Tyskland.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du spørger ikke dumt Bluejacket, og i øvrigt tak for at du altid i en urban tone affinder dig med gentagen fokus på emner der har min interesse, dem der deler samme.

Selvom du altid sagligt anfægter mine argumenter.

Fokus for tråden har unægteligt været oppe før, og en del ser sikkert gerne emnet begravet hver gang en ny tråd ebber ud.

Det er sådan set korrekt opfattet af både dig og Borende X at mit sidste indlæg stadig ikke opfylder mine ønsker, og at det ultimativt er en slags FKK jeg dybest set ønsker mig, men så meget andet kan udgøre små skridt i den rigtige retning.

Som jeg ser det kan en muligvis lang omvej til mere forskellige rammer om købesex i Danmark, måske udgøres af at nogle piger der har bare en lille smule personligt drive, de udnytter internettets mulighed for at organisere drift og selvbetjening lidt i retning af udviklingen indenfor netbank og borgerservice mv.

Sådan at den helt primære ydelse udgøres af det hus hvor de har deres vagter, men alt den service omkring samme de er vant til at omgive sig med bliver skrællet helt ind til benet.

Oplever de så at det driftøkonomisk måske er muligt for 500 kr inclusiv moms pr vagt, at det måske er muligt at deles 2, 3 eller 4 x så mange piger om det samme hus, og at heraf muliggjorte konkurrencedygtige lavere bruttopriser/uden at det er discount priser på sex, kan tiltrække så mange flere gæster at de oplever samme som et økonomisk aktiv, ja så kan vi optimalt nå så langt at de piger ved deres eksempel synliggør at det er muligt at klare sig uden en traditionel mutter i traditionel forstand, med alt den service de er vant til fra hende.

Skulle det ikke føre til at måden man går på bordel på i Danmark ændrer sig en tøddel, ville jeg alligevel se det som et fremskridt, for plejer blev udfordret, og sker det er det at jeg indirekte håber på at det fører til en hidtil uset vilje til at se på nye muligheder med nye øjne - også til gavn for den minoritet af sexkøbere jeg

Blot er det pigerne der skal opleve interne forandringer som en fordel, før jeg og vi i nogle led yderligere måske kan håbe på at udviklingen begynder at gå lidt i vores retning også?

Så tålmodighed i dette spørgsmål er skam en dyd, der sker nok ikke noget de næste par år, så jeg sparer troligt op til at få råd igen til at rejse til Tyskland - mens jeg/vi venter på forandringens vinde i den hjemlige branche - måske oplever jeg det aldrig :???::wink:

Måske et eksisterende bordel kunne overveje at skifte til en web model - i princippet er de jo ikke nødvendigvis afhængige af et eget team af piger, men kan tilbyde alle piger i branchen at blive visiteret til at blive bruger af selvbetjening - administrator kan også lukke for muligheden igen.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var der efterspørgsel efter et FKK koncept i lille danmark, så var der nok en kvik sjæl der havde lavet det.

Og de fleste kunder af købesex vil nok hellere have lidt diskrete forhold end at risikere at rende ind i onklen med stiv pibe i morgenkåben.

Og så vil jeg foretrække at besøge piger der ikke behøver at have mange kunder dagligt for at kunne klare sig.

Redigeret af Plaskeren

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Med den tvivlsomme lovgivning vi har på området, suppleret med, at der ikke kan gives nogen garanti for, at man fra politisk side ikke pludselig indfører et forbud, gør jo at eventuelle investorer til et lækkert FKK sted, er begrænset (nok næsten lig nul)

Hvis ovennævnte hindringer ikke var tilstede, tror jeg såmænd at København er stor nok til et sådant sted. Jeg dog enig med Plaskeren i, at de fleste købere foretrækker diskrete forhold.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bluejacket det er ikke min agt at gøre denne tråd til endnu et spørgsmål om danske FKK muligheder, jeg forsøgte blot at give et svar på dine udtrykte formodninger.

Jeg vil såmænd være udmærket tilfreds hvis der er piger og steder der kan finde ny inspiration i mine forslag til ny fokus, det også hvis det dybest set ikke kommer mig og mine præferencer tilgode.

Nej investorer i begrebets egentlige betydning bliver der nok ikke tale om, men det er da interessant at Starson45 omtaler en nulsums model hvor kr tages op af venstre lomme for at blive puttet i højre lomme.

Det uagtet en stupid lovgivning udgør ingen ligegyldig faktor for entreprenante piger, hvis den ene eller anden model udgør en væsentlig forskel i niveauet af egne omkostninger.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Bluejacket det er ikke min agt at gøre denne tråd til endnu et spørgsmål om danske FKK muligheder, jeg forsøgte blot at give et svar på dine udtrykte formodninger.

Jeg vil såmænd være udmærket tilfreds hvis der er piger og steder der kan finde ny inspiration i mine forslag til ny fokus, det også hvis det dybest set ikke kommer mig og mine præferencer tilgode.

Nej investorer i begrebets egentlige betydning bliver der nok ikke tale om, men det er da interessant at Starson45 omtaler en nulsums model hvor kr tages op af venstre lomme for at blive puttet i højre lomme.

Det uagtet en stupid lovgivning udgør ingen ligegyldig faktor for entreprenante piger, hvis den ene eller anden model udgør en væsentlig forskel i niveauet af egne omkostninger.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

I stedet for al den snak omkring pris for en vagt, burde man måske mere undre sig over hvorfor private diskrete piger stort set følger den markedspris der er sat af klinikkerne.

Det kan jo ikke qua denne tråd og lignende komme som en overraskelse, at klinikkerne har det største omkostningsniveau,

Del dette indlæg

Link til indlæg

I stedet for al den snak omkring pris for en vagt, burde man måske mere undre sig over hvorfor private diskrete piger stort set følger den markedspris der er sat af klinikkerne.

Det kan jo ikke qua denne tråd og lignende komme som en overraskelse, at klinikkerne har det største omkostningsniveau,

Det er jo nok fordi, det er den pris de kan opnå - og har de kunder nok, er der jo ikke nogen grund til at sætte prisen lavere og blive overrendt. Nogle Priv/disk har endda højere priser - især helt unge piger, der kun vil have nogle få kunder - og det er vel prisen man må betale for at få illusionen om, at man er en af de få/den udvalgte.

En ung studerende har måske ikke tid/behov for mere end 1 kunde/ugen for at have til huslejen/gå i byen/tøj mm. - så hvorfor udstille sig mere end nødvendigt. Ofte ses disse "ung studerende" annoncer kun i kort tid - og det er nok ikke bare fordi vedkommende er stoppet, men måske har fundet 1 - 2 "Sugardaddys".

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jernsvinet

Jeg er såmænd godt klar over, at det segment selvfølgelig ej heller præget af filantropiske lyster :)

Det undre mig bare, at disse debatter altid handler om, at klinikkerne burde sætte priserne ned som oftest udelukkende til glæde for kunderne eller give pigerne en større avance, atså at nedsætte prisen for de hjælpe foranstaltninger pigen betaler for.

Lidt groft sagt betyder det jo så, at man har  det e helt fint at private/diskrete piger uden købte hjælpe foranstaltninger reelt har eller i hvert fald mulighed for, at have langt færre direkte omkostninger, og derved en bedre avance pr. anvendt time. Så enten burde klinikkerne vel sætte udsalgspriserne op, da de tilbyder et mere forældet "produkt" eller også burde de private/diskrete sætte prisen ned - Underforstået at man tænker som mange gør i denne og beslægtede tråde hvor der tales om åger priser til "bagmænd" og "Mutter".

Jeg er nu ikke så sikker på, at klinikkerne drives vildt skævt - Det koster nu engang penge, at få adgang til fine lokaler, møblement, professionel telefon hjælp, vask, rengøring, udarbejdelse af vagtplaner, annoncering, håndtering af gæstevisitter, selektering af nye piger osv osv.

Er man derimod helt alene, så har man måske et højere avance på de udførte timeydelser, til gengæld skal man så regne med en pokkers masse ulønnede timer, hvor man selv skal klare de opgaver der er forbundet med dette "job".

Taget i betragtning at der vist er rimelig enighed omkring at salgspriserne ikke er steget i en årrække, så ligger priserne måske der hvor de skal.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er vel ikke ulønnede timer, hvis man sparer opportunity costs på mellem 800-1000 år vagt!

Det er da i den grad løn!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease

Hejsa.

Nu er jeg jo en Privat pige - ihvertfald i København.

På de ( ihvertfald) store københavnske klinikker hører der jo en del ting ind under huslejen.

Bla Reklame ( opdatering af div sider ) , kondomer ( nogle steder ) , håndklæder, div lys , sengetæpper osv osv.

Der er desuden altid en telefon dame tilstede ( i klinikkens åbningstid) til at lave aftaler for pigerne frem i tiden osv. Sørger for at der er vasket rent til næste piger møder osv.

De ting gør privat pigerne jo selv.

Alle piger vælger jo det som passer bedst til den enkelte.

På en klinik betaler du dig ( som pige ) fra at alt er ordnet og klart.

I min lejlighed sørger jeg selv for det og bruger derfor en del tid på div ting.

Kh Trine

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Jeg kan ikke forstå hvorfor "rejse" allerede har fraveget sit nytårsforsæt?

Det er bare typisk med de nytårsfortsæt..... man har ikke ryggrad til at holde dem  :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej Trine...det er ikke rigtigt, at du betaler for en telefonpige af din husleje.

Hende skal du nemlig betale SELV...og er altså endnu en udgift, som man ikke kan fravælge på klinikkerne.

Redigeret af McQueen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease

Ja det er rigtigt...., men stedet sørger for at der er en telefon pige på vagt i hele klinikkens åbningstid. Hun tager også imod aftaler til andre piger på andre vagter. Man aflønner hende selv kun i det tidsrum man selv sidder med hende.

Trine

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og igen tænker du på ingen som helst måde ( i eet eneste indlæg ) at det måske ikke er i alle pigers interesse at skulle have mange gæster for at du kan opnå en billigere pris.

Præcis. Der et nedslidningsaspekt der helt overses, som jeg også nævner i en af de mange andre tråde om samme emne. I denne branche er der en langt tættere sammenhæng mellem omsætningshastighed og nedslidning end i så mange andre.

Det svarer lidt til at sige til en håndværker, at hun kan sætte sin timepris til det halve og så sælge fire gange så mange timer. På papiret fordobler det omsætningen, til gengæld lægger hun sig i praksis nok syg efter et par uger.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...