JenniferRomantica 18135 Skrevet 3. August, 2023 Ja de stakkels stamgæster.. Det kan godt være i få det bedste af os meeeeen.. I få godt nok også det værste.. Når vi er forvirrede, stressede eller bare "out of sorts" så det jer det "gå ud over".. Denne arbejdsuge har været lidt omvendt for mig fordi jeg fejlagtigt tænkte "okay Jennifer du bare sådan en normal person der sagtens kan håndterer forandringer osv" hvilket jeg efterhånden burde vide bedre end.. Dette resulterede i at jeg generelt bare har følt mig ved siden af mig selv de her dage og ligesom ude af rytme-agtigt.. Det svært at forklarer.. Jeg er lidt befippet og forvirret eller hvad man skal sige.. Mange af mine gæster vil ikke engang opdage det men stamgæsterne har nok kunne mærke det.. Nogle finder det kært og heldigvis har alle forståelse for det fordi det ikke som sådan påvirker min præstation men optakten bliver bare mere rodet når jeg sådan hopper rundt i rummet fordi jeg lige har glemt at tænde musikken eller finde kondomer frem eller lige skal finde et tyggegummi inden jeg starter tiden osv osv og deslige.. Der er en tryghed forbundet med en stamgæst der gør de fleste af os i stand til at åbne op og lade jer se vores fejl og mangler.. Heldigvis havde jeg en dejlig stund med en stamgæst tidligere der lige nulstillede min forvirring og gjorde tingene velkendte igen.. 17 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fyr1979 38 Skrevet 3. August, 2023 Der er derfor vi ønsker/har brug for sex konstant .. for ikke at blive forvirret - smiler 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Signor Cuoco 1876 Skrevet 3. August, 2023 Jeg kan godt li' dit indlæg, fordi du er så ærlig og viser mennesket bag. Set fra min side er det også rart og trygt at besøge samme fem kernepiger, som jeg kender igennem mange år. Vi kender hinanden i dybden, og det giver en ro, tillid og frimodighed over vores sex, som er skøn og langt væk fra hverdagen - ofte for os begge. Pigerne slapper mere af og vover mere. Det er noget af det, som købesex kan. Vi ser hinanden som rigtige mennesker. God vinkel du kommer med. (Men jeg prøver stadig nyt ind i mellem. så man ved jo aldrig, om vores møde lykkes en dag efter flere års forhindringsløb. Hvis og såfremt, så er der et stort problem....:). Jeg snakker lige så eget som dig (har jeg hørt)). 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest henlan Skrevet 3. August, 2023 Føler mig ikke stakkels. Et privilegium at være stamgæst hos alle de vidunderlige kvinder i branchen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mook 1752 Skrevet 3. August, 2023 (edited) JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden: ligesom ude af rytme-agtigt.. Det svært at forklarer.. Jeg er lidt befippet og forvirret eller hvad man skal sige. Du er ikke alene @JenniferRomantica :)) Det var jeg flere gange om måneden :)) Det var så pinligt at jeg pludselig ikke huskede noget som helst, når kunden møder op. Jeg spørger ham om, hvad jeg kan gøre for ham - og han svarer “ jeg har lige jo skrevet til dig inden “ altså der har været flere gange lignende problemer opstået :(( - men det ved nu at min svagside er - når jeg møder/ ser med en mand som ser godt ud, er jeg pludselig blevet forvirret :(( på den måde tror jeg at jeg aldrig kan blive til en professionel GP Redigeret 3. August, 2023 af Mook 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18135 Skrevet 3. August, 2023 Mook skrev, for 33 minutter siden: Du er ikke alene @JenniferRomantica :)) Det var jeg flere gange om måneden :)) Det var så pinligt at jeg pludselig ikke huskede noget som helst, når kunden møder op. Jeg spørger ham om, hvad jeg kan gøre for ham - og han svarer “ jeg har lige jo skrevet til dig inden “ altså der har været flere gange lignende problemer opstået :(( - men det ved nu at min svagside er - når jeg møder/ ser med en mand som ser godt ud, er jeg pludselig blevet forvirret :(( på den måde tror jeg at jeg aldrig kan blive til en professionel GP Jeg har det også svært med gæster jeg ved er fysiologisk smukke.. Man bliver selvbevidst osv.. Ikke fordi de som sådan falder i min smag men jeg ved de sådan samfundsmæssigt er smukke og derfor nok også godt ved det fordi samfundet har gjort dem bevidste omkring det.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 2969 Skrevet 3. August, 2023 JenniferRomantica skrev, for 2 minutter siden: Jeg har det også svært med gæster jeg ved er fysiologisk smukke.. Man bliver selvbevidst osv.. Ikke fordi de som sådan falder i min smag men jeg ved de sådan samfundsmæssigt er smukke og derfor nok også godt ved det fordi samfundet har gjort dem bevidste omkring det.. Godt jeg ikke belemrer dig med den slags problemer 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18135 Skrevet 3. August, 2023 Dillermand Junior skrev, for 4 minutter siden: Godt jeg ikke belemrer dig med den slags problemer Virkede jeg da slet ikke befippet med dig.? Så er jeg blevet bedre til at maskerer det.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pianistinden 3119 Skrevet 3. August, 2023 Elsker det her indlæg søde @JenniferRomantica mus Genkender 100 % det du beskriver med at stamkunderne får nogle spøjse oplevelser med os af og til, idet vi kender hinanden ret godt og er helt trygge ved det hele . For mit eget vedkommende har de sidste måneder også været kaotiske på både hjemmebanen og primær karrieren, men jeg tror ikke at mine gæster har oplevet andet end at jeg har måtte ændre vores aftale til en anden dag fordi jeg simpelthen ikke kunne forlade kontoret . 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 2969 Skrevet 3. August, 2023 JenniferRomantica skrev, for 17 minutter siden: Virkede jeg da slet ikke befippet med dig.? Så er jeg blevet bedre til at maskerer det.. Oscar værdig præstation 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eventyrmanden 916 Skrevet 3. August, 2023 JenniferRomantica skrev, for 4 timer siden: Heldigvis havde jeg en dejlig stund med en stamgæst tidligere der lige nulstillede min forvirring og gjorde tingene velkendte igen.. Det er nok derfor du ikke virkede hverken forvirret eller befippet Det var hyggeligt at møde dig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Trident 176 Skrevet 3. August, 2023 Det eneste jeg har det svært med, er at det er for lang tid siden, at vores kalendere har passet sammen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 2969 Skrevet 3. August, 2023 JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden: Virkede jeg da slet ikke befippet med dig.? Så er jeg blevet bedre til at maskerer det.. Det kedelige svar er at du tog rigtigt godt imod mig og at jeg følte mig godt tilpas i dit selskab. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18135 Skrevet 3. August, 2023 Trident skrev, for 51 minutter siden: Det eneste jeg har det svært med, er at det er for lang tid siden, at vores kalendere har passet sammen Ja det er jeg faktisk også lidt ked af.. Men forventningens glæde skal man heller ikke kimse af.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Signor Cuoco 1876 Skrevet 3. August, 2023 Mook skrev, for 3 timer siden: Du er ikke alene @JenniferRomantica :)) Det var jeg flere gange om måneden :)) Det var så pinligt at jeg pludselig ikke huskede noget som helst, når kunden møder op. Jeg spørger ham om, hvad jeg kan gøre for ham - og han svarer “ jeg har lige jo skrevet til dig inden “ altså der har været flere gange lignende problemer opstået :(( - men det ved nu at min svagside er - når jeg møder/ ser med en mand som ser godt ud, er jeg pludselig blevet forvirret :(( på den måde tror jeg at jeg aldrig kan blive til en professionel GP Tak for dette input, kære Mook. Det styrker min selvtillid. For nu er det jo en fordel, at jeg ikke er handsome "sådan samfundsmæssigt set"....men derimod original....sådan egoistisk set..... På varmt gensyn meget snart, fra mig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mook 1752 Skrevet 3. August, 2023 Signor Cuoco skrev, for 11 minutter siden: jeg ikke er handsome "sådan samfundsmæssigt set"....men derimod original....sådan egoistisk set..... Med de årsager gør at jeg skal og vil huske dig som altid - og hey ingen forvirringer 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Signor Cuoco 1876 Skrevet 3. August, 2023 Mook skrev, Lige nu: Med de årsager gør at jeg skal og vil huske dig som altid - og hey ingen forvirringer Nemlig hey, ingen forvirringer. men masser af dejlige hemmeligheder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Signor Cuoco 1876 Skrevet 3. August, 2023 Jennifer skriver interessant nok om forandringer i sin trådstart. Interessant hvorfor? Fordi forandringer fra den daglige rytme ofte gør os utrygge, de rummer er snert af angst eller bekymring, men samtidig betyder de, at der opstår en masse nye muligheder i det ukendte. Også erotisk. Måske økonomisk. Eller med hensyn til prioriteter i livet. Usikkerhed og uvished belaster os næsten altid, uanset hvor kloge og højtuddannede vi er. Det er et menneskeligt vilkår. Men nu er jeg blevet over 60 og gider ikke mere bekymre mig om de forandringer, der hele tiden sker. Med en selv.... og med verden. Det er ægte frihed. Fordi forandringer er givne og forudsige omstændigheder, som vi bare har at leve med, uanset om vi vil eller ej. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2030 Skrevet 3. August, 2023 (edited) Fyr1979 skrev, for 7 timer siden: Der er derfor vi ønsker/har brug for sex konstant .. for ikke at blive forvirret - smiler Sådan troede jeg også det ville gå for mig ... Jeg har været forvirret i 50 år, og jeg tænkte, sex måske ville hjælpe. Det gjorde det ikke - jeg blev bare forvirret på en anden måde ... Så jo, jeg kender også det der med at være ved siden af mig selv og fare forvirret rundt - sådan som Jennifer og Mook beskriver ... Det er faktisk ret plagsomt, fordi det går hårdt ud over både koncentration, fokus og nærvær ... Og er da ret glad for at jeg nåede igennem arbejdslivet uden de store problemer ... Signor Cuoco skrev, for 7 timer siden: Set fra min side er det også rart og trygt at besøge samme fem kernepiger, som jeg kender igennem mange år. Vi kender hinanden i dybden, og det giver en ro, tillid og frimodighed over vores sex, som er skøn og langt væk fra hverdagen Det er faktisk lidt omvendt for mig ... jeg har det fint med hvis jeg har nogle 'hverdags-agtige' berøringsflader med den pige jeg besøger ... Det giver på een eller anden måde lidt mere følelse af 'connection' ... Men det omvendte er også spændende, at møde nogen der har en helt anden tilgang til livet en jeg selv har ... Mook skrev, for 5 timer siden: men det ved nu at min svagside er - når jeg møder/ ser med en mand som ser godt ud, er jeg pludselig blevet forvirret : Det er også sådan mange af os mænd reagerer når vi møder en kvinde der ser godt ud ... Jeg har det også med at blive lidt perpleks ... Dog er jeg måske lidt mere vant til de kønne piger, fordi jeg har mødt en del i kraft af mit job ... Jeg kender dem fra andre sider også, og så bliver det lidt afdramatiseret ... Redigeret 3. August, 2023 af sneræven 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2030 Skrevet 3. August, 2023 (edited) Slettet ... (Forkert tråd) Redigeret 3. August, 2023 af sneræven Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg