Domin 66 Skrevet 4. August, 2023 Hej gutter Jeg har været en tur lidt udenfor Randers for at møde Mette som er omtalt mange gange herinde. Og sikke en oplevelse Hun kan virkelig få én op i det højere luftlag når hun sutter og slikker. Absolut en oplevelse jeg ikke ville være foruden varer nok en par dage før jeg kommer ned fra skyerne Pas godt på hende 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr curious 95 Skrevet 4. August, 2023 https://annoncelight.dk/showad/338940 Når det er aktivt. Det er det ikke p.t. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Servciesboy 625 Skrevet 5. August, 2023 Domin skrev, den 4.8.2023 at 14:55: Hej gutter Jeg har været en tur lidt udenfor Randers for at møde Mette som er omtalt mange gange herinde. Og sikke en oplevelse Hun kan virkelig få én op i det højere luftlag når hun sutter og slikker. Absolut en oplevelse jeg ikke ville være foruden varer nok en par dage før jeg kommer ned fra skyerne Pas godt på hende Ved ikke hvorfor denne anmeldelse ligger under efterlysninger - Men jeg kan fuldt tilslutte mig oplevelsen, tænker jeg har besøgt Mette 20 gange gennem det sidste års tid, og har fået kongebehandling alle gangene. Jeg har lånt hende penge, har fået sut som afdrag, og hun mangler hun kun en omgang, og vil er kvit Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg