Hop til indhold

Recommended Posts

NewPunter skrev, den 4.8.2023 at 20:22:

(…)

Hvordan er udvalget? Og hvilke steder er bedst at lede?

Er det kun handlede nigerianske kvinder og narkoprostituerede, eller er der også gode piger imellem?

Hvad er prisen normalt? Jeg søger ikke en timelang GFE, men blot et hurtigt og frækt knald eller blowjob.

(…)

Det er ikke noget, at jeg selv har gjort det i, gadeprostituerede. Der er allerede blevet nævnt lidt forskelligt. Der er selvfølgelig Istedgade i delen op mod Hovedbanegården. Så er der netop også den famøse “sydhavnspige”, der er blevet nævnt herinde en del. Du lyder som en der allerede ved en del om det ud fra dine spørgsmål.

NewPunter skrev, den 4.8.2023 at 21:37:

Kønssygdomme kan vel klares med et kondom. Eller penicillin.

Det er vist en sandhed med modifikationer. Ikke delen med kondomet men det øvrige. Ikke alle kønssygdomme kan behandles sådan med antibiotika, du nævner penicillin, f.eks. herpes eller HIV, der som udgangspunkt ikke kan kureres :)

Redigeret af TheLion

Del dette indlæg

Link til indlæg
Zar skrev, den 4.8.2023 at 23:59:

Jeg var i København for ca 3 uger siden. Mødte 3-4 gadeludere der( alle over 40 og de så hærgede ud og lignede nogle fra østeuropa.

De udenlandske gadepiger er dobbelt så dyre end de danske piger og de er sjældent serviceminded. De danske piger kan man også få en samtale igang med og mødes med senere igen samt udveksle numre.... med mindre er er på er eller andet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Blækspruttemanden skrev, for 5 timer siden:

De udenlandske gadepiger er dobbelt så dyre end de danske piger og de er sjældent serviceminded. De danske piger kan man også få en samtale igang med og mødes med senere igen samt udveksle numre.... med mindre er er på er eller andet

Problemet er bare, at der ikke er nogen danske gadepiger tilbage. De tider er forbi.

Del dette indlæg

Link til indlæg
CJ69 skrev, for 2 timer siden:

Problemet er bare, at der ikke er nogen danske gadepiger tilbage. De tider er forbi.

Nej de er bare ikke gade-piger mere....

Dem du finder nu er for det meste hjemløse eller folk med psykiske eller stof-problemer og de render så heller ikke rundt, eller står pænt på er hjørne af diverse gader og venter på en fangst. De kan sagtens "fanges og nydes", men de er så ustabile, at de ingen faste tider eller dage har. 

De søde piger man mødtes i de gode gamle tider, er vist gået over til sugardating og hjemmedating.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Blækspruttemanden skrev, for 21 timer siden:

De søde piger man mødtes i de gode gamle tider, er vist gået over til sugardating og hjemmedating.

Enig, men så er de netop heller ikke gadepiger længere. Det frække er jo netop i at møde en pige et offentligt sted, og så nyde noget frækt et andet sted end i en seng på en klinik.

Der var for nogle år siden en sød pige på der annoncerede på AL, hvor man mødte hende ved Glostrup Hospital, fandt et sted og parkerede bilen og så havde en god stund sammen. Hun stoppede desværre efter noget tid. En skam for hun var sød, fræk og gav en god service til en fair pris.

Hvis nogen kende en pige der tilbyder noget der blot ligner dette, så hører jeg gerne fra vedkommende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er ikke nogen på skældbækgade længere ? :D efter hvad jeg har hørt var Standarden vist heller ikke så høj derinde

Del dette indlæg

Link til indlæg
Blækspruttemanden skrev, den 4.8.2023 at 21:41:

De er faktisk ikke på gaden mere....   send mig en pm så skal jeg da gerne vise dig lidt udvalg af dem jeg har haft den seneste tid

fandt du nogle på gaden

Del dette indlæg

Link til indlæg
malegambe skrev, for 46 minutter siden:

fandt du nogle på gaden

Tjaaaa  ikke for tiden. Har haft travlt på arbejdet, men Har lige skrevet et indlæg om en af mine vigtigste knald i mit liv:

https://www.eroguide.dk/forum/topic/176856-historien-om-mit-livs-måske-vigtigste-knald/

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...