AgentLeman 824 Skrevet 5. August, 2023 (edited) besøgte sweet rina i ørestad og kommer ikke igen https://nympho.dk/n13198/4186/sweet-companion-rina/#profile-review stedet er tæt på fields og man skal forbi receptionen for at komme til elevatorerne . de spørger heldigvis ikke ind til noget jeg ser pigen i døråbningen til det lille hotelrum og hun er da meget smuk og højden på 170 cm passer meget godt . allerede der er det meget tydeligt at hun ikke kan et ord engelsk . som i at hun svare dig på polsk i stedet . det er jo ikke optimalt , når man som jeg elsker gfe , pillowtalk og generelt lære pigen at kende bag facaden . valgte dog alligevel at fortsætte , hun virkede trods alt sød efter bad i et lillebitte badeværelse uden plads til at hænge tøjet , troede jeg at vi skulle igang . næppe , hun var begyndt at ryge og ignorerede mig . jeg forsøgte lidt med en samtale og berøring og fik da liiidt ud af hende , men det var tydeligt hun kun ville spilde tiden . da hun endelig var færdig med at ryge gik hun igang med sin telefon og en masse smser og vidst også opkald .. nå , nu var hun klar og vi gik igang . af med tøjet og hun havde fine dog lidt hængende " tomme " bryster , og lidt løs hud på maven . tydeligt graviditet har sat sit præg , men det gjorde mig intet hun var nu alligevel meget smuk især hendes ansigt sparsomme kys uden tunge . så slik til hende som hun tydeligvis kunne lide og gik i kramper . tror det var længe siden hun var blevet forkælet på den måde hehe hendes bj var kort og ikke særligt men satte da tingene i gang . en ting hun gjorte var at vifte med spidsen af tungen på forhudsstrengen , så hun prøvede da at gøre det godt . sexdelen var heller ikke speciel , men hun gjorde da en fin indsats . må indrømme , at det var dejligt at de hendes bryster gynge over min krop . hendes fisse var meget løs , men jeg kom da i mål der var stadig tid tilbage , og den brugte hun på telefonen , rygning og lidt snak over google translate hun er da en sød nok pige , men kan ikke anbefales . jeg kommer ikke igen Redigeret 5. August, 2023 af AgentLeman 3 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AgentLeman 824 Skrevet 5. August, 2023 der er tilmed en anmeldelse på nympho der roser pigen . anmeldelsen siger at hun ikke kan kommunikere nemt , men giver hende alligevel 4 stjerner i kommunikation 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 5. August, 2023 Tak for at tage en for holdet. Ja, man kan ikke lade være med at blive betaget af hendes smukke billeder på profilen. Endnu en pige som kun vil have penge ud af en lyder det til. Der er kommet flere og flere.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ubeskriveligt 785 Skrevet 5. August, 2023 (edited) Fint så kan jeg bruge denne tråd til min anmeldelse også. Havde en meget lignende oplevelse med hende i dag. Dog tror jeg hendes engelsk er en anelse bedre end hun giver udtryk for - selv i Polen eller hvor hun kommer fra kan man ikke undgå at kunne lidt engelsk når man er i den aldersklasse. Location hotel nær Fields. Nem adgang til værelse. Men smuk pige og lækre brystvorter som bliver meget store og stive når man sutter på dem. Og hun kan rigtigt godt lide at blive slikket. Men hun har en passiv væremåde og GFE tror jeg ikke engang hun ved hvad betyder. Det sagt kom jeg 2 gange med hende og hvis man kan leve med den lidt passive tilgang hvor man selv skal styre slagets gang er hun ikke så ringe endda. Kys og især french kys skal man nok heller ikke forvente. Det var hun også meget sparsommelig med Hun røg dog ikke, mens jeg var der, den eneste afbrydelse var at hun gik i bad mellem 1. og 2. omgang. Lidt usædvanligt men jeg vil ikke holde det imod hende. Men kommer ikke igen og vil ikke anbefale hende, medmindre man som sagt selv tager for sig. Redigeret 5. August, 2023 af Ubeskriveligt 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AgentLeman 824 Skrevet 5. August, 2023 Ubeskriveligt skrev, for 15 minutter siden: Dog tror jeg hendes engelsk er en anelse bedre end hun giver udtryk af - selv i Polen eller hvor hun kommer fra kan man ikke undgå at kunne lidt engelsk når man er i den aldersklasse. tak for anmeldelse og for at bekræfte min oplevelse enig med dig i at hendes engelsk måske er lidt bedre end hun giver udtryk for . hun forstod da enkelte ting jeg sagde , men intet svar på engelsk . i stedet sagde hun en masse ting på polsk ( eller hvad det var ) som jeg ikke forstod google translate hjalp lidt i kommunikationen , men var hun jo ikke interesseret i at gøre det til en god oplevelse . som du selv siger , man skulle selv tage for og prøve at hive lidt værdi ud af sine penge 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ubeskriveligt 785 Skrevet 5. August, 2023 AgentLeman skrev, for 5 minutter siden: tak for anmeldelse og for at bekræfte min oplevelse enig med dig i at hendes engelsk måske er lidt bedre end hun giver udtryk for . hun forstod da enkelte ting jeg sagde , men intet svar på engelsk . i stedet sagde hun en masse ting på polsk ( eller hvad det var ) som jeg ikke forstod google translate hjalp lidt i kommunikationen , men var hun jo ikke interesseret i at gøre det til en god oplevelse . som du selv siger , man skulle selv tage for og prøve at hive lidt værdi ud af sine penge Jeg foretrækker også når jeg bliver serviceret og ikke selv skal "hive" servicen ud af pigen, nogle gange kan det dog godt være en lidt sjov udfordring og det var det lidt med hende her. Men som sagt vil jeg ikke gentage oplevelsen, medmindre det var halv pris eller noget i den stil. Og hvad sker der lige for det nye "Amager Hotel Setup"? Synes det bliver mere og mere normalt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Where2 182 Skrevet 6. August, 2023 Ubeskriveligt skrev, den 5.8.2023 at 14:39: Amager Hotel Setup Du har en pointe. Jeg spørger altid pigen om stedet er hotel eller privat og hvis svaret er hotel plejer jeg springe over. Jeg bryder mig ikke går i gennem kamera overvågninger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bobstar 66 Skrevet 7. August, 2023 Jeg ved ikke helt hvad man kan forvente med det udtryk hun viser på billederne. Jeg synes det er tydeligt at se en arrogant og kold attitude, det virker som om hun hellere vil noget andet end at sælge sig selv. Modelbilleder eller ej, pigen skal have et frækt blik i øjnene og det har hun ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg