Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/379145

Jeg skrev for at lave en aftale.. Det gik fint. Bad om adressen og fik gadenavnet på dagen.. Men ikke nr.. Nå fint nok, ringede og fik det.. Dukkede op til aftalt tid, - men hun var der sgu ikke!! - fik selvfølgelig tilbudt andet selskab - som jeg tog imod, nu jeg havde kørt en halv times tid.. Servicen var kun lige godkendt, men dog godkendt.. Men det er ikke godkendt at pigen man aftaler tid og pris med ikke er der.. Nå, så må man holde sig væk..

Del dette indlæg

Link til indlæg
otto06 skrev, for 5 timer siden:

Nå, så må man holde sig væk.

Men det gjorde du jo ikke. Så deres forretningsmodel virker. Tak for advarslen, dog.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Harran skrev, for 6 minutter siden:

Men det gjorde du jo ikke

Når nu han havde kørt i en halv time, kan nan jo ikke fortænke ham i at give hende et skud. 
Det kunne jo have været super, og nogen gange må man jo tage en chance.  
Omend det er dårlig stil af hende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dinner_at_the_y skrev, for 27 minutter siden:

Når nu han havde kørt i en halv time, kan nan jo ikke fortænke ham i at give hende et skud. 
Det kunne jo have været super, og nogen gange må man jo tage en chance.  
Omend det er dårlig stil af hende. 

Efter 30 mins kørsel ville jeg også valgt at duske tøsens kollega i stedet for. Men ærgerligt at servicen ikke levede op til forventningerne. Ret uprofessionelt at blive væk...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er lidt svingende deroppe på førstesalen, nogle gange er det top dollar og andre gange er det som du beskriver, på det jævne. retfærdigvis skal det siges jeg har fået nogle af de bedste behandlinger på det sted.

Men som sagt, så er det lidt et lotteri, man skal holde øje med billederne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
ssarge skrev, for 8 timer siden:

Det er lidt svingende deroppe på førstesalen, nogle gange er det top dollar og andre gange er det som du beskriver, på det jævne. retfærdigvis skal det siges jeg har fået nogle af de bedste behandlinger på det sted.

Men som sagt, så er det lidt et lotteri, man skal holde øje med billederne.

Enig, det var først på vej dertil at adressen blev oplyst... Og fordi jeg ringede.. Allerede dér skal hovedet med mest hjerne tage over... Det sker bare aldrig:D:D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...