Hop til indhold
Brian50

Kærestesex Vejle

Recommended Posts

Jeg var forbi hende før sommerferien, og er du til let buttet kvinder, så går du ikke fejl her. Hun er meget sød og snak sagelig, og hvis hun begynder at snakke for meget  er det jo bare lukke munden på hende med et godt blow. Hun er drøn liderlig og dejlig stram. Hun bor lidt rodet men kan man se bort for det så er alt andet egentlig ok.

Jeg kommer gerne igen, nå ja det har jeg egentlig allerede været et par gange:P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bette mand skrev, for 2 timer siden:

Jeg var forbi hende før sommerferien, og er du til let buttet kvinder, så går du ikke fejl her. Hun er meget sød og snak sagelig, og hvis hun begynder at snakke for meget  er det jo bare lukke munden på hende med et godt blow. Hun er drøn liderlig og dejlig stram. Hun bor lidt rodet men kan man se bort for det så er alt andet egentlig ok.

Tak det var jo et svar der kunne bruges til noget så må jeg jo bare få lavet en aftale med hende 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Brian50 skrev, for 12 timer siden:

Tak det var jo et svar der kunne bruges til noget så må jeg jo bare få lavet en aftale med hende 

Det syntes jeg da at du skulle prøve hun er bestemt et besøg værd

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bette mand skrev, for 15 timer siden:

Hendes billeder indikerer jo ikke ligefrem at hun er “let buttet”!? Hun ser ret kraftig ud! Hvad er let buttet for dig?

Del dette indlæg

Link til indlæg
KJ735 skrev, for 2 timer siden:

Hendes billeder indikerer jo ikke ligefrem at hun er “let buttet”!? Hun ser ret kraftig ud! Hvad er let buttet for dig?

Hvad rager det dig? Vi kan alle se billederne og vi er nok mange der synes hun ser skøn ud. Hvis du ikke gør så hop videre i teksten.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pele10 skrev, for 1 time siden:

Hvad rager det dig? Vi kan alle se billederne og vi er nok mange der synes hun ser skøn ud. Hvis du ikke gør så hop videre i teksten.

Hvad det rager mig? Den her side er til for at hjælpe hinanden med SANDFÆRDIGE anmeldelser! Og ja alle kan se billederne og dermed også at din anmeldelse er tæt på løgnagtig. Med mindre du har et forkvaklet syn på hvad overvægt/fedme er! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
KJ735 skrev, for 10 timer siden:

Hvad det rager mig? Den her side er til for at hjælpe hinanden med SANDFÆRDIGE anmeldelser! Og ja alle kan se billederne og dermed også at din anmeldelse er tæt på løgnagtig. Med mindre du har et forkvaklet syn på hvad overvægt/fedme er! 

Ubegribelig mærkelig og helt ude i skoven kommentar. Jeg anmelder ikke noget. Jeg er ikke på nogen måde "løgnagtig".  Hvordan en pige ser ud og hvordan vi brugere af sitet ser på pigerne er individuelt, det ved alle. Da du ikke formår eller har noget fornuftigt at bidrage med burde du stikke piben op hvor solen ikke skinner og undlade at trolle tråde. Ingen grund til at tilsvine hverken piger eller brugere.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...