Hop til indhold
biker

advarsel og straf point - hvor kan man klage

Recommended Posts

Guest Dr. Love

Jeg synes Stapler er ubehagelig. Det gør at jeg ikke skriver indlæg - som jeg ellers gjorde tidligere under et andet navn. Der er for mange smålige irettesættelser. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er også en af dem der ikke er glad for vilkårligheden i advarsler og bans. I nogle tråde kan én person skrive noget medfører en advarsel, mens andre personer i samme tråd kan overtræde adskillige regler uden at der bliver grebet ind. Nogle gange virker det som om visse admins bare forsøger at tryne folk til tavshed.

Heldigvis har jeg også et liv udenfor dette sted, så jeg lever med vilkårligheden, og kigger ind hvis jeg får lyst.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Keeper
biker skrev, den 7.8.2023 at 20:21:

Imponerende at en moderator @stapler med 1½ år her på eroguide uddeler advarsler som p vagter på provision uddeler p bøder

eneste kommentar han sendte - tal pænt - og det der er skrevet og gjort i sagen er slettet

Jeg kan og vil ikke acceptere denne form for nidkært politiarbejde, der tydeligvis er mere magtdemonstration end berettiget og bund i virkeligheden. 

Har været her siden 2016 og lavet en del indlæg uden problemer men med en ny - 1½ års ancinitet der uddeler advarsler minder mig om en der søger magt og opmærksomhed. 

hvortil kan man klage der er - eller har været adskillige moderatorer her med mere konduite og erfaring end det jeg og flere her har oplevet med stapler. 

med venlig hilsen

biker. 

Hej Biker 

Når du er uenig om en advarsel er berettiget eller ej. Så ville det være rigtig  god stil af et mangeårigt medlem som dig at skrive til en anden moderator for et ekstra tjek. 

Eller som sidste ud udvej et skriv til @Administrator.Det er hans site og hans regler. 

Jeg har kigget på din advarsel  og den er desværre helt berettiget. Du har valgt at kalde en anden bruger et fjols og dette er imod vores retningslinjer. Hvis der er spørgsmål kan vi tage dem PM. 

God aften Keeper

Del dette indlæg

Link til indlæg
underdog40 skrev, for 12 timer siden:

Take it to the top, @biker. Du virker som en alfamand med hår på brystet som ikke lader sig blive slået ud af lidt administrativt woke-hysteri. 

Gå hele vejen og klik her: https://www.forbrugerombudsmanden.dk/

Ps! Jeg gav samme råd til Andrew Tate. Det gik ikke så godt. 

Man kan måske sige, at det lidt er derfor, at jeg har forsøgt at sige, at det er et indlæg, der kunne give anledning til en lidt uheldig debat. F.eks. kommentarer som dette der måske er vittige men ikke tjener noget egentligt formål. Jeg kan f.eks. ikke se, hvor @biker skulle virke som en “alfa-mand” (tror det hedder alfahan) eller noget er woke, eller hvad hans indlæg har med Forbrugerombudsmanden at gøre?

Nu har der også igen været en moderator, Keeper, på banen, der har citeret hele @biker’s indlæg og forholdt sig til advarslen. Det er altid netop godt at se, at de er på pletten. Men det bliver som nævnt en lidt uheldig debat af to årsager. Der er en navngivet moderator, Stapler, der bliver kritiseret. Og vi kender ikke årsagen til advarslen. Som moderatoren der har skrevet her i tråden også er inde på. Det er som udgangspunkt bedre at kontakte sitet :)

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheLion skrev, for 7 timer siden:

Og vi kender ikke årsagen til advarslen. Som moderatoren der har skrevet her i tråden også er inde på. Det er som udgangspunkt bedre at kontakte sitet :)

Det er ikke korrekt, Keeper har i sit indlæg skrevet følgende:

"Jeg har kigget på din advarsel  og den er desværre helt berettiget. Du har valgt at kalde en anden bruger et fjols og dette er imod vores retningslinjer. Hvis der er spørgsmål kan vi tage dem PM." 

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheLion skrev, den 10.8.2023 at 01:06:

Man kan måske sige, at det lidt er derfor, at jeg har forsøgt at sige, at det er et indlæg, der kunne give anledning til en lidt uheldig debat. F.eks. kommentarer som dette der måske er vittige men ikke tjener noget egentligt formål. Jeg kan f.eks. ikke se, hvor @biker skulle virke som en “alfa-mand” (tror det hedder alfahan) eller noget er woke, eller hvad hans indlæg har med Forbrugerombudsmanden at gøre?

Hvis du skal igang med politiarbejdet og korrekse mig og mine indlæg for sarkasme og ironi, ønsker jeg dig alt det bedste. Hvis du går igang nu, er du nok færdig i løbet af 2025.

Go vind

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg

Link til indlæg
Benjamin skrev, den 10.8.2023 at 08:15:

Det er ikke korrekt, Keeper har i sit indlæg skrevet følgende:

"Jeg har kigget på din advarsel  og den er desværre helt berettiget. Du har valgt at kalde en anden bruger et fjols og dette er imod vores retningslinjer. Hvis der er spørgsmål kan vi tage dem PM." 

Jeg tænkte nok, at nogen ville sige det. Vi har ikke fået den anden parts udlægning – altså fra @biker. Det sagt er der en del moderatorer, og man må antage, at det Keeper siger da holder vand.

underdog40 skrev, for 24 minutter siden:

Hvis du skal igang med politiarbejdet og korrekse mig og mine indlæg for sarkasme og ironi, ønsker jeg dig alt det bedste. Hvis du går igang nu, er du nok færdig i løbet af 2025.

Go vind

Jeg ved ikke, hvad du mener med god vind, politiarbejde og 2025 eller 2030 for den sags skyld.

Bemærkningen var ikke rettet til dig som sådan. Bare at tråden kunne give anledning til en uheldig debat som denne, og derfor vil jeg også hoppe lystigt videre til de skønne GP’er :)

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheLion skrev, for 53 minutter siden:

derfor vil jeg også hoppe lystigt videre til de skønne GP’er :)

Men du skulle lige kommentere alligevel... 

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Keeper skrev, den 9.8.2023 at 23:50:

Hej Biker 

Når du er uenig om en advarsel er berettiget eller ej. Så ville det være rigtig  god stil af et mangeårigt medlem som dig at skrive til en anden moderator for et ekstra tjek. 

Eller som sidste ud udvej et skriv til @Administrator.Det er hans site og hans regler. 

Jeg har kigget på din advarsel  og den er desværre helt berettiget. Du har valgt at kalde en anden bruger et fjols og dette er imod vores retningslinjer. Hvis der er spørgsmål kan vi tage dem PM. 

God aften Keeper

Hej Keeper

1. Jeg vidste ikke hvem jeg kunne skrive til . Selvom jeg har været her en del år…. Har jeg aldrig haft problemer med nogen moderatorer,, men enig havde jeg kendt l @administrator havde jeg skrevet her.. 

2.Du er enig med Stapler kan jo ikke forbavse mig - vel.. 

3. Skrev her i mangel af viden om andet forum men at  jeg nævner stapler er helt bevist, da det jo ikke er moderator teamet men blot ham som person -derfor blev navnet nævnt

4. Du er enig fordi jeg skrev fjols til et helt tåbeligt indlæg…. Det står jeg fast på. Netop det indlæg burde have haft en advarslen, for indlægget skulle overbevise os andre om at 2 + 2 = 5 så kan man ikke regne og derfor skrev fjols, men måske jeg skulle være diplomatisk og sige. Vi er uenige, men undskyld selv mod dumhed kæmper guderne forgæves og min tålmodighed med sådanne fjolser er nok for kort.. 

I øvrigt tak. Fordi du svarede omend jeg havde håbet på et andet sv ar. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Keeper
biker skrev, for 14 timer siden:

I øvrigt tak. Fordi du svarede omend jeg havde håbet på et andet sv ar. 

Velbekomme 

Vi lukker den her.  Hvis man har problem med en moderator skriver man til @Administrator det er hans site og det er ham der bestemmer. Vi andre hæver bare vores fede løn og følger de regler der er lavet.

God søndag Keeper

PS 

Inden der er nogen der går i selvsving over ordet løn, så er det en joke. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...