Hop til indhold
rupsaz

Nicole - Aarhus. Virkelig god oplevelse!

Recommended Posts

Der ligger allerede et par anmeldelser af Nicole herinde, men synes hun fortjener lidt opmærksomhed.

https://annoncelight.dk/showad/347566

Nem og fin kommunikation. Meget tydeligt at det er hende, som man kommunikerer med og ikke en anden, når man skriver. 

Jeg fik startet vores møde rigtig dumt ved at have glemt kontanter, men det tog hun med oprejst pande og blev ikke sur eller frustreret over det. 

Det er hende på billederne. Hun ser virkelig godt ud. Det er altid dejligt jo :D.

Men jeg blev mødt af en smilende, glad, grinende og intelligent ung kvinde, som var behagelig at snakke med. Hun var meget opmærksom på hvad jeg godt kunne lide, og tilpassede sig under akten uden at spørge. Men var bare god til at læse en.

Hendes GFE er fantastisk. Hun kysser fantastisk og forkæler dig over hele kroppen. 

Tror ikke hun er i Aarhus så længe - så afsted med jer, selvom vejret ikke er for godt :D.

Hun holder til i nærheden af Langenæs.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Side99

Har selv haft fornøjelsen af skønne Nicole og er enig i din betragtning om den intelligente, behagelige kvinde hun er :)!

Derudover en meget smuk og velholdt krop, hvor der må røres, smages og pilles. Krydret med en stram, flot mis :)!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...