Hop til indhold

Recommended Posts

Sidder mænd virkelig og fantaserer og gokker den af, mens de fake-booker en eller flere af de skønne piger? Jævnfør Miley's tråd i dag. Sikke et lorteliv.

Er det ideen? Tilfredsstillelsen? Pointen? Glæden?

Og så blæse være med, at x-antal piger venter forgæves på en kunde, der aldrig dukker op og som dermed går ind på tabskontoen. En tid der kunne være booket af mere seriøse mænd. Hvor er det trist. Vi skal da være glade for, at de overhovedet er der, de stabile og ærlige GPs, for at glæde os midaldrende, måske ensomme, sex eller nærværs-hungrende mænd med deres særlige evner.

Tænk hvis det var dig selv, der blev svigtet på den måde - i dit professionelle eller private liv!

• Synes godt om 2
  • Tak 1
  • Forvirret 1
  • Sørgelig 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Med chance for at lyde kynisk, skulle vi så ikke alle sammen sætte os i en rundkræs og tude.  
Hvad med os “stakkels” mænd som møder op til en kvinde som har dobbelt booket, som ligger fraværende med telefonen fremme, som ikke overholder den aftalte tid / ydelser eller er klar til aftalt tid. 

Det er sgu ligeså meget spild af mine surttjente penge.   

Brug blokeringsknappen, hvis der er dumme og tarvelig “kunder” i omløb. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
McLovin skrev, for 1 minut siden:

Med chance for at lyde kynisk, skulle vi så ikke alle sammen sætte os i en rundkræs og tude.  
Hvad med os “stakkels” mænd som møder op til en kvinde som har dobbelt booket, som ligger fraværende med telefonen fremme, som ikke overholder den aftalte tid / ydelser eller er klar til aftalt tid. 

Der er noget, du ikke har forstået...! De piger, jeg taler om, ligger ikke fraværende med telefonen fremme. De ligger med noget andet...fremme.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Signor Cuoco skrev, for 3 minutter siden:

Der er noget, du ikke har forstået...! De piger, jeg taler om, ligger ikke fraværende med telefonen fremme. De ligger med noget andet...fremme.

Der er en hel del du ikke forstår... Jeg er faktisk enig med @McLovin  .. Jeg har aldrig brændt nogen af. Men jeg er blevet brændt af nogle få gange.. Og hvad mener du med at ligge med telefonen fremme? Hvad er det du hentyder til?

Hvilken piger prøver du at fremhæve der er bedre end andre?

Del dette indlæg

Link til indlæg
John41 skrev, for 1 minut siden:

Der er en hel del du ikke forstår... Jeg er faktisk enig med @McLovin  .. Jeg har aldrig brændt nogen af. Men jeg er blevet brændt af nogle få gange.. Og hvad mener du med at ligge med telefonen fremme? Hvad er det du hentyder til?

Hvilken piger prøver du at fremhæve der er bedre end andre?

Læs forfra.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Signor Cuoco skrev, for 3 minutter siden:

Læs forfra.

Det er min IQ slet ikke til... Du må berige mig med din intelligens og hjælpe mig på vej ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
John41 skrev, for 1 minut siden:

Det er min IQ slet ikke til... Du må berige mig med din intelligens og hjælpe mig på vej ;) 

:)

Ret hyggeligt svar. Det går nok altsammen.;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Signor Cuoco skrev, for 5 minutter siden:

:)

Ret hyggeligt svar. Det går nok altsammen.;)

Hvis det kan få dig til at "klappe hesten" så er vi mange der er glade for lidt ro... Også selvom der skal være plads til dine......  inteligente holdninger :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
McLovin skrev, for 19 minutter siden:

Hvad er det overhoved at diskutere? En masse biler i Kbh kører alt for stærkt og risikerer ulykker. Ja, men hvad med fodgængerne, mange går over gaden uden at se sig om. Så længe de gør det, er der vel ikke noget at sige om bilerne? 

Åbenbart er der en masse mænd som nyder af at falskbooke. Åbenbart er det et stort problem for de fleste af pigerne. Og uanset at jeg synes at sammenligningen med mænd som bliver brændt af er latterlig  - det er en anden diskussion - så har jeg svært at forestille mig at piger som ikke overholder aftaler, gør det for at de kan lide at brænde sine kunder af.

Men der er åbenbart rigtigt mange mænd som synes det er sjovt at snyde piger.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Signor Cuoco skrev, for 52 minutter siden:

Sidder mænd virkelig og fantaserer og gokker den af, mens de fake-booker en eller flere af de skønne piger?

Nej det tænker jeg ikke de gør. Måske nogen ikke alle, baseret på min kontakt med disse typer og ham som ikke må nævnes ved navn. Så er der også folk derude som netop ikke synes vi er lækre, søde osv. Som lige omvendt synes vi et det laveste afskum på hele planeten. Og burde stenes, brændes som hekse eller værre. 
Så nogen booker helt konsekvent med hensigten at genere og ødelægge vores dag. 

Tænker også det kan værre nogen der har følt sig uberettiget afvist, som booker under et andet navn og udebliver. 

McLovin skrev, for 35 minutter siden:

Hvad med os “stakkels” mænd som møder op til en kvinde som har dobbelt booket,

Ja den del er også super træls men at “straffe” en gp pga en andens dårlige opførsel er da ikke ok. Lyder som om du mener det er helt ok pga de piger som gør det ved jer. Intet af det er ok, men den perfekte verden hvor alle opfører sig pænt overfor andre findes desværre ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Signor Cuoco skrev, for 58 minutter siden:

Vi skal da være glade for, at de overhovedet er der, de stabile og ærlige GPs, for at glæde os midaldrende, måske ensomme, sex eller nærværs-hungrende mænd med deres særlige evner.

jep.

Det kan godt være GP har brændt os a, fordi vi var for ulækker.

Det passer jo alt det du snakker om.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nóòb_from74 skrev, for 5 minutter siden:

jep.

Det kan godt være GP har brændt os a, fordi vi var for ulækker.

Det passer jo alt det du snakker om.

Ja, den vinkel er jo også interessant. Tak for den.

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweettieDK skrev, for 2 minutter siden:

Ja den del er også super træls men at “straffe” en gp pga en andens dårlige opførsel er da ikke ok. Lyder som om du mener det er helt ok pga de piger som gør det ved jer. Intet af det er ok, men den perfekte verden hvor alle opfører sig pænt overfor andre findes desværre ikke.

Hvem snakkede om straf? Dårlige oplevelser resultere allerhøjest i en dårlig anmeldelse.  
Tvivler på nogen mænd “straffer” glædespige Y med en falsk booking, fordi glædespige X var dum. 

I den anden tråd blev der skrevet om mobilepay gebyrer.  
Altså for det første vil det glæde mig hvis størstedelen af branchen brugte dette betalingsmiddel… Meeeeen det vil så nok også kræve at 95% af branchen begyndte at betale SKAT. 
Men for at vende tilbage, skulle jeg så som kunde skabe en scene og kræve dele af beløbet tilbage fordi jeg ikke fik aftalt tid, ydelser eller kvinden på billedet var 10 år yngre og 10 kg lettere?

Bananas skrev, for 25 minutter siden:

Hvad er det overhoved at diskutere? En masse biler i Kbh kører alt for stærkt og risikerer ulykker. Ja, men hvad med fodgængerne, mange går over gaden uden at se sig om. Så længe de gør det, er der vel ikke noget at sige om bilerne? 

Træk lige nogen flere stattestikker op af papirshatten.  
Kan da læse i den anden tråd, at nogen kvinder ikke ser det som et problem / er gode til at sortere fra.

Så hvor stort er problemet egentlig?  
Slynger lige et tal ud, men tror 10/10 mænd ikke kommer igen hvis oplevelsen har været dårlig. Ligeså burde kvinder i denne branche da blot blokere mænd som ikke lever op til deres forretnings standarder. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweettieDK skrev, for 30 minutter siden:

Så er der også folk derude som netop ikke synes vi er lækre, søde osv. Som lige omvendt synes vi et det laveste afskum på hele planeten. Og burde stenes, brændes som hekse eller værre. 

Jeg tror mere det er en drengerøvsting.
Lidt lissom telefonfis i gamle dage.
Der er nok en del, der både fristes af tanken og er ret bange for det ...
De skal lige være lidt seje i drengegruppen ...
Sådan lidt,  'Jeg tør da godt skrive til sådan een' ..
Og så sidder hele flokken og hyler af grin, hvis hun skriver tilbage ... 
Her er pigerne 'lette ofre' ... 
Men med tiden lærer pigerne at sortere den slags henvendelser fra ...

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg

Link til indlæg
McLovin skrev, for 19 minutter siden:

Træk lige nogen flere stattestikker op af papirshatten.  
Kan da læse i den anden tråd, at nogen kvinder ikke ser det som et problem / er gode til at sortere fra.

Så hvor stort er problemet egentlig?  
Slynger lige et tal ud, men tror 10/10 mænd ikke kommer igen hvis oplevelsen har været dårlig. Ligeså burde kvinder i denne branche da blot blokere mænd som ikke lever op til deres forretnings standarder. 

Hvad for "stattestikker" snakker du om?

Nej, nogen kvinder ser det ikke som et problem. Ergo; alle kvinder har ikke det problem. Er det et krav mener du, at alle kvinder skal havde det samme problem for at det skal være et problem?  Det kan f.eks. dreje sig om danske piger, piger som arbejder få vagter, piger som baserer sit arbejde på stamkunder etc.

Jeg er aldrig blevet brændt af nogensinde af nogen kvinde; ergo alle mænd har ikke det problem - altså er det ikke et problem at mænd bliver brændt af.

Jeg ved jo ikke hvad kendskab du har til forskellige miljøer i branchen? Jeg kender lidt til thaimiljøet og der er det meget stort problem.  Nemmere at snyde måske, dårligere til dansk, etc.

Uanset hvad så forstår du overhoved ikke hvad jeg skriver - "stattestikker" eller ikke. Det er simpelt hen to forskellige diskussioner.

Del dette indlæg

Link til indlæg
sneræven skrev, for 8 minutter siden:

Jeg tror mere det er en drengerøvsting.
Lidt lissom telefonfis i gamle dage.
Der er nok en del, der både fristes af tanken og er ret bange for det ...
De skal lige være lidt seje i drengegruppen ...
Sådan lidt,  'Jeg tør da godt skrive til sådan een' ..
Og så sidder hele flokken og hyler af grin, hvis hun skriver tilbage ... 
Her er pigerne 'lette ofre' ... 
Men med tiden lærer pigerne at sortere den slags henvendelser fra ...

jeg har ærligt talt ikke forstået hvorfor nogle mænd fake booker en aftale . kan faktisk slet ikke forstå det , medmindre de med vilje vil ødelægge det for pigen . men så har de jo en grund oppe i deres hoveder , og det er vel målrettet en bestemt pige

nej , jeg tror der er en del mænd som tager kontakt til pigerne uden henblik på en aftale , bare for at få en samtale ud af det med dem . tror de er ensomme mere end det er drengerøvsting . men hvorfor de tager " samtalen " helt derud hvor de laver en aftale , ja kan simpelthen ikke komme på en årsag

der bliver nævnt drengerøvsting , afviste mænd og folk der hader prostituerede . har svært ved at se at de udgør størstedelen af dem , som laver en aftale uden at dukke op

en anden mulighed er at mændene tøver i sidste øjeblik , eller måske dobbeltbooker de flere piger hvis den ene aftale går i vasken . synes der har været en tråd om emnet før

Del dette indlæg

Link til indlæg
McLovin skrev, for 20 minutter siden:

Hvem snakkede om straf? Dårlige oplevelser resultere allerhøjest i en dårlig anmeldelse.  
Tvivler på nogen mænd “straffer” glædespige Y med en falsk booking, fordi glædespige X var dum.

Det håber jeg da heller ikke ville være voldsomt uretfærdigt. Men lød stadig som du synes det ok vi bliver brændt af, fordi i gør. Og deraf min tanke om nogen næste gang de er forhindret ikke melder afbud. Med tanken i baghovedet det gør “de” (pigerne) heller ikke selv. Nogen gør nogen gør åbenbart ikke. 

Men forstår ikke dit behov for at hive det ind i denne tråd. I stedet for starte din egen tråd om dit eget emne. I mænd kan i forvejen skrive specifikke anmeldelser. Møntet på netop den pige som har opført sig dårligt. 
Vi GP’er er nødt til skrive genereret om situationen. Og kan ikke udråbe enkeltpersonen. 

Der har dog efterhånden været så mange tråde om udeblivelser at det er almen viden. 
Mileys tråd var kun interesant fordi den bragte en ny ide på banen. 

Mht at skabe en scene. Nej det er nok lidt overdrevet. Men en sober dialog om at du ikke har fået hvad du betalte for er da altid ok. Om du får noget ud af det er tvivlsomt. 
Hvis pigen ikke matcher billedet er det eneste rigtige at vende i døren. Ingen kunder så kan det være de lærer at være ærlige. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Nu har kigget lidt rundt på og læst jeres anmeldelser, de positiv. sig mig en gang..

hvorfor siger man "Pas på hende drenge" til sidst? pimper man så hende ud?

Jeg forstår ikke man laver en positiv anmeldelser så, du ved ikke hvem der kigger, og du ved ikke hvem der kommer ind næste dør.

og vi skal pas på damene, passer det ikke? eller hva?

Så hellere lave en negativ, eller slet ingen.

de positiv anmeldelser kan man glemme for sig selv, mener jeg.

Jeg er bare en Noob, og jeg vil gerne lige vide.. Så kommer jaaa jeg ved godt gøre noget godt for den pige.. ... andet svar tak.

Del dette indlæg

Link til indlæg

mr.cuoco is like father figure to all the whores .he raises them like his own daughters .admire his concerns for them long live sir 

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweettieDK skrev, 1 time siden:

Det håber jeg da heller ikke ville være voldsomt uretfærdigt. Men lød stadig som du synes det ok vi bliver brændt af, fordi i gør. Og deraf min tanke om nogen næste gang de er forhindret ikke melder afbud. Med tanken i baghovedet det gør “de” (pigerne) heller ikke selv. Nogen gør nogen gør åbenbart ikke. 

Men forstår ikke dit behov for at hive det ind i denne tråd. I stedet for starte din egen tråd om dit eget emne. I mænd kan i forvejen skrive specifikke anmeldelser. Møntet på netop den pige som har opført sig dårligt. 
Vi GP’er er nødt til skrive genereret om situationen. Og kan ikke udråbe enkeltpersonen. 

Der har dog efterhånden været så mange tråde om udeblivelser at det er almen viden. 
Mileys tråd var kun interesant fordi den bragte en ny ide på banen. 

Mht at skabe en scene. Nej det er nok lidt overdrevet. Men en sober dialog om at du ikke har fået hvad du betalte for er da altid ok. Om du får noget ud af det er tvivlsomt. 
Hvis pigen ikke matcher billedet er det eneste rigtige at vende i døren. Ingen kunder så kan det være de lærer at være ærlige. 

Tænker du skal læse Mclovins indlæg som det er skrevet, og ikke det du gerne vil have ud af det. :) 

Hans post er ligeså valid som alle andre der skriver heri.

Har aldrig forstået det med at folk der ikke har den samme mening, som TS (Ikke kun denne TS men generelt) så må personen ikke bidrage. 
Hvorfor skulle man ellers oprette en tråd? TS lægger jo netop op til at debatere emnet.

Så må man os forvente der kommer andre holdninger, end sin egen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den Anonyme skrev, for 6 minutter siden:

Hans post er ligeså valid som alle andre der skriver heri.

Nej

Den Anonyme skrev, for 6 minutter siden:

Har aldrig forstået det med at folk der ikke har den samme mening, som TS (Ikke kun denne TS men generelt) så må personen ikke bidrage. 
Hvorfor skulle man ellers oprette en tråd? TS lægger jo netop op til at debatere emnet.

McLovin debatterer ikke emnet. Han debatterer et andet emne. Det ser ud som at det ligner, men er noget helt andet. Det kaldes afsporing, hvad man altså ikke skal herinde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 6 timer siden:

Nej

McLovin debatterer ikke emnet. Han debatterer et andet emne. Det ser ud som at det ligner, men er noget helt andet. Det kaldes afsporing, hvad man altså ikke skal herinde.

Jeg stiller spørgsmålstegn ved problemets størrelse, på lige fod med andre problemstillinger i branchen.  
Fordi jeg har oplevet kvinder snyde med tiden eller forsøgt scammet med betalingslinkes før mødet, siger jeg jo heller ikke alle kvinder i branchen opfører sig sådan.  

Hvis du som kvinde har 1 seriøs ud af 50 useriøse mænd på ugentlig basis, som ødelægger din forretning og humør, så vil jeg personligt genoverveje mit sted i branchen…. Eller supplere indtægten med en onlyfans :D

Og husk også at pege indad @Bananas.  
Jeg stiller spørgsmålstegn ved problemets størrelse på lige fod med andre problemstillinger, som jeg har oplevet med branchen.  
Hvorefter du lige pludselig trækker en eller anden hjemmestrikket bil statistik op af hatten. Der kan man sgu tale om afsporing, af et emne som allerede er afsporet af en tråd en kvinde fra branchen har oprettet i frustration.  

@SweettieDK, nævner at kvinder i branchen ikke kan kører kontra, med “han havde en lille pik, for meget nakkeost bagved forhuden” anmeldelser om kunderne.

Men tænker I kunne vise noget sisterhood og ha en lang fælles blackliste over dumme useriøse mænd. Eller blot blokere deres numre. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...