Gæst Skrevet 9. August, 2023 Nu hunger Mr.Sensuel efter opmærksomhed igen .lt Hvad vil du med dit oplæg, redde verden ???? Vi kan godt være enig om at det ikke er ok at brænde nogen af, men hvad vil du med dit oplæg ? Der findes idioter over alt, herinde, på fb, irl . Vi kunne jo også lave en tråd om hvordan du bedrager din kone, ingen er perfekte og vi kan ikke lave om på andre en os selv, start med dig selv og kig indad . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 9. August, 2023 (edited) EnsomSjæl skrev, for 9 minutter siden: Hvad vil du med dit oplæg, redde verden ???? Mr. Sensual vil bae have nogle likes. Redigeret 9. August, 2023 af AalborgLook 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 9. August, 2023 AalborgLook skrev, for 6 minutter siden: Mr. Sensual vil bae have nogle likes. præcis, alt ved det gamle, har været her før, så kender ham og alle hans opmærksomhedskrævende opslag . Han udstiller sig selv som det perfekte, men under overfladen er alt langt fra lige kønt . Det er altid nemt at pege fingre af andre, i stedet for at kigge sig selv i spejlet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 1083 Skrevet 9. August, 2023 @McLovin ah nu negligere du ret meget hvad jeg skrev. “@SweettieDK, nævner at kvinder i branchen ikke kan kører kontra, med “han havde en lille pik, for meget nakkeost bagved forhuden” anmeldelser om kunderne” Lige nu snakker vi om folk der udebliver / snyder / er falske. Om det er mine skriv eller Mileys opslag du henviser til når du næver “det er skrevet i frustration” er ikke tydeligt. Men kan så oplyse intet af mit er skrevet i frustration. Jeg deltager rimeligt sagligt i en debat og svarer i første omgang på et direkte spørgsmål. (Sidder de og fantaserer og onanerer efter fake booking?) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 1083 Skrevet 9. August, 2023 Den Anonyme skrev, for 8 timer siden: Så må man os forvente der kommer andre holdninger, end sin egen. Andre holdninger, korrekt. Er drej til et andet emne nej. Men det har Bananas allerede svarer dig. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jonze 346 Skrevet 9. August, 2023 Det er de færreste mænd, der har råd til at få et aktivt sexliv dækket af købesex, og det er desværre ikke alle der kan få sex af naturlig vej. Det lige før jeg vil sige, at har de råd til det, så vil de have og vælge andre alternativer såsom sugarbabes, lidt for unge piger eller golddiggers, uanset hvor socialt akavede de måtte være. Chikane er selvfølgelig en kedelig måde at supplere på, har svært ved at se det sjove. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6866 Skrevet 9. August, 2023 Bananas skrev, for 12 timer siden: Hvad er det overhoved at diskutere? En masse biler i Kbh kører alt for stærkt og risikerer ulykker. Ja, men hvad med fodgængerne, mange går over gaden uden at se sig om. Så længe de gør det, er der vel ikke noget at sige om bilerne? Hva for en fisk? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweetKisses 2278 Skrevet 9. August, 2023 (edited) En gang i mellem er det måske bare bedst at acceptere, at verden ser ud som den gør, og at vi alle ikke tænker og agerer ens. Hvad der ligger bag en aftale, som ikke bliver overholdt, kan være mange ting - kolde fødder, manglende potens, regn og blæst, manglende dækning på bankkontoen, en brist i hjernen... Jeg vælger at tro på, at det er de færreste der gør det bevidst for at være til besvær, mens de selv kan få en spiller og et kick ud af det.. Det er træls, at det ikke er alle der har den samme pli som vi andre, mere eller mindre fornuftige mennesker. Selvom det desværre er helt normalt at man skal regne med en procentdel, der alligevel aldrig dukker op (med eller uden afbud) så er det nok ikke noget vi kan komme til livs her. Redigeret 9. August, 2023 af SweetKisses 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6866 Skrevet 9. August, 2023 SweetKisses skrev, for 6 minutter siden: ...mens de selv kan få en spiller og et kick ud af det.. Den spiller må så være første-udfordrer til at blive verdens ringeste spiller. Umiddelbart har jeg ufatteligt svært ved at forestille mig en pik blive stiv af at booke en falsk aftale. Men jeg må nok også erkende, at mit køn ikke altid tænder på de samme ting som jeg gør....gudskelov. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweetKisses 2278 Skrevet 9. August, 2023 underdog40 skrev, for 6 minutter siden: Den spiller må så være første-udfordrer til at blive verdens ringeste spiller. Umiddelbart har jeg ufatteligt svært ved at forestille mig en pik blive stiv af at booke en falsk aftale. Men jeg må nok også erkende, at mit køn ikke altid tænder på de samme ting som jeg gør....gudskelov. Heldigvis er vi alle forskellige - for nogle er det tilstrækkeligt med en sms-korrespondance med en lækker kvinde, for andre er det nok at jeg passerer dem ved busstoppestedet… og så er der de mere avancerede, der har brug for lidt andre setups Jeg er ikke fan af, at andres seksuelle trickers er til gene for andre, men nogle ting bliver man bare nødt til at accepetere.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17565 Skrevet 9. August, 2023 underdog40 skrev, for 2 timer siden: Hva for en fisk? En allegoritorsk. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 9. August, 2023 Bananas skrev, for 2 timer siden: En allegoritorsk. prøv at være lidt seriøs, du kan da ikke komme med noget og så uddybe det med en torsk, come one . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2765 Skrevet 9. August, 2023 Tror en del mænd booker tider uden at overholde dem, pga misundelse. Misundelse på piger kan tjene penge på sex, og det kan mænd ikke,derfor mener nogen få mænd at pigerne skal straffes, og bestiller tider uden at møde op. Andre igen, er kommet i økonomiske uføre pga købesex, og mener pigerne er skyld i det. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Signor Cuoco 1876 Skrevet 9. August, 2023 EnsomSjæl skrev, for 10 timer siden: Nu hunger Mr.Sensuel efter opmærksomhed igen .lt Hvad vil du med dit oplæg, redde verden ???? Vi kan godt være enig om at det ikke er ok at brænde nogen af, men hvad vil du med dit oplæg ? Der findes idioter over alt, herinde, på fb, irl . Vi kunne jo også lave en tråd om hvordan du bedrager din kone, ingen er perfekte og vi kan ikke lave om på andre en os selv, start med dig selv og kig indad . Jeg er selvfølgelig beæret over, at du sammenligner mig med den berømte skribent, Mr. Sensual. Men desværre. Har været tæt på ikke at svare på komplimenten, for den tilkommer altså ikke mig. Men tak ikke desto mindre. I øvrigt falder dette noget udenfor min trådstart, som jo omhandlede fake bookings og No Shows. Men tak alligevel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 1083 Skrevet 9. August, 2023 Billede udelukkende for ikke at virke “paranoid” når jeg siger nogen gør det bevidst. Når hele mailadressen er slettet på tidspunktet for mødet er det altså ikke en fejl. Men selvfølgelig er der også andre årsager. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Goldbæk 103 Skrevet 9. August, 2023 Jeg tror at meget ligger i skødesløshed og mangel på respekt for andre. i restaurationsbranchen er det kendt at personer booker flere borde til samme tid og så på aftenen beslutter sig. Dermed har man flere kort på hånden og man kan vise sine gæster at man kan tage dem med, hvor de ønsker, og vise at man er verdensmand. Og så skider man på resten. kunne det samme være her, hvor man så på tidspunktet beslutter om hun skal være blond eller rød eller man bare ikke gider. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 9. August, 2023 SweettieDK skrev, for 46 minutter siden: Billede udelukkende for ikke at virke “paranoid” når jeg siger nogen gør det bevidst. Selvfølgelig er der nogen, der gør det bevidst, det skal du ikke være i tvivl om….. Ligesom der er nogle der får kolde fødder, fortryder, når “at komme” før de ankommer, bare vil ha adressen (dem tror jeg der er mange af, af begge køn). Nogle gør det er liderlighed, nogle som drengestreger / telefonfis, nogle af hævngerrighed, kvindehad, magtdemonstration find selv på mere….. Og derfor er det godt at være skarp i kommunikationen op til bestillingen, så rosset vælges fra i første hug…. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Signor Cuoco 1876 Skrevet 9. August, 2023 Liv skrev, for 3 minutter siden: Selvfølgelig er der nogen, der gør det bevidst, det skal du ikke være i tvivl om….. Ligesom der er nogle der får kolde fødder, fortryder, når “at komme” før de ankommer, bare vil ha adressen (dem tror jeg der er mange af, af begge køn). Nogle gør det er liderlighed, nogle som drengestreger / telefonfis, nogle af hævngerrighed, kvindehad, magtdemonstration find selv på mere….. Og derfor er det godt at være skarp i kommunikationen op til bestillingen, så rosset vælges fra i første hug…. Yes, vælg rosset fra. Det gør jeg også i min "butik". Med erfaringen bliver man god til det. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 1083 Skrevet 9. August, 2023 Liv skrev, for 20 minutter siden: Og derfor er det godt at være skarp i kommunikationen op til bestillingen, så rosset vælges fra i første hug…. Det er jeg også blevet, er nede på 2-3 udeblivelser pr måned. Så det går nok. Får nok også skræmt nogen seriøse væk. Men det er sådan det må være. Det billede er nok 2 år gammelt har bare ikke fået det slettet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4400 Skrevet 9. August, 2023 Goldbæk skrev, for 59 minutter siden: kunne det samme være her, hvor man så på tidspunktet beslutter om hun skal være blond eller rød eller man bare ikke gider. Det tror jeg kommer tæt på sandheden i mange tilfælde, måske i tillæg med, at manden er liderlig i booking-øjeblikket og booker en eller flere piger, og så fortaber liderligheden sig, eller andre gøremål bliver sidenhen prioriteret højere, og så får han en følelse af “så kan det hele da også være ligemeget”, og så pisser han på den/de indgåede aftaler, for næste gang kan han jo sikkert nok bare finde nogle andre piger. Eller prøve igen, hvis han ikke er blevet blokeret af pigen. Af samme grund ville min lunte være ikke-eksisterende overfor dem, der udebliver, hvis jeg var GP, og udeblivelse straks medføre blokering. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg