Hop til indhold
TheEagle

Super oplevelse (NURU/btb/massage) med Anastasia/Anna

Recommended Posts

Besøgte https://nympho.dk/n10706/3497/anastasiafemmefataletantra-nuru-soul-erotik/

tidligere idag.

Nem at lave aftale med via WhatsApp.Nem parkering

Jeg havde zoomet ind på hendes 2. Variante og bestilte 60 minutter. Euro betaling. Fra det øjeblik jeg trådte ind i lejligheden til jeg sagde farvel var Anna totalt opmærksom, på og nærværende. Super lækker kvinde med former, smukke naturlige bryster og i det hele taget dejlig. 
Og jeg skal love for at jeg fik hele variante 2  fra ende til anden. Inkl brug af en lille stimulator der fik det gamle apparatur helt op i et gear jeg ikke kendte til eller havde glemt. Må være ligesom når Vingegaard trækker max watt  på et stejlt bjerg :D Og som hun selv skriver så starter det med  Long foreplay og slutter med  super horny intense orgasm;-)

Meget intens afslutning og for første gang i umindelige tider kom jeg med kondom på. Wow siger jeg bare - sikke en helt igennem vidunderlig oplevelse. Utroligt hvad en blæsende tirsdag kan byde på  

Og jeg skrev tidligere “…til jeg sagde farvel..” men jeg er temmelig overbevist om at det er på gensyn. 

Anna får min varmeste anbefaling ! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jørgensen skrev, for 2 timer siden:

- Er blæs øko eller med gummi? 

Der står jo i hendes annonce, at hvis man betaler med Euro eller Revolut, så får man et "slow blowjob without" oven i hatten.

Så hvis man ikke vil have et "slow blowjob without", kan man jo bare betale med kroner :ph34r:. Så slipper man for det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

hej alle efter lang tid så jeg tilbage igen :)

overvejer At besøge hende  . Voldsomme frække bryster hun har .  Og hendes menu kort ser ret interessant ud . Hun har ikke mange anmeldelser . Nogle der har besøgt hende fornyeligt og kan fortælle lidt om hende og servicen /) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Yes! Jeg besøgte hende søndag, og jeg kan til fulde tilslutte mig trådopretter. 

Hun er utrolig sød og serviceminded, samt ikke mindst vildt lækker. Måske en anelse mere kurvet og fyldig end de mest photoshoppede af billederne antyder, hvilket dog kun er et plus i min bog.

Jeg havde valgt 45 minutters nr. 1, hvilket jeg i begyndelsen af forløbet begyndte at fortryde, da den "kun" inkluderer en hand job afslutning, men da først det begyndte at lakke mod enden, var jeg så liderlig, at jeg kom mens hun skøjtede rundt ovenpå på mig og masserede intenst med sine store bløde bryster. Selve massagen var generelt en glimrende kombination af blid afslapningsmassage og body2body.

Stedet var en nyere ganske nydelig lejlighed. Værelses havde både massagebord og seng, og jeg benyttede mig af stedets lækre badefacilitet både før og efter seancen.

Så Anna har min anbefaling.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...