lover boy 53 Skrevet 9. August, 2023 Lige så glad jeg er for at komme i Thai miljøet, lige så meget kan deres tidsfornemmelse pisse mig af. Når jeg har bestilt 60 minutter med start kl 15, og ankommer kl 14:56, så forventer jeg at min massør er klar. De er som regel også klar kommer og åbner døren, tager imod en, fører en til værelset, spør hvad man ønsker og tager imod penge, og så forsvinder de og kommer først tilbage 8,10,12,14 minutter senere, undskylder og går igang, hvad laver de i den tid ? Hvorfor er de ikke klar når jeg har bestilt tid 2 dage i forvejen ? Jeg bliver ikke snydt med tiden, for jeg får den ekstra tid i den anden ende, men de ved jo ikke om jeg skal videre til en anden aftale efterfølgende. Hvis man ringer om mandagen og bestiller en tid til om torsdagen, kan man høre der bliver helt stille i telefonen, og de spør om man ikke kan ringe onsdag og bestille tid Planlægning er ikke Thai'er spids kompetence, eller som man siger, DE KNALDER IKKE SAMME DAG, SOM DE TAGER KONDOM PÅ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hbo 33 Skrevet 9. August, 2023 Det er så sandt. Man skulle tro at når der var en mutter kunne hun holde styr på aftalerne, men nej.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17566 Skrevet 9. August, 2023 Thai'er er ikke kendt for at være nøjagtige med tiden. Hvis det pisser dig af er det måske bedre du finder andre jagtmarker. Du kommer nemlig ikke at kunne gøre noget ved det. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lover boy 53 Skrevet 9. August, 2023 Jeg kan jo tage mine forbehold og lade være med at lægge mine aftaler for stramt. De er jo åbentbart godt selv klar over det, når de komme tilbage 12 minutter senere og undskylder, istedet for blot at lade som.ingen ting Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mook 1752 Skrevet 9. August, 2023 Bananas skrev, for 2 timer siden: Thai'er er ikke kendt for at være nøjagtige med tiden Ikke alle. Jeg bliver sur hvis man ikke kommer til tid — og jeg er mødestabil :) 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2203 Skrevet 9. August, 2023 lover boy skrev, for 2 timer siden: Jeg kan jo tage mine forbehold og lade være med at lægge mine aftaler for stramt. De er jo åbentbart godt selv klar over det, når de komme tilbage 12 minutter senere og undskylder, istedet for blot at lade som.ingen ting -hun kan nå mange ting på 12 minutter -tit spiser de lige lidt, går på toilettet, snakker osv... de har en helt anden tilgang til livet end os... de bliver også stresset over helt andre ting end vi gør... Når man ved det er det jo ikke noget, at tag så tungt over;-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17566 Skrevet 9. August, 2023 Mook skrev, for 6 minutter siden: Ikke alle. Jeg bliver sur hvis man ikke kommer til tid — og jeg er mødestabil Jeg er en rigtig klaphat når det handler om at komme i tid - til alt. Er altid sen; lige som Møffe siger: bare spise lidt, tjekke noget, skrive en mail, spille lidt piano .... På den anden side bliver jeg pissesur hvis nogen anden ikke kommer til tiden og jeg tvinges sidde og vente. Og jeg er ikke thai. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mook 1752 Skrevet 9. August, 2023 Bananas skrev, for 24 minutter siden: Jeg er en rigtig klaphat når det handler om at komme i tid - til alt. Er altid sen; lige som Møffe siger: bare spise lidt, tjekke noget, skrive en mail, spille lidt piano .... På den anden side bliver jeg pissesur hvis nogen anden ikke kommer til tiden og jeg tvinges sidde og vente. Og jeg er ikke thai. Ja ja, den selvcentrerede @Bananas kender jeg rigtigt godt - og jeg tror på hvad du siger :) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17566 Skrevet 9. August, 2023 Mook skrev, for 2 minutter siden: Ja ja, den selvcentrerede @Bananas kender jeg rigtigt godt - og jeg tror på hvad du siger Mange tak, søde dig. Glad at du forstår mig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mook 1752 Skrevet 9. August, 2023 (edited) Møffe skrev, for 37 minutter siden: de bliver også stresset over helt andre ting end vi gør... Ja, det forstår jeg heller ikke hvorfor de gør som de gør/er — selvom de allesammen har armbåndsur på, men de går og stresser alligevel :)) Redigeret 9. August, 2023 af Mook Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mook 1752 Skrevet 9. August, 2023 Bananas skrev, for 1 minut siden: Mange tak, søde dig. Glad at du forstår mig Jeg forstår på alle bananer :)) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1602 Skrevet 10. August, 2023 lover boy skrev, for 12 timer siden: lige så meget kan deres tidsfornemmelse pisse mig af. Som andre siger, så skal du nok finde andre steder at besøge, det er ikke noget du kan ændre på lover boy skrev, for 11 timer siden: Jeg kan jo tage mine forbehold og lade være med at lægge mine aftaler for stramt. Og det er lige præcis en anden mulighed du har 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Black 484 Skrevet 11. August, 2023 Sådan er Thai’er også hjemme i deres eget land, de er langt mere afslappede med sådan noget end vi er..hvis man invitere folk dernede f.eks til kl.18 så kommer folk sådan mellem kl.17 og kl.19, måske har de lige taget en ven eller en veninde med og lidt mad med hjemmefra hvis de nu ikke kan lide det mad der bliver serveret, de ældre har også tit deres egen hjemmebrændte med for det er jo den bedste synes de..men det er et utrolig varmt og venligt folkefærd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg