Jenslp 19 Skrevet 9. August, 2023 Det er ikke alle der søger det same, men hvor går grænsen for hvad der er ok at spøger efter. Her tænker jeg nok mest kunderne (Har lidt svært ved at sætte mig ind i GP’en sted, men syntes det ville være skønt hvis du kom med dit synspunkt). Et par eks. Kunne være: Hvis en GP tilbyder kys, er det så ok at spøger til om det er tungekys? Gp’en skriver ikke noget om, om sex er med eller uden kondom…vil det være ok at spøger til det? For mig personligt, så har jeg kigget efter Gp’er der kan hjælpe til med at finde ud af hvor min grænse går til. I den anden ende, har jeg også ledt efter de GP’er, hvor jeg ved hvad jeg kigger efter, men der oplever jeg ofte at de kræver ekstra. Hvad kan man spøger ind til, hvor man stadigvæk respektere GP’en? Jeg ved godt at det er et meget åben spørgsmål, men jeg kunne godt tænke mig at alle kom med et bud på det, og det så er en kunde eller en GP. Personligt syntes jeg selv at det kan være svært. Jeg vil gerne respektere GP’en, men hvor går deres grænse og på hvilken måde vil de gerne have at jeg spørgere. Hvis jeg skal betale XXX antal kr. til en GP, så vil jeg selvfølgelig også gerne være bare lidt sikker på at det jeg betaler for er det jeg får. Man kan aldrig være helt sikker, men kunne man spørgere mere ind til det man kunne ønske sig, så kunne det hjælpe. Og det samme gælder selvfølgelig den anden vej rund også, GP’en skal også følge sig sikker (som de nu kan). Jeg syntes, at vi alle skal respektere hinanden, så hvis der er nogen som syntes jeg ikke hat taget deres synspunkt med i det jeg har skerevet her, så gælder det også, at man skal respektere dig. Ingen er bedre end andre og det gælder alle. Håber at I forstod min tanke og skulle der være nogen som ikke forstod eller de føgler sig trådt på, så skriv en PM….Håber ikke at det bliver for mange. Skulle der være stavefejl eller grammatiske fejl, så bare overse dem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Goldbæk 103 Skrevet 9. August, 2023 Så længe spørgsmålene er klare, præcise og naturligvis leveret på en ordentlig og sober måde i respekt for annoncen. Så spørg løs, men tænk også på mængden af spørgsmål. jeg har lige sluttet en korrespondence, hvor jeg havde 4 spørgsmål. Det blev 3 nej og en forklaring. Det hele foregik ordentligt og vi har en aftale lørdag. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jenslp 19 Skrevet 9. August, 2023 @Goldbæk Ud af de 4 spørgsmål som du havde, hvis der kun bliver svaret på et af dem, hvad så? Jeg har oplevet, hvor man søger til om kys er tunge kys og om det kunne blive uden massage, hvor svaret har været, at det godt kan være uden massage. Hvad gør man der? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1574 Skrevet 9. August, 2023 Jenslp skrev, for 3 minutter siden: @Goldbæk Ud af de 4 spørgsmål som du havde, hvis der kun bliver svaret på et af dem, hvad så? Jeg har oplevet, hvor man søger til om kys er tunge kys og om det kunne blive uden massage, hvor svaret har været, at det godt kan være uden massage. Hvad gør man der? Så spørger man igen, og man fortsætter til man har fået et klart svar (eller man har givet op og er gået videre). 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
wag 370 Skrevet 9. August, 2023 Selvfølgelig kan du spørge om det. Hvis hun bliver fornærmet over det, så er er hun for sart. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Goldbæk 103 Skrevet 9. August, 2023 Du kan f.ex. Stille et spørgsmål og afvente svar for så at stille næste. ofte er der sproglige udfordringer, så derfor gør det enkelt. Sørg for at dine spørgsmål kan svares simpelt også. Hvis man ved hvad man vil, kan man skrive præcist hvad man gerne vil have, og så kan modtageren oplyse om det er muligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3080 Skrevet 9. August, 2023 (edited) Jenslp skrev, for 19 minutter siden: Jeg har oplevet, hvor man søger til om kys er tunge kys og om det kunne blive uden massage, hvor svaret har været, at det godt kan være uden massage. Hvad gør man der? Nu skriver du massage, men selv hvis du ikke havde gjort det, så ville jeg gætte på at du skrev med en thai. Så vidt jeg forstår, så er det generelt at de ikke kan lide at svare nej eller afvisende. Så når de ikke svarer, så kan du ofte betragte det som et nej eller i bedste fald et "måske, men jeg lover ikke noget". Som eksempel, skrev jeg engang med en thai om en aftale, hvor jeg gentagne gange spurgte ind til om der var mulighed for bad. Hun spurgte til sidst om jeg ikke ville have aftalen alligevel, stadig uden at svare på om det var mulighed for bad. Først der faldt ti-øren for mig - nej der var naturligvis ikke mulighed for bad. Og det er egentlig ikke for at pege fingre af thailændere, for jeg tror egentlig det er ret store områder i verden hvor det at svare nej anses som uhøfligt. Så de opfører sig sådan set bare dannet - modsat mig der vader rundt i etiketten med store træsko Redigeret 9. August, 2023 af AB455 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 9. August, 2023 Jenslp skrev, for 37 minutter siden: Hvis en GP tilbyder kys, er det så ok at spøger til om det er tungekys? Ja, du kan spørge om det, du ikke får klart svar på i annoncen. Hvis noget er særlig vigtigt for dig, så spørg om det først. Så du ikke har brugt en halv time frem og tilbage, og hun så ikke vil det du helst vil, det er irriterende for begge parter. 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jenslp 19 Skrevet 9. August, 2023 AB455 skrev, for 3 minutter siden: Så vidt jeg forstår, så er det generelt at de ikke kan lide at svare nej eller afvisende. Så når de ikke svarer, så kan du ofte betragte det som et nej eller i bedste fald et "måske, men jeg lover ikke noget". Og deraf kommer mit indlæg, hvornår skal vi kunder forstå det som et "nej, hvornår er et nej "Ja" eller ... I min verden (og den er måske forkert), så skal vi alle respekterer hinden, men hvordan gød du det, hvis du ikke får svar på det du spøger efter. Er det mig der misser noget? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17565 Skrevet 9. August, 2023 Mit udgangspunkt er at hvis det ikke står i annoncen, så tilbydes det heller ikke. Når man siden er der, så tilbydes der måske lidt mere end forventet - noget som tit sker på thaiklinikker og ofte er afhængigt af kemi. Dit eksempel med tungekys er et godt eksempel på dette. Når hun aldrig har mødt mig så vil hun måske ikke svare på spørgsmål om tungekys, men når hun siden får se mig i hele min pragt, så kan hun ikke lade være. Hvis det nu er thaiklinikker du snakker om, så er mit råd til dig at ikke spørge alt for meget om ting som ikke fremgår i annoncen, og som nogen sagde i tråden; hold det kort og ikke for mange sms. De fleste gider det ikke. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweetKisses 2278 Skrevet 9. August, 2023 Hos mig kan man spørge om alt. Jeg er meget nysgerrig og interesseret i at høre om dine tanker og lyster, både fordi jeg prioritere at gøre det til en god oplevelse, og fordi jeg selv tænder på at gøre det for dig, som tænder netop dig aller mest. Og endnu frækkere hvis det er en lækker fantasi, du længe har drømt om at udleve selvfølgelig har jeg grænser, men det er mit ansvar at sige nej til ting der går over mine grænser - og dit ansvar så at vurdere hvor vidt der så er et potentielt match imellem os Jeg kan selvfølgelig ikke snakke for alle GP’er, men jeg vil blot opfordre dig til at spørge, hvis der er noget du er nysgerrig eller usikker omkring - hvis det altså ikke er nævnt i annoncen. Er det nemlig nævnt i annoncen, vil mange GP’er nemlig se det som både respektløst og pisse irriterende, hvis du spørger om ting der er åbenlyse.. 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2203 Skrevet 9. August, 2023 Måske har du ikke brug for at stille så mange spørgsmål -hvis du nu siger, hvad du gerne vil have (forventningsafstem før du betaler) hvis hun ikke siger feks. "nej det kan du ikke få ved mig" -så er hun nok med på det;-) jeg bestilte 1 times fp uden massage ved en thai forleden -efter ca. 30 minutter sagde hun "så er tiden gået" -jamen jeg har jo en ½time mere sagde jeg undrende -"nej du ville jo ikke have massagen" Den var ny for mig -hun gav dog så massage i den sidste ½time... Jeg forventningsafstemmer altid -mange synes det tidsspild eller bliver irriteret over det -men jeg gider ikke få en dårlig oplevelse -hvis hun ikke ved, hvad jeg har booket på sms/i telefonen... Jeg mener det er respekt for både hende og mig selv -at vi begge ved hvad det skal ske... dog sker det af og til noget fuldstændigt uventet -sådan er det med thaier... Grænser er individuel alle er ikke ens -hvis nogen bliver fornærmet -jamen så kan man jo altid gå igen... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 1083 Skrevet 9. August, 2023 Hvor meget der er behov for at spørge om, må afhænge af annoncen. I mine øjne er det respektløst at spørge om noget der tydeligt er informeret om. Og ja det er der nogen der gør, for det kunne jo være, undtagelser og… Personligt vil jeg helst have alle evt spørgsmål i en besked, så tiden ikke spildes på at vente på hinandens svar. Så hvis pigerne har en kort upræcis annonce må de forvente spørgsmål. Og så er der jo som I selv er inde på sprog udfordringer og kultur forskelle. Men ikke to personer er ens. Så det er ikke andet at gøre end være dig selv gøre som du gør. Måske får du svar, måske opnår du en aftale. Måske ikke. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martijes 291 Skrevet 9. August, 2023 (edited) Jenslp skrev, 1 time siden: Hvad kan man spøger ind til, hvor man stadigvæk respektere GP’en? Her er et råd, du kan bruge i alle livets facetter. SUND FORNUFT. Spørg dig selv, HVORDAN du kan spørge, så kan man spørge om det meste. Og især når vi er i samme land og det er marked-kunde sekment og ikke noget religiøst, politisk eller seksuelt tilhørsforhold. Spørg nu blot på en høflig, fornuftig facon med pænt goddag, præsentation, ønske om booking men også om at få be- eller afkræftet det, det og det. Nu skal vi heller ikke gøre ting sværere, end de reelt er eller gøre os selv helt hjælpeløse. Vorherrebevares, vi er voksne mennesker og kan en gp ikke svare eller går bersærk over en høflig henvendelse evt med "må jeg ringe, når du har tid", så er det sikkert slet ikke den gp, du skal besøge med din nervøsitet og bekræftelsesbehov. Er der mere end 5 spørgsmål, skulle man måske lige starte med at spørge sig selv, om svar allerede findes eller man vitterligt har behov for 5 spørgsmål. Eller starte med at skrive "jeg har en hel flok af spørgsmål, beklager, men jeg er jomfru/nervøs/andet". Er det også for svært, så byt rollerne om. Ville du selv blive mopset, hvis nogle spurgte dig i DIT job om 2-3 ting, inden de bookede tid, hvis du var mekaniker, elektriker, kiropraktor? Nej vel. SUND FORNUFT og så går man sjældent forkert med noget mod nogen. K.I.S.S Redigeret 9. August, 2023 af Martijes 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SiaUngQ 903 Skrevet 9. August, 2023 (edited) Har du flere spørgsmål, så skriv dem alle på en gang. overvej om de er relevante - spørgsmål som “kan du klare en stor pik” eller “har du fået meget pik idag” kvalificere dig direkte som useriøs. vær konkret i dine spørgsmål, så der kan svares ja/nej og ikke kræver en masse uddybninger. det vil nok være mine råd - Overvej også formulering, f.eks “er det så uden gummi” der syntes jeg “Hvordan med gummi?” Lyder bedre - Så ligger du ikke op til, du tænker det er uden gummi. og mit personlige hade spørgsmål er nok - “er det så med alt” Nej gu fanden er det ikke med alt. Servere hverken kaffe eller kage. Listen er lang, så NEJ Redigeret 9. August, 2023 af SiaUngQ 6 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3080 Skrevet 9. August, 2023 Jenslp skrev, for 56 minutter siden: I min verden (og den er måske forkert)... Hovedet på sømmet. Den er forkert. Kommunikation har to parter og derfor duer "min verden" ikke. Vi bliver nød til at respektere at vi er forskellige og kommunikerer forskelligt. Det betyder at når du ikke for svar, så har du måske netop fået svar... altså hos nogle Nu var jeg lidt fræk at klippe resten af din sætning væk hvor du netop skriver "...skal vi respektere hinanden..." og så er det jo reelt ok at skrive "i min verden", men jeg havde en fest med at skrive "forkert, duer ikke" - sorry, men kunne ikke lade være Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2404 Skrevet 9. August, 2023 SiaUngQ skrev, for 33 minutter siden: Nej gu fanden er det ikke med alt. Servere hverken kaffe eller kage. Listen er lang, så NEJ Pyt med det, jeg kommer for at få frem og tilbage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheLion 724 Skrevet 9. August, 2023 (edited) Jenslp skrev, for 3 timer siden: (…) Her tænker jeg nok mest kunderne (Har lidt svært ved at sætte mig ind i GP’en sted, men syntes det ville være skønt hvis du kom med dit synspunkt). Et par eks. Kunne være: Hvis en GP tilbyder kys, er det så ok at spøger til om det er tungekys? Gp’en skriver ikke noget om, om sex er med eller uden kondom…vil det være ok at spøger til det? (…) Du stiller nogle spørgsmål, der har været stillet et par gange før herinde. Jeg vil først og fremmest sige det sådan her, at hvis noget f.eks. ikke fremgår af annoncen f.eks. priser eller ydelser eller står uklart, så er det mere end på sin plads at spørge. Som f.eks. @Liv også skriver: Liv skrev, for 2 timer siden: Ja, du kan spørge om det, du ikke får klart svar på i annoncen. Hvis noget er særlig vigtigt for dig, så spørg om det først. Så du ikke har brugt en halv time frem og tilbage, og hun så ikke vil det du helst vil, det er irriterende for begge parter. Det sagt så er det f.eks. typisk sådan, at GP’er ikke tilbyder sex uden kondom. Det er et af de eksempler, som du kommer med. Jeg har det selv sådan, at jeg ikke ville ønske at besøge en GP, der tilbød det, men det er en anden historie. Du skriver, at du selv har svært ved at sætte dig i en GP’s sted. Det er selvfølgelig et godt spørgsmål, om nogen kan have det. Jeg ved fra tidligere, at mange GP’er er blevet meget trætte af den slags spørgsmål. Tilbyder du sex uden kondom, analsex? etc. Jenslp skrev, for 3 timer siden: (…) Og det samme gælder selvfølgelig den anden vej rund også, GP’en skal også følge sig sikker (som de nu kan). Jeg syntes, at vi alle skal respektere hinanden, så hvis der er nogen som syntes jeg ikke hat taget deres synspunkt med i det jeg har skerevet her, så gælder det også, at man skal respektere dig. Ingen er bedre end andre og det gælder alle. (…) Det bliver måske lidt rodet i den sidste del af dit indlæg. I princippet handler dit indlæg vil egentlig om, hvad man kan spørge en GP om, mere end hvor grænsen for en GP og kunde går? Det sagt så tror jeg, at det er svært at være uenig i, at respekt er vigtigt. Jeg bliver selv ved med at sige, at respekten når det kommer til GP og klient bør gå begge veje. Det er inspireret af, hvad sweet Jenny skriver i sin annoncetekst. Det øvrige du skriver med, at ingen er bedre end andre og at alle kan skrive deres synspunkt etc. etc. bliver måske en kende klichepræget? Det er måske en ærgerlig måde at sætte noget op på, der kunne have været formuleret i en bedre kontekst. Jeg tror det bedste, at jeg kan sige er, at der er nogen ting, der måske giver sig selv, at man hverken gør eller spørger om. Det er måske desværre ikke klart for alle. Derudover har der været nogen fine svar indimellem. F.eks. har @SiaUngQ leveret et både fyldestgørende og svar med lidt glimt i øjet. Jenslp skrev, for 3 timer siden: (…) Skulle der være stavefejl eller grammatiske fejl, så bare overse dem Jeg er for øvrigt lidt i tvivl om, hvorfor du skriver det sidste her? Redigeret 9. August, 2023 af TheLion Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18095 Skrevet 10. August, 2023 Jeg er som regel allergladest for beskeder der er sådan hen af det her "Hejsa Jennifer. Jeg hedder *indsæt selv ægte eller falsk navn* og jeg kunne godt tænke mig at besøge dig *indsæt selv tid, dato og længde af ydelse*. Dog vil jeg gerne sikre mig at du *indsæt selv ønsket ydelse (kys eller lignende)* er dette muligt.?" Så spilder jeg ikke min tid og den interesserede part spilder ikke sin tid.. Dette var selvfølgelig et meget konkret eksempel og man kan sagtens varierer.. Det var bare for at vise at høflighed er alfa omega og at fyldestgørende beskeder er nemmere at svarer på for os piger og sikre at alle er enige om hvad der skal ske.. 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pianistinden 3112 Skrevet 10. August, 2023 Hellere spørge under korrespondancen så det er afklaret end at spørge når du står i døren . Jeg har en tlf samtale forinden der kan laves en aftale og der får vi afklaret evt tvivl om hvad jeg tilbyder og hvad han ønsker sig. En enkelt gang er jeg blevet spurgt under akten om jeg havde en dildo vi kunne lege med og jeg blev lidt paf, for det er jeg aldrig blevet spurgt om og det er slet ikke til mit temperament eller person at vi skal have legesager involveret. Jeg svarede nej og det tog han pænt, men efterfølgende kunne jeg mærke at jeg havde ikke behov for at få besøg af ham igen, for selv om han gav udtryk for under tlf samtalen at han var helt indforstået med hvad jeg tilbød og var flink og rar under besøget, så afslørede hans spørgsmål, at han havde nogle ønsker som jeg ikke opfylder og den form for skjult dagsorden, bryder jeg mig ikke om. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2203 Skrevet 10. August, 2023 Pianistinden skrev, for 7 minutter siden: Hellere spørge under korrespondancen så det er afklaret end at spørge når du står i døren . Jeg har en tlf samtale forinden der kan laves en aftale og der får vi afklaret evt tvivl om hvad jeg tilbyder og hvad han ønsker sig. En enkelt gang er jeg blevet spurgt under akten om jeg havde en dildo vi kunne lege med og jeg blev lidt paf, for det er jeg aldrig blevet spurgt om og det er slet ikke til mit temperament eller person at vi skal have legesager involveret. Jeg svarede nej og det tog han pænt, men efterfølgende kunne jeg mærke at jeg havde ikke behov for at få besøg af ham igen, for selv om han gav udtryk for under tlf samtalen at han var helt indforstået med hvad jeg tilbød og var flink og rar under besøget, så afslørede hans spørgsmål, at han havde nogle ønsker som jeg ikke opfylder og den form for skjult dagsorden, bryder jeg mig ikke om. Som kunde er man jo så ret fastlåst til præsis det aftalte hos dig -og der er ikke plads til noget spontant "lyst til" der lige kommer op... -uden du mistænker der er en "skjult dagsorden" -sex er da meget lyst betonet, og kan være svært på forhånd lige, at vide hvad, man har lyst til -og hvis man alligevel har aftalt det -kan det jo netop opstå en spontan lyst til netop noget som ikke var helt aftalt på forhånd -derfor er det så herligt befriende, at være sammen med en thai -"you never know" hvad kommer til at ske...;-) Ikke at jeg på nogen måde er til dildoleg heller. Men er ellers ret åben som udgangspunkt -bestille gerne det der lige falder mig ind, som minimum massage -og det kan så udvikle sig til fp -og er kemien super god kan det jo blive nærmest en elskovsseance eller modsat ikke udvikle sig til mere end massagen -og begge ting kan jo være fine nok. Specielt når det er en pige man ikke har mødt før -man er jo ikke en maskine/robot selv om man er en mand -hvis lysten ikke opstår gider jeg ikke sexe. Naturligvis skal man respekter hinandens grænser både før, under og efter;-) Men tænker du har brug for kontrol, og vide hvad kommer til, at ske for, at føler dig "tryg" i hvad du laver, hvilket jeg godt kan sætte mig ind i;-) (jeg ville ikke kunne gøre/have sådan et job) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pianistinden 3112 Skrevet 10. August, 2023 Møffe skrev, for 2 timer siden: Som kunde er man jo så ret fastlåst til præsis det aftalte hos dig -og der er ikke plads til noget spontant "lyst til" der lige kommer op... -uden du mistænker der er en "skjult dagsorden" -sex er da meget lyst betonet, og kan være svært på forhånd lige, at vide hvad, man har lyst til -og hvis man alligevel har aftalt det Det var en konstatering ud fra meget begrænset info, så lad mig lige forklare mig lidt bedre: Nej man er ikke låst til præcis det aftalte hos mig, jeg er skam lydhør overfor at tingene kan tage en drejning i den ene eller anden retning. Vi gør det som vi har lyst til imens vi er sammen og det er som du nævner, lyst betonet hvad der skal ske Jeg har nogle helt klare grænser og de bliver altid kommunikeret ud inden jeg indgår en aftale. Eksemplet jeg nævner, er et bud på hvordan kan man misforstå hinandens lyster for jeg havde ikke på noget tidspunkt givet udtryk for at jeg synes det kan være frækt at inddrage en dildo eller italesat at jeg tilbyder dildo leg, tværtimod . Et andet eksempel jeg kan give, er en gæst som under samtalen spørger til en anden slags leg, hvor jeg siger at det har jeg ikke prøvet før så det er jeg usikker på hvad jeg vil synes om eller skal stille op med. Under akten med den mand, foreslår han at vi prøver det han nævnte og der syntes jeg at det kunne være sjovt. FORDI kemien og stemningen var til det - vigtigt! Så vi gjorde det, jeg prøvede noget helt nyt og det var mega fedt og jeg lærte noget nyt om mig selv. Jovist er jeg kontrol freak i næsten alt hvad jeg gør, men hvis kemien og stemningen er til det, så overgiver jeg kontrollen til en anden og følger flowet der 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mook 1752 Skrevet 10. August, 2023 Jenslp skrev, for 17 timer siden: For mig personligt, så har jeg kigget efter Gp’er der kan hjælpe til med at finde ud af hvor min grænse går til. I den anden ende, har jeg også ledt efter de GP’er, hvor jeg ved hvad jeg kigger efter, men der oplever jeg ofte at de kræver ekstra. Så synes jeg det er en god ide, at du leder efter en GP, som tilbyder “ All inclusive “ i en pakke(Der er mange af dem) Apropos ekstras ydelser der står klar med priser hos mig, synes jeg det er vigtigt for folk, som læser og skal forstå, at det er kun dem jeg tilbyder(Spørg ikke om andre ting ellers skulle de have oplyst i annoncen) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4400 Skrevet 10. August, 2023 Pianistinden skrev, for 3 timer siden: Eksemplet jeg nævner, er et bud på hvordan kan man misforstå hinandens lyster for jeg havde ikke på noget tidspunkt givet udtryk for at jeg synes det kan være frækt at inddrage en dildo eller italesat at jeg tilbyder dildo leg, tværtimod . Et andet eksempel jeg kan give, er en gæst som under samtalen spørger til en anden slags leg, hvor jeg siger at det har jeg ikke prøvet før så det er jeg usikker på hvad jeg vil synes om eller skal stille op med. Under akten med den mand, foreslår han at vi prøver det han nævnte og der syntes jeg at det kunne være sjovt. FORDI kemien og stemningen var til det - vigtigt! Hmm, det lyder altså til at være lidt vanskeligt at navigere i for dine gæster. Den enes forslag får ham ekskluderet fra fremtidige besøg, den andens forslag tages godt imod. Det bunder vel egentlig bare i, at kemien ikke var der med dildo-manden fra starten af? Eller er det fordi, at nummer to forslag var blevet nævnt i telefonen, at det var ok at spørge igen, da I mødtes? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pianistinden 3112 Skrevet 10. August, 2023 Den_glade_amatør skrev, for 40 minutter siden: Hmm, det lyder altså til at være lidt vanskeligt at navigere i for dine gæster. Den enes forslag får ham ekskluderet fra fremtidige besøg, den andens forslag tages godt imod. Det bunder vel egentlig bare i, at kemien ikke var der med dildo-manden fra starten af? Eller er det fordi, at nummer to forslag var blevet nævnt i telefonen, at det var ok at spørge igen, da I mødtes? Helt klart kemi og ikke ordentlig forventningsafstemning. Jeg oplever ikke at mine gæster er forvirret eller ikke ved hvad de går ind til. Dildo manden er den eneste i de 2-3 år jeg har været aktiv, hvor et forslag faldt helt igennem og det var fordi omstændighederne slet ikke var til det. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg