Gangbang 635 Skrevet 10. August, 2023 Randers centrum tirsdag 15 august fra 14 til 16 Liderlig nymfe fræk lækker tøs midt 30erne søger en masse frække mænd til cremepie. Elsker sperm, jo mere, jo bedre. Knep mig i alle huller og eller flere i fissen, mundknep/gag, spyt på mig, sprøjt på mig, kom i min mund, kom i mit ansigt Gør hvad du vil med mig. “Næsten” Krav fra tøsen er der er kondom på ved anal og skifter kondom hvis man skifter hul. Ønsker du slikke mig ren, må du gerne det. Næsten alt er tilladt - dog ikke fisting. Hun tilbyder sex uden kondom men det selvfølgeligt tilladt at bruge kondom hvis man ønsker det Der er mulighed for bad (vær gerne trimmet forneden) Der er øl/vand Så kom frisk gutter og tilmeld jer dette gangbang så i får en god oplevelse og tøsen får en masse sperm fantasier opfyldt/udfyldt Vælg mellem 1 time 1000 kr. 2 timer 1500 kr. Vigtigt at skrive om man vil deltage 1 eller 2 timer Ved 1 time venligst skriv fra hvornår Tilmeldning på følgende mail [email protected] DISKRETION: forventes fra alle sider Og husk nu at undersøg om i kan den dag inden i tilmelder jer Afbud senest 24 timer før. Vi forbeholder os retten til aflyse ved for få tilmeldte. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ims 213 Skrevet 14. August, 2023 Hej er der nogen som har kendskab til denne kvinde? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg