thedanishdude 328 Skrevet 10. August, 2023 Nogen med erfaring omkring denne pæne kvinde? selina Lidt dyr, men hun ser fandme godt ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sikkersex 61 Skrevet 10. August, 2023 thedanishdude skrev, for 2 timer siden: Nogen med erfaring omkring denne pæne kvinde? selina Lidt dyr, men hun ser fandme godt ud hvad er lidt dyr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thedanishdude 328 Skrevet 11. August, 2023 sikkersex skrev, for 6 timer siden: hvad er lidt dyr Det vil jeg ikke omtale offentligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sikkersex 61 Skrevet 11. August, 2023 (edited) thedanishdude skrev, for 1 time siden: Det vil jeg ikke omtale offentligt så det kan være imellem 1000 og 10000 , ret ligegyldigt at vide så Men ja pænt ansigt , som er det eneste man kan se, men 164 cm og 54 kg så kan der ikke hænge meget på hende ) Redigeret 11. August, 2023 af sikkersex Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thedanishdude 328 Skrevet 12. August, 2023 sikkersex skrev, den 11.8.2023 at 07:47: så det kan være imellem 1000 og 10000 , ret ligegyldigt at vide så Men ja pænt ansigt , som er det eneste man kan se, men 164 cm og 54 kg så kan der ikke hænge meget på hende ) Yep, en slank kvinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
G.G. 213 Skrevet 18. August, 2023 Linket virker ikke og der kommer heller ikke noget frem på en søgning af hendes navn derinde? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thedanishdude 328 Skrevet 19. August, 2023 G.G. skrev, den 18.8.2023 at 05:58: Linket virker ikke og der kommer heller ikke noget frem på en søgning af hendes navn derinde? Jeg tror at hun er stoppet Skulle hun komme igen, kan jeg fortælle at jeg nåede to besøg hos hende. Meget lækker kvinde, hvis man er til tynde kvinder. Og det er jeg. Og meget sød. Og sexen på første besøg var fantastisk. Ved anden omgang kunne jeg godt mærke at det var blevet en forretning. Hele forestillingen øko. Jeg svarer ikke på henvendelser om beløbet, det må være mellem hende og mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
G.G. 213 Skrevet 9. April Nogen der ved om hun er tilbage på SD? Evt under et andet navn? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg