McLovin 323 Skrevet 10. August, 2023 Nu er jeg nysgerrig oven på de sidste dages heftige debat om mænd som brander aftaler af: hvordan skal man i den ideelle verden (i denne branche) forholde sig som mand, når du møder op og konstatere der er noget der er helt off? Ja du kan sige ellers tak og vende rundt på hælene ved hoveddøren. Men i mange af mine dårlige oplevelser er jeg trådt indenfor, givet pengene som det første. Og så har måtte konstatere at det var dumme lærerpenge, hvor lysten til at hugge min egen ven af for at liderligheden ikke gentage, har været stor (en ironisk distance kan forekomme, hvis du er i tvivl) For begge parter er det en skod oplevelse. Jeg møder jo ikke op med forhåbningen at hendes billeder og beskrivelse af alder, vægt etc. er outdated med 10 år eller kemien er totalt kikset. Eller setuppet er helt off: uhumsk, uhygiejniske. Hvad gør I i disse situationer? Altså hvad gør I rent rent faktisk og altså ikke hvad havde I ønsket at I havde gjort. Og hvordan forholder I kvinder jer? Det er vel nemt at tyde kropssproget den anden vej også, hvis manden har fortrudt / har lyst til at bakke ud, men I har booket ham som kunde. I stedet for at tag dialogen over sms, vil det så være værd at afsætte 5-10 minutter til at se at kemien ikke er helt off og afstemme forventninger, grænser og ønsker før der blev afregnet? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest henlan Skrevet 10. August, 2023 (edited) Jeg hænger mig ikke i om alder og vægt er forældet, da begge dele normalt er netop det i den branche, hvor billederne ofte også er forskønnede i forhold til det menneske, man rent faktisk møder. For mig er kemi og personlighed det afgørende, og kemien har altid været god i de møder, jeg har haft med glædespiger. Måske fordi jeg er meget sart med hvem, jeg booker en tid hos (danske kvinder på etablerede, gode steder, der også tilbyder det, jeg ønsker). Jeg plejer at studere profilteksten meget nøje samt udspørge telefondamen, inden jeg booker, og hvis jeg udviser respekt, opfører mig ordentligt og respekterer grænserne, plejer glædespigen at gøre det samme. Desuden hjælper det gevaldigt på glædespigens velvilje, hvis man er renskuret, når man møder op. Redigeret 10. August, 2023 af henlan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 1203 Skrevet 10. August, 2023 McLovin skrev, for 42 minutter siden: I stedet for at tag dialogen over sms, vil det så være værd at afsætte 5-10 minutter til at se at kemien ikke er helt off og afstemme forventninger, grænser og ønsker før der blev afregnet? Det vil da intet ændre for os piger. Vi ville stadig have afsat tiden til dig (andre) som vi ikke altid kan ombooke med så kort varsel. Så kunne vi spilde hele dage. På kemimøder. Mit kompromis til det ville være et prissat kemi møde. Til vurdering af om der skal laves en aftale. Altså går I igen efter at have snakket lidt og lave en booking til massage/sex til et andet tidspunkt. Vil I køre efter det? Min holdning er tydelig, er billederne ikke retvisende, eller pigen tydeligt usoigneret så er det selv forskyldt. Hvis kunderne vender i døren. Ud fra mange tidligere indlæg, advarsler mm. Er det tydeligt at nogen lykkes med at få fornuften til at bestemme og går igen nogengange med pengene andre gange uden. Andre bliver pga liderlighed, pligtfølelse overfor pigen, angst for der står en bagmand og opkræver pengene mm. Er billederne retvisende, men kemien er off er det jo ikke rigtig nogen “skyld” så ville det korrekte i min optik være at tilbyde det halve. Det tror jeg så bare heller ikke alle ville være tilfreds med. Hverken mænd eller GP’er. Der ikke rigtig løsninger der vil virke for alle. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McLovin 323 Skrevet 11. August, 2023 SweettieDK skrev, for 5 timer siden: Det vil da intet ændre for os piger. Vi ville stadig have afsat tiden til dig (andre) som vi ikke altid kan ombooke med så kort varsel. Så kunne vi spilde hele dage. På kemimøder. Mit kompromis til det ville være et prissat kemi møde. Til vurdering af om der skal laves en aftale. Altså går I igen efter at have snakket lidt og lave en booking til massage/sex til et andet tidspunkt. Vil I køre efter det? Jeg får det indtryk fra de andre tråde, at der er mange useriøse mænd. Så der bruges nok en god sjat tid på SMS’ere som aldrig bliver til noget. Så ved et face2face mødre sikre du dig at manden er seriøs, I får forventningsafstemt og han altså ikke bare bruger dig/sms’erne som 10 minutters gokke materiale fordi det er nemt og bekvemt at gøre det over sms. Jeg ved heller ikke om et “kemimøde” er det rigtige. Det var blot en tanke, ud fra mine egne dårlige oplevelser. SweettieDK skrev, for 5 timer siden: Er billederne retvisende, men kemien er off er det jo ikke rigtig nogen “skyld” Af mangel på bedre, så lad os kalde det attitude. Forummet her er bevis på at der er mange dårlige oplevelser. Billederne og virkeligheden stemmer overens, men hendes kropssprog og attitude signalere: lad os få det overstået. Men pengene er lagt og jeg ved godt at dem er der minimal chance for at jeg ser igen, så lad os få det bedste ud af det. SweettieDK skrev, for 5 timer siden: vi ikke altid kan ombooke med så kort varsel. Det er måske en københavner ting. Men jeg har selv erfaret, at så meget hendes mobil bimler og bamler, efterlader det, det indtryk, at det er hurtigt at ombooke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bødlen Skrevet 11. August, 2023 Tja jeg smutter, hvis forventninger der er skabt af annonce ikke indfries rimeligt alder vægt er altid “moms belagt” (og nej jegvkam ille se forskel på 21 eller 22 år, men på 25 og 45 år. Selv er jeg nybarberet nybadet og grundigt afvasket (truckerbad duer ikke) rent tøj inderst til yderst. (Sure sokker er no go) Tandbørsten er benyttet flittigt og kaffe og røg og øl spritus vin etc er bandlyst til efter besøg. Møder jeg så en GP der er sjusket og med sur fisse og pattesved og negativ attitude og 40 kg tungere og ditto ældre en annonce så meddeler jeg at det æå være forkert for annoncen oplyser andet end det jeg ser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hagbarth 201 Skrevet 11. August, 2023 (edited) I de glade dage da hver by havde adskillige massageklinikker, og deres vagtplaner var nogenlunde forudsigelige, henvendte jeg mig uden tidsbestilling , når der var en pige der fangede min interesse. Forklarede årsagen til besøget, og virkede det lovende, ofte tilfældet, blev jeg der eller bestilte jeg tid til næste gang, hvis der ikke var tid nok. Bestiller altid 1-1,5 time. Fungerede egentlig fint, omend enkelte blev sure, men der havde så alligevel ikke været grundlag for en dejlig oplevelse. Generelt for dem der blev sure, var ofte at de var ganske smukke, forventede vel at det i sig selv, gav anledning til at man faldt i svime. Nu er det jo mere besværligt, da jeg ofte skal køre, men forsøger stadig med fremgangsmåden. Men det fungerer jo ikke med privat/diskret, så der må jeg satse, og føler jeg at det ikke rigtigt, så går jeg igen. Det må være en del af gamet. Går selvfølgelig hvis der er for stor for diskrepans mellem beskrivelse/billeder og virkelighed. Det er nogen gange utroligt hvad man kan få ud af Photoshop Redigeret 11. August, 2023 af hagbarth Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martijes 291 Skrevet 11. August, 2023 McLovin skrev, for 11 timer siden: Hvad gør I i disse situationer? Altså hvad gør I rent rent faktisk Vender rundt men kommer aldrig i den situation (læs; kontro,, check, forventningsafstemme, opkald og ikke kun skrive med en "mand"/helt ny/udlænding) McLovin skrev, for 11 timer siden: I stedet for at tag dialogen over sms, vil det så være værd at afsætte 5-10 minutter til at se at kemien ikke er helt off og afstemme forventninger, grænser og ønsker før der blev afregnet? I din (kundens) verden ja. Som en restaurant, hvor man spiser først og så afregner eller kan sige halvvejs inde i en bøf, at man ikke kunne lide den.... Det vil vel omvendt også sige, at pigen kan kræve ekstra eller stoppe og tage betaling for "hygigejnetillæg" eller "overvægt" som tandlæger og flyselskaber, hvis kunden ikke er nok ren, lugter ud af munden, har en underlig humor, uforståelig dialekt, ikke kan komme eller få rejsning, tager for hårdt fat undervejs osv osv osv Tænker 15 minutter afsat tid er nemt for dig som kunde, da du gerne vil betale for 1 time men have halvanden time eller mere For tvungne piger: not so much For bollefabrik-piger: not so much For de gp´ere, der har få kunder og måske er jobbet pga bla fleksibilitet og de rent faktisk kan lide det (møde nye mennesker, samvær mm): not so much De har jo tit lavet filtre ala dine "15 minuttes møde" fx via: Kemimøde Screening via besked/opkald/bekræftelse Nej tak i annoncen til visse typer Lockout af no shows, hemmelige numre osv Altså nok et teoretisk eksempel i en grå branche, hvor mange kunder vælger "forkert" pga impulsivt behov (tage trykket), mgl evne/viden/vilje til selv at kontrollere, logistik (vælger piger i nærområdet) og prutte-typerne, der vælger billigste model Men ville du betale for 15 minutters "vi ser lige hinanden an", så kan det da godt være, det kunne være et nyt koncept - men det vil du vel ikke SweettieDK skrev, for 10 timer siden: Er billederne retvisende, men kemien er off er det jo ikke rigtig nogen “skyld” så ville det korrekte i min optik være at tilbyde det halve. Det tror jeg så bare heller ikke alle ville være tilfreds med. Hverken mænd eller GP’er. Retvisende er tit "ligner", dvs hun ER slank og hun ER brunette men en kæmpe del af gp´ere er jo i det for penge, tvunget og/eller har dermed 10-12-15 kunder pr dag. Så vi taler næppe om dem, hvor også kunder kommer for 15 minutters TAG TRYKKET: hvad søren skal man bruge kemi, intimitet, humor til der.....kunne vel være en robot, der malede en stiv pik som man ser på store farme med køer..... Helt enig: kemi, komme skævt ind på hinanden, sproglige udfordringer mm kan jo sagtens løses som voksne mennesker og "vi slår halv skade" mentalitet. Bortset fra, som du siger, helt rigtigt. Det er hverken arbejderen eller kunde jo reelt interesseret i. Sikkert af flere grunde. Kunden har tit et behov og tankegang ala "Nu er jeg her jo, så jeg gennemfører det og er jo for fanden stadig liderlig" Pigen kan ikke bare trylle en ny kunde ind som i et venteværelse, ergo mister hun vel hele tiden booket uanset og dermed har hun altid et tab ved "mgl kemi". Og så er der jo udover EG pga diskretion, gråzone mm jo ingen trustpilot eller airbn med omvendt vurdering, hvor både pigen OG kunden kan rammes af dårlig omtale (uofficielt og i det skjulte med mund til mund eller hos piger lukkede fora jo). Teorien må derfor i virkeligheden kun virke ved længere bookinger fra kunder, der har behov for andet og mere end blot sex og måske piger, der har færre kunder med mere tid? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 1203 Skrevet 11. August, 2023 McLovin skrev, for 4 timer siden: Det er måske en københavner ting. Men jeg har selv erfaret, at så meget hendes mobil bimler og bamler, efterlader det, det indtryk, at det er hurtigt at ombooke. Uanset hvor meget den bimler og bamler, skal folk jo lige nå frem til adressen, så den tid fra du går til næste er fremme er spildt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eventyrmanden 967 Skrevet 11. August, 2023 Hvis det er kemien den er gal med, så bliver jeg. Det er ingens skyld og jeg skal nok få noget ud af det alligevel, men jeg kommer ikke igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
wag 392 Skrevet 11. August, 2023 Jeg har den holdning, at med GPer jeg ikke har mødt før, er der ikke indgået en aftale om køb af en serviceydelse, før pengene skifter hænder. Indtil da, kan jeg finde på at vende om og gå igen. Om det er udseende, lugt (ja, - lugt), kemi, eller bare en dårlig fornemmelse, så kan jeg finde på at gå igen. "Jeg beklager. Du er ikke min type. Jeg går igen". Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
snoopy007 65 Skrevet 11. August, 2023 når jeg møder op hos en GP, er det for at få sex. Mange ting kan afklares inden, også en del ting der udelukker hende, og så må jeg jo se mig om efter en anden. Når så alle ting er på plads, altså de nødvengige, men ikke tilstrækkelige forudsætninger, afgøres det jo ved mødet (her er der tale om første møde med en GP), og hvis jeg mærker at det ikke helt svare til forventningerne, især er hendes indledende attitude afgørende, så siger jeg nej tak og går igen. Det må GP'er acceptere som en del af gamet. Det er jo trods alt et betydeligt beløbe der erlægges. Og ved succesfulde oplevelser er det det hele værd. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18183 Skrevet 14. August, 2023 McLovin skrev, den 11.8.2023 at 06:56: Det er måske en københavner ting. Men jeg har selv erfaret, at så meget hendes mobil bimler og bamler, efterlader det, det indtryk, at det er hurtigt at ombooke. I denne branche kender maaange af os piger "gæsten der liiiige har glemt at stille p skiven" eller "Glemt pungen i bilen" eller deslige EFTER man har stået i sine mest intime beklædningsstykker.. De gæster kommer i 99% af tilfældende aldrig tilbage.. Så kemimøder, for mig at se, er simpelthen ikke muligt pga den type mænd.. Og som SweettieDK skriver så der som regel noget transport tid for de gæster der bimler og bamler med ens telefon.. De skriver jo ikke fra parkeringspladsen.. Havde du tænkt dig det skulle være gratis møder altså på pigens bekostning eller.? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jensen jr. 664 Skrevet 14. August, 2023 Trådstarter skriver: "Nu er jeg nysgerrig oven på de sidste dages heftige debat om mænd som brander aftaler af: hvordan skal man i den ideelle verden (i denne branche) forholde sig som mand, når du møder op og konstatere der er noget der er helt off?" Så skal man selvfølgelig sige fra. Jeg forstår dilemmaet for når man møder op ny friseret og med stiv pik er der svært at sige at man går igen. Jeg har prøvet det nogen gange og i døren tænkt fuck man men alligevel lade liderligheden bestemme. Nogen gange var det faktisk fint nok men de fleste en skuffelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9520 Skrevet 18. August, 2023 McLovin skrev, den 11.8.2023 at 00:02: Jeg møder jo ikke op med forhåbningen at hendes billeder og beskrivelse af alder, vægt etc. er outdated med 10 år eller kemien er totalt kikset. Det ene er objektivt det andet er subjektivt. Objektiv afvigelse fra det lovede: Jeg går igen, hvis jeg ikke mærker noget positivt. Subjektiv afvigelse: Det afhænger af problemet. Hvis hun virker påvirket, aggressiv, utryg: Jeg går. Hvis jeg oplever dårlig kommunikationsforbindelse, og hun virker som en der "er på arbejde" så afhænger det af om det er billigt - så bør jeg vide, det er risikoen og jeg bliver. Hvis det er dyrt, så går jeg. Konkret siger jeg enten "det fungerer ikke" eller "undskyld, men jeg kan ikke gennemføre". Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McLovin 323 Skrevet 18. August, 2023 JenniferRomantica skrev, den 14.8.2023 at 12:43: Havde du tænkt dig det skulle være gratis møder altså på pigens bekostning eller.? Jeg er med på at for alle glædespiger, ligemeget hvad tilgangsvinkel er for at være i branchen, er her for at tjene penge. Men der er (vel) steder, uden om bollefabrikkerne og potentiel menneskehandel, hvor gensidig lyst gør sig gældende. Og hvis du står overfor en person, hvor du synes kemien er off, så synes personen som står overfor dig, nok også den er helt gal. Og er det så ikke bedre at blive enige om, at "vi to, vi skal ikke være intime sammen" og begge parter går der fra med oprejst pande? Lige meget om du er mand eller kvinde, har du ret til at afslå sex, hvis du ikke føler for det. Også selv om der er penge involveret. Jeg piner jo heller ikke mig selv igennem en akavet Tinder-date, hvor kemien er off, fordi personen så sød ud og lod interessant på sin profil, fordi jeg er flink. I sådan en situation, runder de fleste jo også hurtigt hele seancen af og komme videre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 18. August, 2023 McLovin skrev, for 1 time siden: hvor du synes kemien er off, så synes personen som står overfor dig, nok også den er helt gal. Næ kvinder tænker ikke så langt.. McLovin skrev, for 1 time siden: Jeg piner jo heller ikke mig selv igennem en akavet Tinder-date, hvor kemien er off, fordi personen så sød ud og lod interessant på sin profil, fordi jeg er flink. I sådan en situation, runder de fleste jo også hurtigt hele seancen af og komme videre. En date gir dig bare hovedepine. I gamle dag da jeg var ung, var jeg ude i natte livet, kigger mig rundt hvor der er piger. Finder en med lav selvværd, og knalder hende ude på toilettet.. dengang var der en kondom automat så man kunne købe kondomer.. kemi er ligemeget når man har fået et par bajer. Gratis sex! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DetStærkeKøn Skrevet 18. August, 2023 Nóòb_from74 skrev, for 7 minutter siden: Finder en med lav selvværd Flot. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18183 Skrevet 18. August, 2023 (edited) McLovin skrev, for 3 timer siden: Men der er (vel) steder, uden om bollefabrikkerne og potentiel menneskehandel, hvor gensidig lyst gør sig gældende. Og hvis du står overfor en person, hvor du synes kemien er off, så synes personen som står overfor dig, nok også den er helt gal. Og er det så ikke bedre at blive enige om, at "vi to, vi skal ikke være intime sammen" og begge parter går der fra med oprejst pande? Men hvad er din løsning.? At os piger giver vores tid gratis.? Jeg har aldrig holdt på en mand der gerne ville gå og han har også fået sine penge tilbage til fulde.. Som du selv skriver så er det her jo et arbejde for os piger selv for os der godt kan lide arbejdet.. Hvis jeg så har 3 gæster der har booket en tid til et gratis kemi møde så det potentielt mindst 3000 jeg smider efter det projekt.. Og hvor mange tror du ville bryde sig om 3 afvisninger på sådan en arbejdsdag.. Jeg har siddet med piger der gang på gang blev afvist fordi jeg blev valgt foran dem og set deres selvtillid dale i takt med afvisningerne og jeg har siddet med den meget populære Laura og blev fravalgt gang på gang.. Prøv du at være sexet og sød osv for manden der så endelig vælger dig.. Og nej ingen skal tvinges til at have sex med nogen de ikke ønsker at have sex med men man kunne jo så bare lade være med at have sex.. Vende om i døren eller sige "jeg har ombestemt mig".. Når vi piger beklager os over afbrændinger osv så handler det jo ikke om gæster der kommer og gå igen det handler om mænd der booker tid men aldrig kommer.. Det at man skifter mening er skam ganske menneskeligt.. Redigeret 18. August, 2023 af JenniferRomantica Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 18. August, 2023 DetStærkeKøn skrev, for 1 time siden: Flot. Ja ik ? Jeg lærte det fra en ven dengang, han var hardcore til det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18183 Skrevet 18. August, 2023 DetStærkeKøn skrev, for 2 timer siden: Flot. Ja predatorisk adfærd er imponerende eller noget.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DetStærkeKøn Skrevet 18. August, 2023 Nóòb_from74 skrev, for 6 minutter siden: hardcore Hardcore fjols ja.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DetStærkeKøn Skrevet 18. August, 2023 JenniferRomantica skrev, for 2 minutter siden: eller noget Elendigt du Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 18. August, 2023 (edited) DetStærkeKøn skrev, for 2 timer siden: Hardcore fjols ja.. Hov hov siger du min ven, og jeg er et fjols? Han spurgte efter gratis sex, hvor jeg kunne læse mig frem til, og hvor kemien var go. Det fik han, bare ikke på nettet, men ude i byen. Kan man det idag, det ved jeg så ikke Eroguide.dk siden var ikke fremme dengang, man købt heller ikke sex dergang jeg var ung. Spørgsmålet er nok er det forkert? Ja men dating på nettet er svær i dag. Kvinderne er mega kolde overfor mænd, og det meget dyrt, Kvinden mener han skal betale for alt så han ingen rigtig mand. Osv osv. Og det altid manden skyld, kemien er dårlig. Fordi Kvinden har jo ingen fejl. Redigeret 18. August, 2023 af Gæst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DetStærkeKøn Skrevet 18. August, 2023 Nóòb_from74 skrev, for 10 minutter siden: Fordi Kvinden har jo ingen fejl. Self har kvinder fejl. Nóòb_from74 skrev, for 4 timer siden: Finder en med lav selvværd, UDELUKKENDE det her jeg reagerer på!! Unødvendigt, Ucharmerende, Usympatisk i din "fortælling" Jojo IFØLGE MIG vel at mærke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 18. August, 2023 DetStærkeKøn skrev, for 1 minut siden: UDELUKKENDE det her jeg reagerer på!! Unødvendigt, Ucharmerende, Usympatisk i din "fortælling" Jojo IFØLGE MIG vel at mærke Jeg kunne da ikke gøre for der var kondom automater på væggene dengang. Pigerne købt os. Det stærkeste køn er ikke dum. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg