VeryCurious 195 Skrevet 10. August, 2023 (edited) I dag lagde jeg vejen forbi Sofi. https://annoncelight.dk/showad/341723 Kort sagt er det den bedste beslutning i lang tid. Sofi’s billeder er hendes egne og nye. Men på billederne kigger hun væk, så man kan ikke se hendes øjne eller hendes smil. Og hun er virkelig smuk , altså de øjne og det smil og så leverer hun virkelig på nærhed, nærvær og indlevelse, og ja, virker bare som et varmt væsen. God tid til lidt small talk og grundig opvarmning - noget der bare er så skønt Og den gode kontakt, nærheden og indlevelsen varede ved indtil jeg modvilligt gik derfra, da jeg måtte sande, at min besøgstid var ovre. Men absolut et af årets bedste oplevelser. Nok især pga. hendes nærhed og indlevelsen I øvrigt vil jeg vurdere at hendes alder, højde of vægt passer med hvad hun selv beskriver. Lige en note: Jeg har altid været mest til bryster, men lige den her numse, den kunne altså noget. Meget fræk numse. Det må jeg tilstå. Og samtidig god størrelse bløde og berøringsvenlige bryster Any downsides? Indgangen kunne være mere diskret. Parkering var ok. Vi kunne tale sammen sådan ok, men hendes engelske kunne være bedre. Omvendt er mit spanske nærmest ikke eksisterende, såe jah.. Men snyd ikke jer selv for tid sammen med Sofi. Hun har min varmeste anbefaling. Wow, sikke en pige! Redigeret 10. August, 2023 af VeryCurious 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2413 Skrevet 11. August, 2023 Indsætter lige hendes annonce profil for søgbarhedens skyld. https://annoncelight.dk/profile/magic+hands+vic 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BrandMand09 227 Skrevet 11. August, 2023 lille_peter skrev, for 2 minutter siden: Indsætter lige hendes annonce profil for søgbarhedens skyld. https://annoncelight.dk/profile/magic+hands+vic Ja, dér ses bedre (ansigts)billeder. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le fiss'carl 237 Skrevet 11. August, 2023 VeryCurious skrev, for 9 timer siden: I dag lagde jeg vejen forbi Sofi. https://annoncelight.dk/showad/341723 Kort sagt er det den bedste beslutning i lang tid. Sofi’s billeder er hendes egne og nye. Men på billederne kigger hun væk, så man kan ikke se hendes øjne eller hendes smil. Og hun er virkelig smuk , altså de øjne og det smil og så leverer hun virkelig på nærhed, nærvær og indlevelse, og ja, virker bare som et varmt væsen. God tid til lidt small talk og grundig opvarmning - noget der bare er så skønt Og den gode kontakt, nærheden og indlevelsen varede ved indtil jeg modvilligt gik derfra, da jeg måtte sande, at min besøgstid var ovre. Men absolut et af årets bedste oplevelser. Nok især pga. hendes nærhed og indlevelsen I øvrigt vil jeg vurdere at hendes alder, højde of vægt passer med hvad hun selv beskriver. Lige en note: Jeg har altid været mest til bryster, men lige den her numse, den kunne altså noget. Meget fræk numse. Det må jeg tilstå. Og samtidig god størrelse bløde og berøringsvenlige bryster Any downsides? Indgangen kunne være mere diskret. Parkering var ok. Vi kunne tale sammen sådan ok, men hendes engelske kunne være bedre. Omvendt er mit spanske nærmest ikke eksisterende, såe jah.. Men snyd ikke jer selv for tid sammen med Sofi. Hun har min varmeste anbefaling. Wow, sikke en pige! Kan du sige noget om ydelser, især ekstra service og priser - det ser ud til hun er en af dem der ikke selv kan - irriterende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mågen Skrevet 11. August, 2023 VeryCurious skrev, for 20 timer siden: I dag lagde jeg vejen forbi Sofi. https://annoncelight.dk/showad/341723 Kort sagt er det den bedste beslutning i lang tid. Sofi’s billeder er hendes egne og nye. Men på billederne kigger hun væk, så man kan ikke se hendes øjne eller hendes smil. Og hun er virkelig smuk , altså de øjne og det smil og så leverer hun virkelig på nærhed, nærvær og indlevelse, og ja, virker bare som et varmt væsen. God tid til lidt small talk og grundig opvarmning - noget der bare er så skønt Og den gode kontakt, nærheden og indlevelsen varede ved indtil jeg modvilligt gik derfra, da jeg måtte sande, at min besøgstid var ovre. Men absolut et af årets bedste oplevelser. Nok især pga. hendes nærhed og indlevelsen I øvrigt vil jeg vurdere at hendes alder, højde of vægt passer med hvad hun selv beskriver. Lige en note: Jeg har altid været mest til bryster, men lige den her numse, den kunne altså noget. Meget fræk numse. Det må jeg tilstå. Og samtidig god størrelse bløde og berøringsvenlige bryster Any downsides? Indgangen kunne være mere diskret. Parkering var ok. Vi kunne tale sammen sådan ok, men hendes engelske kunne være bedre. Omvendt er mit spanske nærmest ikke eksisterende, såe jah.. Men snyd ikke jer selv for tid sammen med Sofi. Hun har min varmeste anbefaling. Wow, sikke en pige! Hvor i Århus var det ca? Altså siden indgangen kunne være mere diskret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
VeryCurious 195 Skrevet 11. August, 2023 Umiddelbart står hendes “time”-priser på annoncen. Jeg tog bare 30min uden noget tilvalg, spurgte heller ikke, så beklager, det kan jeg ikke hjælpe med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
VeryCurious 195 Skrevet 11. August, 2023 Indgangen ligger ud til en af de større indfaldsveje med rigtig meget trafik. Sådan grænsende mellem det centrale og nordlige Århus. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SayWhat? 5 Skrevet 14. August, 2023 Hvordan var hendes bryster var de naturlige? Eller købte ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klinge 181 Skrevet 27. August, 2023 Har besøgt Sofi, som nu er i Ålborg Hendes bryster er købte, men dejlige store og faste Men skønt, at man får hvad man ser på billederne, dejligt for en gangs skyld, smilende og berøringsvenlig. Men hendes engelsk er som skrevet ikke noget at prale med, men jeg var heller ikke kommet for at snakke. Men alt i alt en tilfredsstillende oplevelse, som jeg kraftigt overvejer at gentage 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hedonis 888 Skrevet 28. August, 2023 Hendes menukort for massage og sex er fuldstændig identisk med denne annonce i århus: https://annoncelight.dk/showad/382357 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BrandMand09 227 Skrevet 28. August, 2023 Hedonis skrev, for 37 minutter siden: Hendes menukort for massage og sex er fuldstændig identisk med denne annonce i århus: https://annoncelight.dk/showad/382357 Næsten - Sofi tager kr. 1500 for 60 minutter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
El Camino 22 Skrevet 31. August, 2023 Jeg besøgte Sofi igår i Aalborg. Hun er virkelig skøn. Smukkere end hendes fotos og meget varm, naturlig, smilende og indlevende. Hun prøver virkeligt at give en god og intens oplevelse. Skøn, superslank krop og bare naturligt smuk pige. Super oplevelse. 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grandland 50 Skrevet 31. August, 2023 Klinge skrev, den 27.8.2023 at 23:12: Har besøgt Sofi, som nu er i Ålborg Hendes bryster er købte, men dejlige store og faste Men skønt, at man får hvad man ser på billederne, dejligt for en gangs skyld, smilende og berøringsvenlig. Men hendes engelsk er som skrevet ikke noget at prale med, men jeg var heller ikke kommet for at snakke. Men alt i alt en tilfredsstillende oplevelse, som jeg kraftigt overvejer at gentage Spændende - tog du sex eller tog du massage, b2b oveni? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
El Camino 22 Skrevet 31. August, 2023 (edited) Grandland skrev, for 10 timer siden: Spændende - tog du sex eller tog du massage, Redigeret 31. August, 2023 af El Camino Fejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grandland 50 Skrevet 31. August, 2023 El Camino skrev, for 12 timer siden: Jeg besøgte Sofi igår i Aalborg. Hun er virkelig skøn. Smukkere end hendes fotos og meget varm, naturlig, smilende og indlevende. Hun prøver virkeligt at give en god og intens oplevelse. Skøn, superslank krop og bare naturligt smuk pige. Super oplevelse. Vil også gerne vide om du kun bestilte sex eller hele massage delen også? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
El Camino 22 Skrevet 2. September, 2023 (edited) Grandland skrev, den 31.8.2023 at 23:27: Vil også gerne vide om du kun bestilte sex eller hele massage delen også? Kun sex, 30min. Men jeg tror jeg skal prøve begge næste gang, altså tantra/lingam efterfulgt af sex. Hun er skøn. Redigeret 2. September, 2023 af El Camino 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kælepotten 224 Skrevet 3. September, 2023 Hedonis skrev, den 28.8.2023 at 14:52: Hendes menukort for massage og sex er fuldstændig identisk med denne annonce i århus: https://annoncelight.dk/showad/382357 Nok samme bagmand - men hende her tilbyder vist ikke blow uden gummi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderbukken 631 Skrevet 8. September, 2023 Jeg besøgte i eftermiddag Sofi og kan kun nikke genkendende til de andre oplevelser. Sød og indlevende pige med rigtig fræk krop og helt sikkert hende på billederne. Bestilte en halv time til 800 kr og fik fuld valuta for pengene. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peterxxxxxxxxxxxxx 43 Skrevet 9. September, 2023 (edited) Jeg besøgte Sofi igår og fik en halv time + superfransk for 1000 kr. Helt enig i at hendes former og især baller er meget indtagende og smækre - og at hun er nærværende, levende. Yderst fræk og pirrelig i en dyb 69'er. Redigeret 9. September, 2023 af Peterxxxxxxxxxxxxx 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DonOdense 40 Skrevet 17. September, 2023 Følger trop her - har også besøgt Sofi.. Engelsk er ikke så godt, så forvent ikke megen kommunikation, med mindre man kan spansk (Hun fortalte at hun er fra Venezuela) Jeg er jo massage typen, så den nappede jeg - og det fortrød jeg slet ikke.. Hun er nærværende og hendes lyde, kys og berøringer gik lige i underlivet. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg