Eventyrmanden 898 Skrevet 12. August, 2023 Jeg har haft lidt travlt på det seneste, så derfor kommer der her en lettere forsinket anmeldelse af @JenniferRomantica Efter at have læst om hende her på EG og ikke mindst at have læst mange af hendes egne indlæg har jeg gået i en længere periode med tankerne om at hende skulle jeg altså møde, så derfor besøgte jeg hende da hun var i Hadsten d. 3/8. Jeg havde selvfølgelig læst i hendes hendes annonce at hun ikke tilbyder nogen former for ubeskyttet sex, ej heller oralsex og jeg havde egentlig lidt tøven på grund af dette da jeg er mest til ubeskyttet sex og aldrig før har oplevet en blowjob med kondom, men jeg tænkte at det måtte alligevel være en oplevelse værd Den første kontakt kom via privatbesked her på EG hvor jeg spurgte lidt ind til et par ekstra ydelser som hun desværre ikke tilbød, men jeg ville alligevel have oplevelsen med så jeg bestilte en tid på 2 timer. Da jeg kørte hjemmefra sendte jeg hende en sms og informerede at jeg var på vej og da jeg ankom til stedet skrev jeg igen for lige at blive klar over hvor jeg skulle parkere. Begge gange svarede hun hurtigt og sødt tilbage og efter jeg havde stillet kareten fik jeg yderligere information om hvor jeg skulle finde hende. Herfra gik der ikke mange sekunder før jeg bankede på døren. I døren modtog hun mig med hvad jeg husker som en mørk onesie, et smil på læben og et sødt "kom indenfor". Jeg kom ind og afleverede det aftalte beløb og hun bad mig tage tøjet af og ligge mig til rette i sengen, mens hun tog et hurtigt skyld, så det gjorde jeg. Efter et ganske kort øjeblik kom hun tilbage, satte uret på mobilen hoppede op i sengen til mig. Hun startede med at sætte sig overskrævs på mig med ryggen til og pirre mig med både pussyslide og fingre der kærtegnede mine boller, samt det fantastiske udsyn jeg havde til hendes yderst velformede bagdel. Herfra kom vi til tiden hvor jeg for første gang skulle opleve et blowjob med kondom. Som forventet fjernede kondomet en del af oplevelsen da man ikke på samme måde kan mærke tunge og spyt, men måske det var til mit held for selvom det var med kondom må jeg bare sige wow - det er noget Jennifer kan finde ud af! Uden kondomet tror jeg ikke jeg havde holdt længe med den kyndige behandling jeg blev udsat for. Efter vi begge havde haft hovedet mellem benene på den anden, gik vi i gang med en god omgang sex med masser af kys og nærvær. Efter noget tid foreslog hun om vi ikke skulle have et hurtigt skyld da vi efterhånden havde fået varmet det lille værelse godt op og var blevet godt svedige, så det fik vi, inden vi gik tilbage i sengen og fortsatte næsten til tiden var ovre. Efter seancen havde vi lidt pillowtalk hvor vi snakkede om lidt af hvert indtil hanen galte og informerede om at nu var det på tide at komme i tøjet. Alt i alt en rigtig god oplevelse som klart kan anbefales. TL;DR: Sted: 7/10 - Småt men godt, på nær at dobbeltsengen egentlig var 2 enkeltsenge der er skubbet sammen hvilket gav lidt komplikationer et par gange da de var ved at glide fra hinanden og jeg var på vej til at falde ned i mellem dem, men vi fik det til at lykkedes. Pige: 9/10 - Sød, flot og intelligent pige der virker til at hvile godt i sig selv. Yderst petit, med hendes 149cm i højden. Sex: 8/10 - Utrolig godt handjob og blowjob, meget indlevende. I kan se hendes annonce her: Annonceligt - https://annoncelight.dk/showad/310433 - https://annoncelight.dk/profile/JenniferRomantica Ellers kan i kontakte hende her på EG på profilen @JenniferRomantica 7 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2765 Skrevet 12. August, 2023 Eventyrmanden skrev, for 55 minutter siden: med en god omgang sex med masser af kys Tak for en super anmeldelse, troede ikke Jennifer kyssede ?. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eventyrmanden 898 Skrevet 12. August, 2023 sweetstone skrev, Lige nu: Tak for en super anmeldelse, troede ikke Jennifer kyssede ?. Da jeg spurgte fik jeg fortalt at kys var tilladt, men hun kun kyssede med tunge ved kemi. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18094 Skrevet 12. August, 2023 Taaark for de meget søde ord.. Rødmer jo helt her.. Og tak for en rigtig dejlig, svedig og yderst aktiv stund sammen.. Det var skøøønt.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eventyrmanden 898 Skrevet 12. August, 2023 JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden: Taaark for de meget søde ord.. Rødmer jo helt her.. Og tak for en rigtig dejlig, svedig og yderst aktiv stund sammen.. Det var skøøønt.. Selv tak søde. Ja, det var virkelig skønt! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cassanova 573 Skrevet 13. August, 2023 Glimrende anmeldelse. Får flashback til stort set alle mine GP besøg : Jeg får altid besked på at klæde mig af og lægge mig ned og smartphonens tidtager indstilles. Kunne egentligt godt tænke mig at et GP besøg startede på en anderledes forfriskende måde , bare en gang imellem : - ) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18094 Skrevet 13. August, 2023 cassanova skrev, for 3 timer siden: Glimrende anmeldelse. Får flashback til stort set alle mine GP besøg : Jeg får altid besked på at klæde mig af og lægge mig ned og smartphonens tidtager indstilles. Kunne egentligt godt tænke mig at et GP besøg startede på en anderledes forfriskende måde , bare en gang imellem : - ) Normalt starter oplevelsen der hvor gæsten er placeret når jeg starter uret.. Har han sat sig i en stol så starter den der, har han ikke taget tøjet af så starter den der, har han smidt tøjet og lagt sig på sengen så starter den der.. Jeg siger normalt når jeg smutter i bruseren at man skal smide det man er komfortabel med og smide sig på sengen men det kun et forsøg - og et forslag - for at skabe en løs og livlig stemning imens man kan hører bruseren og venter i spænding.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Probator 257 Skrevet 20. Oktober cassanova skrev, den 13.8.2023 at 11:29: Glimrende anmeldelse. Får flashback til stort set alle mine GP besøg : Jeg får altid besked på at klæde mig af og lægge mig ned og smartphonens tidtager indstilles. Kunne egentligt godt tænke mig at et GP besøg startede på en anderledes forfriskende måde , bare en gang imellem : - ) Det har jeg oplevet hos latina kvinderne, som, hver gang starter forførelsen lige fra man er trådt ind af døren. Så prøv latina. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg