Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg husker tydeligt Sofia Soft der arbejdede på SexyClub for lidt over et år siden. Blond høj dansk naturlig skønhed på 180 cm. Men hun er desværre stoppet nu. Husker også danske Clara der arbejdede på Pussy Galores i en kort periode. Hun var omkring 182 cm. Fantastisk pige. Hun er desværre også fortid nu. Ak ja. Chile der engang imellem arbejder på SeductionGirls i Rødovre er vist 180 cm. Hun skulle være en dejlig pige at være sammen med. Hende har jeg endnu ikke prøvet, men hun har fået rigtig gode anmeldelser. Men de høje flotte danske piger hænger desværre ikke på træerne i denne branche. Man kan dog stadigvæk være heldig. Pludselig er der gevinst...

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, for 1 time siden:

Angelina er....178 cm

http://seductiongirls.dk/pigerne/angelina/

Ellers ligger pigerne vel omkring 170-175 cm på mange lysthuse. Husk på, når stiletterne kommer på, så bliver det...Hvad ? Ca. + 7-10 cm. i højden.

Angelina er skøn og besøgt. Seductiongirls har også en Natasja, ligeledes 178, som jeg ikke har besøgt endnu.

Chloë hos pg er også 178 og besøgt et par gange.

Men siden Alba stoppede har jeg ikke set nogle på 180+

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hr Lille Niels skrev, for 9 timer siden:

Interessant, omend lidt væk fra mine normale veje.

 

Må jeg ikke foreslå, @Hr Lille Niels, at du skriver hvor du ønsker geografisk at det skal være, ellers får du foreslag i hele sjælland/KBH.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hr Lille Niels skrev, for 19 timer siden:

Interessant, omend lidt væk fra mine normale veje.

Men måske en omvej værd.

Amalie Amour er 180 cm og hun er også hos https://www.vojensdream.com/amalie-nyhed

Del dette indlæg


Link til indlæg
Harran skrev, for 13 timer siden:

Må jeg ikke foreslå, @Hr Lille Niels, at du skriver hvor du ønsker geografisk at det skal være, ellers får du foreslag i hele sjælland/KBH.

Efter at have tænkt mig om er jeg sådan set åben for hele Sjælland og Kbh. Normalt slår jeg mine folder i kbh, men dette specielle ønske kræver lidt geografisk fleksibilitet af mig kan jeg forstå.

Amalie i Sorø er bestemt interessant og indenfor rækkevidde.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
meUsex skrev, for 6 minutter siden:

 I think the request was 180 +
why are people writing 178?

Instead of bitching, maybe you could try a constructive contribution? Like providing a name or two?

Del dette indlæg


Link til indlæg
meUsex skrev, 1 time siden:

 I think the request was 180 +
why are people writing 178?

Girls on 180 + don't hang around in the trees, Y' know.

They probably are running modeling jobs instead.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jørgensen skrev, for 14 timer siden:

Alle bør besøge den side - uanset om man tænder på pigen eller ej. Siden er virkelig speciel og interessant , og pigen ligeså - på alle måder! 

Hun virker, pænt "Freakish"

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jørgensen skrev, for 22 timer siden:

Alle bør besøge den side - uanset om man tænder på pigen eller ej. Siden er virkelig speciel og interessant , og pigen ligeså - på alle måder! 

Har du besøgt hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...