Hop til indhold
TheHammer

Unge stramme danske duller

Recommended Posts

Hej

Er der nogen der har kendskab til om de unge stramme danske duller stadig er aktive - kan finde en profil her - http://www.sexpris.dk/?inc=piger&cid=972 - men den bliver ikke taget når jeg ringer og kunne godt se ud til det er en profil der bare ikke er blevet slettet.

Hvis nogen ved om de stadig er aktive, vil jeg sætte stor pris på informationer omkring dette - har været sammen med dem en enkelt gang og det var sgu godt :-).

På forhånd tak for hjælpen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, de var helt fremragende - så det er da et tab :-).

Er der nogen der kender piger af samme kaliber i København, så kunne det da være interessant at udveksle erfaringer.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for svar, de er rigtigt interessante, jeg kan dog ikke, pt., fange dem på nogle af de tre numre der er opgivet på deres site. Men det skal nok lykkes før eller siden :-).

Har heller ikke set anmeldelser af dem, selvom jeg har søgt, men det kan jo være jeg snart kan give en så :-).

Andre med bud på unge amatørpiger er også velkomne til at skyde løs.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for svar, de er rigtigt interessante, jeg kan dog ikke, pt., fange dem på nogle af de tre numre der er opgivet på deres site. Men det skal nok lykkes før eller siden :-).

Har heller ikke set anmeldelser af dem, selvom jeg har søgt, men det kan jo være jeg snart kan give en så :-).

Anmeldelse af ovennævnte her:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for svar, de er rigtigt interessante, jeg kan dog ikke, pt., fange dem på nogle af de tre numre der er opgivet på deres site. Men det skal nok lykkes før eller siden :smile:.

Har heller ikke set anmeldelser af dem, selvom jeg har søgt, men det kan jo være jeg snart kan give en så :smile:.

Nej de sidder ikke klar vil telefonen. Har fået opfattelsen af at de gør det når de har tid og lyst. Hvilket for mig er fint. Jeg oplever dog efter at ha' været blevet lukket ind i "varmen" så skriver den blonde af den direkte, ret spontant om jeg ikke havde lyst. Jeg har i hvert fald fået 2-3 sms'ere fra hende op til jul. 

Skal det være danske piger? Og skal det være veninde-par? For ellers er det vel ikke svært at finde, 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er jo netop der jeg synes det er rigtigt frækt, så kan jeg i det mindste bevare illusionen om at de rent faktisk gør det fordi de er vilde med sex ;-).

Jeg synes det er frækkest med danske amatørpiger, at det er et venindepar er bestemt ikke et krav.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...