Mr Hyde 15 Skrevet 14. August, 2023 Har lige besøgt Liz / Lis som er på et kort visit i Sønderjylland, Vojens. https://annoncelight.dk/showad/279662 Lis er sød og meget servicemindet, og med en udpræget kurvet latina-krop, store flotte bryster og en stor dejlig rund og strittende røv. Hun er sød og imødekommende, sutter rigtig godt og der er generelt fri leg, herunder en supergod 69. Jeg havde bestilt 30 minutter, og var nok ude noget før, primært fordi jeg ikke holdt så længe. Der var dog ikke rigtig noget snak bagefter. Det var hurtig og effektiv afsked, men uden at det virkede som om jeg bare skulle ud af vagten. Ikke desto mindre tror jeg at hun måske havde booket en anden kunde lidt for tæt på min tid, for da jeg skulle køre ud af indkørslen var der en anden bil som skulle ind, vi nåede lige at få en kort øjenkontakt. Stedet er dejligt diskret i omegnen af Vojens og Haderslev. Brødrene fra egnen kender nok adressen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dinjo 27 Skrevet 15. August, 2023 Mr Hyde skrev, for 11 timer siden: Har lige besøgt Liz / Lis som er på et kort visit i Sønderjylland, Vojens. https://annoncelight.dk/showad/279662 Lis er sød og meget servicemindet, og med en udpræget kurvet latina-krop, store flotte bryster og en stor dejlig rund og strittende røv. Hun er sød og imødekommende, sutter rigtig godt og der er generelt fri leg, herunder en supergod 69. Jeg havde bestilt 30 minutter, og var nok ude noget før, primært fordi jeg ikke holdt så længe. Der var dog ikke rigtig noget snak bagefter. Det var hurtig og effektiv afsked, men uden at det virkede som om jeg bare skulle ud af vagten. Ikke desto mindre tror jeg at hun måske havde booket en anden kunde lidt for tæt på min tid, for da jeg skulle køre ud af indkørslen var der en anden bil som skulle ind, vi nåede lige at få en kort øjenkontakt. Stedet er dejligt diskret i omegnen af Vojens og Haderslev. Brødrene fra egnen kender nok adressen. hej, hvad tager hun for en halv time og holder hun til ved skovby? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Hyde 15 Skrevet 15. August, 2023 dinjo skrev, for 19 minutter siden: hej, hvad tager hun for en halv time og holder hun til ved skovby? 1000 kr, så den høje ende af standartprisintervallet. Ja, netop der. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg