champ 428 Skrevet 2. Januar, 2014 mens den faste pige endnu holder ferie hjemme i polen, besluttede jeg at komme ud og prøve noget af alt det andet fantasierne har kredset om. tidligere er det blevet til besøg hos miss kinky line og en tyk tyk pige holstebro. denne gang valgte jeg at besøge et af de par der annoncerer. til tider er der på annonceligth en der søger hjælp til at kneppe hans luder (nær løgstør som overskriften antyder) og jeg tog kontakt til ham via mail. efter en rum tid kom svaret og vi aftalte samme aften omkring kl.21. af diskretions hensyn skulle der parkeres ved den lokale brugs, og derfra guides videre. her kom der lidt utilsigtet ventetid da deres planlagte børnepasning var kikset, men blev forsikret om at de arbejdede på en løsning (nok en af charmerne ved at besøge amatører) det lykkedes dog og jeg gik til fods hen til deres hus og blev budt velkommen af en lille spinkel fyr med et behageligt smil og glimt i øjet (alder 30-40) aftalen var at vi skulle ordne hans luder i badet. ude på badeværelset kørte bruseren allerede så vi smed tøjet og gik ind. her stod et jætte fint blindfolded lille nips med ryggen til. små bryster og en rigtig lækker lille fast mås (vurderet ud fra hendes faste kød lidt yngre end fyren 25 måske). opvarmningen tog sin begyndelse og hendes spinkle krop begyndte at sitre og hun sukkede efterhånden meget højlydt, mens hun havde et fast men kærligt tag om mit efterhånden meget erigerede lem. hendes fyr bukkede hende meget bestemt forover og hun fandt hurtigt frem til mig og begyndte at sutte.... først blidt og lækkert kæresteagtigt, men da fyren begyndte at fiste og senere kneppe hende faldt vi ind i en rytme der gjorde at jeg kneppede hende langt ned i halsen. når hun kunne få vejret lød det som om hun virkelig nød det. fyren trak sig ud og vendte hendes lækre lille røv imod mig. jeg snuppede gummi på (selv medbragt) og trængte ind i den varme, våde og behårede fisse.... startede med lidt blidt så lidt hårdt så lidt blidt (you get the picture - forskellig dybde og tempi) men udsynet over hendes lækre røv gjorde mig fuldstændig vild, så jeg to hårdt fat om hendes hofter knaldede hende som jeg sjældent har gjort før. hun stønnede vildere og vildere og kunne ikke længere holde fokus om hendes fyrs pik, men kun holde fast om ham. han lurede dog at der var ved at ske noget med hende så han begyndte at kilde hende de rigtige steder og bedst som jeg stod der i en super vild og lækker doggy, snævrede hendes fisse helt vildt sammen og hun skreg en sprøjte orgasme ud i badet. jeg hev kondomet af og efter et par hurtige ryk kom jeg ud over hendes lækre røv. blev tilbudt en tur mere men det var blevet sent og køreturen hjem var på en times tid så måtte hellere komme hjem over. alt i alt en rigtig god oplevelse med et attraktivt amatør par der blot ønsker sig nogle gode, liderlige oplevelser. gentagelses fare? rimelig stor! til trods for at den ekstra fyr bestemt ikke havde nogen ophidsende effekt var hun så lækker, liderlig og dygtig at jeg godt kunne finde på at komme igen engang. jeg mangler jo en tur i hendes fantastiske lille røv. jeg glæder mig dog til min faste pige kommer til landet igen. kan efterhånden konstatere jeg absolut er mest til GFE 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. Januar, 2014 Dejlig anmeldelse, så mangler du bare link, så de kan blive kontaktet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 2. Januar, 2014 (edited) Tak for en god beretning oppe fra et ellers miskendt hjørne af Riget. Dejligt at se, at der også er (under)liv deroppe. Imidlertid føler jeg ubehag ved overskriften og omtalen af kvinden som "lille luder". Jeg er godt klar over, at dette ord/begreb kan indgå som en leg i et pigebesøg, men det støder mig alligevel at se det på "tyrk". Eller er det bare mig? Redigeret 2. Januar, 2014 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
champ 428 Skrevet 2. Januar, 2014 de har ikke søgt de sidste par dage så kan ikke lige finde et link. det er en annonce uden billeder!!!! det er bestemt ikke meningen at støde, synes jeg får det skrevet sådan at det er hans "l...r" hvor imod omtalen fra mig går på lækker... sådan er det ihvertfal tænkt, finder folk det generelt stødende skal jeg nok redigere. skal måske tilføje at lækker i dette tilfælde er lig med naturligt flot (minus ansigt som jeg ikke ved) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bundstokken 2138 Skrevet 2. Januar, 2014 (edited) Tak for en god beretning oppe fra et ellers miskendt hjørne af Riget. Dejligt at se, at der også er (under)liv deroppe. Imidlertid føler jeg ubehag ved overskriften og omtalen af kvinden som "lille luder". Jeg er godt klar over, at dette ord/begreb kan indgå som en leg i et pigebesøg, men det støder mig alligevel at se det på "tyrk". Eller er det bare mig? Nej, det var ikke bare dig overskriften stødte , men når man læser Champs beretning så tror jeg han bare tolker parrets set-up og den fantasi parret synes at udleve ved set-uppet. I dette tilfælde vælger jeg at synes at "lille luder" ok i noget der minder lidt om en BDSM seance . Hvis det var en GFE seance kunne det jo sagtens være at Champ havde beskrevet pigen i mere -urbane ?- vendinger Så "god anmeldelse" - hvad min mening så end er værd Og hvorfor så jeg ikke en sådan annonce da jeg var på "single-week-end" i Løgstør for en måned siden Venligst Spunsen/Bundstokken Redigeret 2. Januar, 2014 af Bundstokken 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MushRoom Skrevet 2. Januar, 2014 Jeg havde også for en del år siden, mens jeg var aktiv i en swingerklub, en ganske "normal" pige som jeg af og til tog med i klub, i det samme hun trådte ind over dørtærsklen til stedet, ville hun kaldes en billig luder som lod kontrollen over sin krop tilfalde mig. Men jeg har også erfaret igennem tiden at en pige du betaler for sex er en glædespige, imens visse kvinder tænder på at blive kaldt ukvemsord i klub. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
champ 428 Skrevet 2. Januar, 2014 ja normalt omtaler jeg de piger jeg besøger som glædespiger eller betalte elskerinder, men som bundstokken rigtig nok har fanget, er det i dette tilfælde en del af set up´et ved at besøge dette par. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Bean 459 Skrevet 2. Januar, 2014 (edited) Det må være dem der annoncerer her https://annoncelight.dk/soeg/hele-landet/alle-typer/needypedersen https://annoncelight.dk/annonce/94361/to-fyre To fyre - 232 visning(er) Oprettet 4 dag(e) siden d. 30. December kl. 09:37 Hejsa jeg søger to fyre som er friske på at kneppe min luder i aften i min bil sf du skal være frisk på at i er to fyre og måske jeg også er med, hun skal ha i alle hundes huller sf så har du en mega tyk pik og den er over 19+ og kan i aften så skynd dig at skrive kan du ikk i aften så vær sød ikke at skrive til [email protected] Det er ved løgstør prisen er o kr https://annoncelight.dk/annonce/94242/mand-udlaanes-til-liderlig-q mand udlånes til liderlig Q - 69 visning(er) Oprettet 4 dag(e) siden d. 29. December kl. 18:09 Hej- Jeg har en mand, som jeg har svært ved at holde tilfredstillet... Kan I/du hjælpe mig? Han er 37 år, ser godt ud, er godt udrustet, superliderlig konstant, ekspert i at gi orgasmer, åben for alt... Jeg kunne vildt godt tænke mig hvis du/I var lidt hård ved ham smf. Udnyt ham, tag hårdt fat i hans pik/boller, rollespil osv... Jeg mpdtager meget gerne mms fra seancen. SMF. Vi har erfaringer med flere fyre om Q og det er bestemt en mulighed... Skriv til mig på [email protected] beskeder besvares af Q https://annoncelight.dk/annonce/93851/soeger-fraek-q-par-til-min-mand-i-dag-aften søger fræk Q/par til min mand i dag/aften - 66 visning(er) Oprettet 6 dag(e) siden d. 28. December kl. 09:15 Jeg har en superliderlig mand. Godt udrustet, topliderlig, med på alt... Men da jeg ikke kan opfylde mine forpligtelser i dag/aften søger jeg en fræk Q eller par til at tage sig af ham SMMF! Du/I må gerne være interesserede i faste møder. Han er med på lidt af hvert, så hvis I har lyst til at være lidt hårde ved ham, så ville det være super! Bindelege måske? Flere mænd om Q? Flere Q om mand? You name it! Du/I sætter dagsordenen! SMMF! Han er klar! Send mig en besked, så jeg kan vælge nogen ud til min liderlige m Han er total liderlig og klar til at køre nu. Kom frisk Kan kontaktes på [email protected] Redigeret 2. Januar, 2014 af Mr. Bean Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MushRoom Skrevet 3. Januar, 2014 Lidt sjovt at alle 3 annoncer køre i samme stil. Den første hvor han søger en fyr til hende og de 2 andre er underlig nok hans Q der søger til ham, men ordlyden er ens i alle 3 annoncer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Bean 459 Skrevet 28. Januar, 2014 mens den faste pige endnu holder ferie hjemme i polen... jeg glæder mig dog til min faste pige kommer til landet igen. kan efterhånden konstatere jeg absolut er mest til GFE Hvem er din faste polske pige? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg