DonOdense 40 Skrevet 15. August, 2023 https://annoncelight.dk/showad/381926 Jeg elsker petit piger, virkelig - og har været så tæt på at tage en for holdet på denne. Da hun så nævner en adresse i Kolding der ikke rigtig giver mening ringer mine alarmer. Da jeg fortæller hende at adressen er suspekt (den eksisterer ikke) gaden gør, men husnummeret er lidt underligt.. så skriver hun bare ok... Sååå jeg vil høre om nogen har været der, og kan/vil dele lidt. Tak! og tak for jer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peterxxxxxxxxxxxxx 43 Skrevet 15. August, 2023 (edited) En sidebemærkning; det er sommetider kostelige 'dialoger', man kan have med annonceindehaverne: Tilbyder du kys? (en kæmpe menustribe på dansk kommer som svar, uden omtale af kys) Tak for menuen, tilbyder du kys? How long? My dick, the kiss or what? Ok Are you serious? No sex without condom. You pay forward. Ehm, well. Do you offer kiss? (en trekvart adresse dukker op som svar) Thanks, what's the housenumber - and do you offer kiss? When you here. Do you offer kiss? (til slut kan man selv blive lidt irritabel) Redigeret 15. August, 2023 af Peterxxxxxxxxxxxxx 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DonOdense 40 Skrevet 15. August, 2023 Peterxxxxxxxxxxxxx skrev, for 2 minutter siden: En sidebemærkning; det er sommetider kostelige 'dialoger', man kan have med annonceindehaverne: Tilbyder du kys? (en kæmpe menustribe på dansk kommer som svar, uden omtale af kys) Tak for menuen, tilbyder du kys? How long? My dick, the kiss or what? Ok Are you serious? No sex without condom. You pay forward. Ehm, well. Do you offer kiss? (en trekvart adresse dukker op som svar) Thanks, what's the housenumber - and do you offer kiss? When you here. Do you offer kiss? Var det også på denne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peterxxxxxxxxxxxxx 43 Skrevet 15. August, 2023 Nej, men det kunne den måske lige så godt ha' været. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le courvoisier 841 Skrevet 16. August, 2023 Er der nogen af jer som har besøgt hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg