jensen60 7 Skrevet 16. August, 2023 Hej med jer. Er der nogen der har besøgt hende her. Hun lyder til at være helt i orden. https://annoncelight.dk/showad/367942 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oleboy 32 Skrevet 16. August, 2023 Ja, jeg besøgte hende for nogle måneder siden, og da hun åbnede døren sagde hun: Dig kender jeg!, og vi kendte hinanden fra mit arbejde! vi blev enige om at lade som ingenting! Hun er glad og veloplagt og villig, vi havde en god halv time! 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jensen60 7 Skrevet 16. August, 2023 Oleboy skrev, for 3 timer siden: Ja, jeg besøgte hende for nogle måneder siden, og da hun åbnede døren sagde hun: Dig kender jeg!, og vi kendte hinanden fra mit arbejde! vi blev enige om at lade som ingenting! Hun er glad og veloplagt og villig, vi havde en god halv time! Tak for svar. Hun skriver, at hun gerne kysser, er det tungekys, hvis du kan svare på det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jensen60 7 Skrevet 16. August, 2023 jensen60 skrev, for 2 timer siden: Tak for svar. Hun skriver, at hun gerne kysser, er det tungekys, hvis du kan svare på det Hej Oleboy Jeg har da lige et spørgsmål mere, hvis det er okay. Er det hende der er på billderne.? Jeg har set en singleprofil og en parprofil på Scor med samme billede. Men det er jo heller ikke et problem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1714 Skrevet 17. August, 2023 jensen60 skrev, for 16 timer siden: Hej Oleboy Jeg har da lige et spørgsmål mere, hvis det er okay. Er det hende der er på billderne.? Jeg har set en singleprofil og en parprofil på Scor med samme billede. Men det er jo heller ikke et problem. Du har citeret dig selv, du skal nok tagge @Oleboy for at få et svar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jensen60 7 Skrevet 21. August, 2023 Oleboy skrev, den 16.8.2023 at 12:02: Ja, jeg besøgte hende for nogle måneder siden, og da hun åbnede døren sagde hun: Dig kender jeg!, og vi kendte hinanden fra mit arbejde! vi blev enige om at lade som ingenting! Hun er glad og veloplagt og villig, vi havde en god halv time! @Oleboy Hej Oleboy Jeg har da lige et spørgsmål mere, hvis det er okay. Er det hende der er på billderne.? Jeg har set en singleprofil og en parprofil på Scor med samme billede. Men det er jo heller ikke et problem. Og tungekysser hun..? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oleboy 32 Skrevet 21. August, 2023 jan j skrev, den 3/8/2023 at 10:08: dejlige patter hun har jensen60 skrev, for 3 timer siden: @Oleboy Hej Oleboy Jeg har da lige et spørgsmål mere, hvis det er okay. Er det hende der er på billderne.? Jeg har set en singleprofil og en parprofil på Scor med samme billede. Men det er jo heller ikke et problem. Og tungekysser hun..? jensen60 skrev, for 3 timer siden: @Oleboy Hej Oleboy Jeg har da lige et spørgsmål mere, hvis det er okay. Er det hende der er på billderne.? Jeg har set en singleprofil og en parprofil på Scor med samme billede. Men det er jo heller ikke et problem. Og tungekysser hun..? Ja det gør hun Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jensen60 7 Skrevet 21. August, 2023 Det lyder rigtig fint, det hører jo nærmest med. Er det hende der er på de to billeder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Fornicator Skrevet 26. August, 2023 Hvor på Lolland-Falster holder hun til og er stedet diskret? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dinner_at_the_y 994 Skrevet 26. August, 2023 Betegnelsen “erotisk buttet” har da flyttet sig lidt med årene… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jensen60 7 Skrevet 28. August, 2023 Fornicator skrev, den 26.8.2023 at 17:35: Hvor på Lolland-Falster holder hun til og er stedet diskret? Der står i nærheden af Nykøbing Falster i annoncen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jannik kbh 14 Skrevet 21. November, 2023 Ja sexmiss66 er super dejlig Bbw det er vild med sex , gentagelse 100% 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg