Bosse1910 157 Skrevet 16. August, 2023 Først link https://annoncelight.dk/showad/370576 Er der nogen der har været ved hende der er der nu og vil dele lidt oplysninger om hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
olsen40 74 Skrevet 16. August, 2023 Bosse1910 skrev, 1 time siden: Først link https://annoncelight.dk/showad/370576 Er der nogen der har været ved hende der er der nu og vil dele lidt oplysninger om hende Hej Der er mindre opløftende anmeldelser her. Ingen billeder men samme telf. nr. Mvh. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fila 145 Skrevet 16. August, 2023 Skriv og spørg, om det er hende på billederne, der er der. Hvis det er, så kan hun anbefales. Jeg har besøgt hende i Randers C. Jeg cykler gerne en tur derud hvis det er hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MusicMan 21 Skrevet 19. August, 2023 fila skrev, den 16.8.2023 at 18:31: Skriv og spørg, om det er hende på billederne, der er der. Hvis det er, så kan hun anbefales. Jeg har besøgt hende i Randers C. Jeg cykler gerne en tur derud hvis det er hende. Hej Fila Hun ser jo ret sprød ud - er billederne rimeligt up to date, eller? På forhånd tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fila 145 Skrevet 19. August, 2023 (edited) MusicMan skrev, for 17 minutter siden: er billederne rimeligt up to date, eller? Ja, det er de. Især de to første med den røde kjole. Alder passer nok også, jeg ville have gættet lidt yngre. Redigeret 19. August, 2023 af fila Præcisering Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MusicMan 21 Skrevet 20. August, 2023 fila skrev, for 22 timer siden: Ja, det er de. Især de to første med den røde kjole. Alder passer nok også, jeg ville have gættet lidt yngre. Tak Fila - det lyder godt. Hvis du keder dig på et tidspunkt, kunne du måske give os et par ord om hvorfor du anbefaler hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Funktionæren Skrevet 20. August, 2023 Jeg har været på stedet, det er vel ca 2 år siden Det var en uengageret dårlig oplevelse, hvor det kun gik ud på at trække flere penge ud, jeg kommer ikke igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MusicMan 21 Skrevet 20. August, 2023 Funktionæren skrev, 1 time siden: Jeg har været på stedet, det er vel ca 2 år siden Det var en uengageret dårlig oplevelse, hvor det kun gik ud på at trække flere penge ud, jeg kommer ikke igen Ok - tak. Var du hos den pige der er på billederne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Funktionæren Skrevet 20. August, 2023 MusicMan skrev, for 47 minutter siden: Ok - tak. Var du hos den pige der er på billederne? Nej, det var en anden Jeg mener du kan finde en anmeldelse her på eg, da jeg var der, skrev hun noget med “Fårup er min by…..” Servicen kan sagtens være en anden nu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Funktionæren Skrevet 20. August, 2023 Fandt dette Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fila 145 Skrevet 20. August, 2023 MusicMan skrev, for 3 timer siden: et par ord om hvorfor du anbefaler hende? Ægte billeder. Fik ok massage og et godt hj uden hastværk. Hun er stille og rolig og japper ikke med hj. God oplevelse synes jeg. Man skal nok lige sikre sig, hvem der er på stedet, for der er vist både hende og en anden i klinikken inde i Randers, og jeg ved ikke, om de skiftes til at være i Fårup eller hvordan de arrangerer det. Det er ikke den samme som sidste år. Derfor kan den gamle anmeldelse nok ikke bruges til noget. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MusicMan 21 Skrevet 20. August, 2023 Mange tak for svar gode brødre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bubsi 104 Skrevet 23. August, 2023 fila skrev, den 20.8.2023 at 11:53: Ægte billeder. Fik ok massage og et godt hj uden hastværk. Hun er stille og rolig og japper ikke med hj. God oplevelse synes jeg. Man skal nok lige sikre sig, hvem der er på stedet, for der er vist både hende og en anden i klinikken inde i Randers, og jeg ved ikke, om de skiftes til at være i Fårup eller hvordan de arrangerer det. Det er ikke den samme som sidste år. Derfor kan den gamle anmeldelse nok ikke bruges til noget. På Hvilken klinik kan man møde hende i Randers? Svar gerne i PM. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fila 145 Skrevet 23. August, 2023 (edited) Bubsi skrev, for 1 time siden: På Hvilken klinik kan man møde hende i Randers? Redigeret 23. August, 2023 af fila Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fila 145 Skrevet 23. August, 2023 (edited) I en kælder meget tæt på banegården, så kan du nok regne det ud der er to annoncer mere fra samme sted Redigeret 23. August, 2023 af fila Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg