Hop til indhold

Recommended Posts

Skriv og spørg, om det er hende på billederne, der er der. Hvis det er, så kan hun anbefales. Jeg har besøgt hende i Randers C. Jeg cykler gerne en tur derud hvis det er hende. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
fila skrev, den 16.8.2023 at 18:31:

Skriv og spørg, om det er hende på billederne, der er der. Hvis det er, så kan hun anbefales. Jeg har besøgt hende i Randers C. Jeg cykler gerne en tur derud hvis det er hende. :)

Hej Fila

Hun ser jo ret sprød ud - er billederne rimeligt up to date, eller?

På forhånd tak :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
MusicMan skrev, for 17 minutter siden:

er billederne rimeligt up to date, eller?

Ja, det er de.  Især de to første med den røde kjole. Alder passer nok også, jeg ville have gættet lidt yngre.

Redigeret af fila
Præcisering

Del dette indlæg

Link til indlæg
fila skrev, for 22 timer siden:

Ja, det er de.  Især de to første med den røde kjole. Alder passer nok også, jeg ville have gættet lidt yngre.

Tak Fila - det lyder godt.

Hvis du keder dig på et tidspunkt, kunne du måske give os et par ord om hvorfor du anbefaler hende?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Funktionæren

Jeg har været på stedet, det er vel ca 2 år siden
Det var en uengageret dårlig oplevelse, hvor det kun gik ud på at trække flere penge ud, jeg kommer ikke igen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Funktionæren skrev, 1 time siden:

Jeg har været på stedet, det er vel ca 2 år siden
Det var en uengageret dårlig oplevelse, hvor det kun gik ud på at trække flere penge ud, jeg kommer ikke igen

Ok - tak.

Var du hos den pige der er på billederne?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Funktionæren
MusicMan skrev, for 47 minutter siden:

Ok - tak.

Var du hos den pige der er på billederne?

Nej, det var en anden

Jeg mener du kan finde en anmeldelse her på eg, da jeg var der, skrev hun noget med “Fårup er min by…..”

Servicen kan sagtens være en anden nu

Del dette indlæg

Link til indlæg
MusicMan skrev, for 3 timer siden:

et par ord om hvorfor du anbefaler hende?

Ægte billeder. Fik ok massage og et godt hj uden hastværk. Hun er stille og rolig og japper ikke med hj. God oplevelse synes jeg. Man skal nok lige sikre sig, hvem der er på stedet, for der er vist både hende og en anden i klinikken inde i Randers, og jeg ved ikke, om de skiftes til at være i Fårup eller hvordan de arrangerer det. Det er ikke den samme som sidste år. Derfor kan den gamle anmeldelse nok ikke bruges til noget. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
fila skrev, den 20.8.2023 at 11:53:

Ægte billeder. Fik ok massage og et godt hj uden hastværk. Hun er stille og rolig og japper ikke med hj. God oplevelse synes jeg. Man skal nok lige sikre sig, hvem der er på stedet, for der er vist både hende og en anden i klinikken inde i Randers, og jeg ved ikke, om de skiftes til at være i Fårup eller hvordan de arrangerer det. Det er ikke den samme som sidste år. Derfor kan den gamle anmeldelse nok ikke bruges til noget. 

På Hvilken klinik kan man møde hende i Randers? Svar gerne i PM.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bubsi skrev, for 1 time siden:

På Hvilken klinik kan man møde hende i Randers?

Redigeret af fila

Del dette indlæg

Link til indlæg

I en kælder meget tæt på banegården, så kan du nok regne det ud ;)

der er to annoncer mere fra samme sted

Redigeret af fila

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...