Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg sad som sædvandlige og blev en smugle halvliderlig på arbejdet. Ikke fordi, at jeg er omringet af babes på arbejdet, tværtimod, den frækkeste på mit job er nok hende Karen typen, som brokker sig over at hendes børn, skal nøjes med “almindeligt slik” i skolen, nu hvor der er så mange “sunde alternativer” - og det eneste jeg tænker er: “Hvis jeg propper min pik i munden på dig, vil du så være stille? Hun er sikkert veganer… ” 

Nok om Karen, videre til Alexia og min liderlighed… For da jeg så hende med avisen i hånden på det ene billede på Annoncelight, tænkte min penis og jeg “JAAAAAA!!” Jeg skrev en SMS, og jeg fik hurtigt svar og så var en aftale i hus. En mindre diskret placering, dog ikke påfaldende. Jeg kunne besøge hvem som helst. 

I døren ser jeg en lille petite blonde ung babe med store bryster og de smukkeste dådyr øjne. Min hjerne er frossent, men pikken er brandvarm. Jeg er ikke typen, som bliver nervøs overfor kvinder normalt, men hende, hun er nok noget af lækreste menneske, jeg nogensinde har set og været sammen med. 

Vi har aftalt 60 minutter. Vi nyder blot hinandens selskab de første 15 minutter, og kommer lidt ind på hinanden og hygger os. Hun er pisse sød og et utrolig varmt menneske, og vi har en rigtig kemi mellem os. Hendes engelsk er godt og velformuleret. 

Det sexuelle, det bliver mellem Alexia og jeg. Kan kun sige, alt var fantastisk. 

Jeg har besluttet, at jeg vil beholde Alexia for mig selv, men hun var desværre ikke enig. I skal virkelig passe godt på hende her. Hun er sgu verdensklasse. 

- Ses i naturen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...