Hop til indhold
Guest Liderligfyr

Sygdom og konen

Recommended Posts

Guest Liderligfyr

Jeg havde en FRYGTELIG oplevelse for ikke så længe siden. Troede jeg var blevet smittet med en kønsygdom. Ikke så meget pga sygdommen men mere hvad så med hjemmefronten?

Det har åbnet mine øjne rigtig meget, som sagt frygtede jeg ikke så meget sygdommen, mange af sygdommene anser jeg ikke for så slemme. Selv HIV kan holdes livsvarig i bero med medicin.

En ting er man har været in idiot og været sammen med en anden pige, men hvis man også smitter hende med en sygdom, så har man da for alvor jokket i spinaten!!!!!!

Jeg ved nogen af Jer, pådrager jer noget i dette game. Er man single så so what. Men jer der har en bedre halvdel, er i ikke bange for at komme til at smitte hende med noget????

selvom man måske har en ide om man er smittet, går der ved nogle sygdomme, flere uger før man kan se det i prøverne. Der kan du jo sagtens have smittet videre

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan sagtens følge dig, det er også min største frygt - det ville koste konen, huset osv for mit vedkommende - har selv prøvet noget lignende for nogle år siden, hvor jeg fik noget mærkeligt udslæt - jeg er som dig overhovedet ikke bange for selve sygdommene, ingen er jo som sådan dødelige idag, men udelukkende pga de familiære konsekvenser.

Jeg er kommet over min frygt idag - men har strikket nogle troværdige forklaringer sammen, som jeg kan bruge in case of emergency for de mere simple som fx gonorre.

Men vi må jo nok blot erkende, at vi lever på kanten, os mænd der har hang til glædespigerne i ny og næ- man kan vel kalde os sexuelle faldskærmsudspringere eller bjergbestigere :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Har aldrig været min stærke side ;-) Du kan også værre smittet uden at vide det, selvom risikoen ikke er så vandvittig stor ved FN/ superfransk, er den til stede.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan sagtens følge dig, det er også min største frygt - det ville koste konen, huset osv for mit vedkommende - har selv prøvet noget lignende for nogle år siden, hvor jeg fik noget mærkeligt udslæt - jeg er som dig overhovedet ikke bange for selve sygdommene, ingen er jo som sådan dødelige idag, men udelukkende pga de familiære konsekvenser.

Jeg er kommet over min frygt idag - men har strikket nogle troværdige forklaringer sammen, som jeg kan bruge in case of emergency for de mere simple som fx gonorre.

Men vi må jo nok blot erkende, at vi lever på kanten, os mænd der har hang til glædespigerne i ny og næ- man kan vel kalde os sexuelle faldskærmsudspringere eller bjergbestigere :)

Gonorre er nok ikke den værste, da inkubationstiden er rimelig kort - kun 3 - 4 dage - desuden er den med kun ca. 600 tilfælde årligt i DK  rimelig sjælden. Derimod har klamydia en nogen længere inkubationstid på 3 - 4 uger, hvor du kan have nået at være sammen med konen flere gange - og med ca. 50.000, der smittes hvert år og kun ca. halvdelen der diagnoctiseres, er risikoen for at dele den videre ud noget større end at få en virus ved fildeling.

http://da.wikipedia.org/wiki/Klamydia

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg havde en FRYGTELIG oplevelse for ikke så længe siden. Troede jeg var blevet smittet med en kønsygdom. Ikke så meget pga sygdommen men mere hvad så med hjemmefronten?

Det har åbnet mine øjne rigtig meget, som sagt frygtede jeg ikke så meget sygdommen, mange af sygdommene anser jeg ikke for så slemme. Selv HIV kan holdes livsvarig i bero med medicin.

En ting er man har været in idiot og været sammen med en anden pige, men hvis man også smitter hende med en sygdom, så har man da for alvor jokket i spinaten!!!!!!

Jeg ved nogen af Jer, pådrager jer noget i dette game. Er man single så so what. Men jer der har en bedre halvdel, er i ikke bange for at komme til at smitte hende med noget????

selvom man måske har en ide om man er smittet, går der ved nogle sygdomme, flere uger før man kan se det i prøverne. Der kan du jo sagtens have smittet videre

Dyrk sikker sex og sov godt om natten hvis du ikke vil sætte familien på spil.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Klamydia smitter heldigvis kun ved samleje uden kondom, ikke ved Superfransk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MushRoom

Seksuelle faldskærmsudspringer hmm

Jeg hopper ikke ud fra 3000 mtr og glemmer en skærm oppe i flyveren.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Klamydia smitter heldigvis kun ved samleje uden kondom, ikke ved Superfransk.

Er du sikker på at det udsagn er rigtigt... mener da at have læst at det smitter ved oralsex begge veje???

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er du sikker på at det udsagn er rigtigt... mener da at have læst at det smitter ved oralsex begge veje???

Korrekt. Klamydia smitter ved oralsex og kan sågar smitte fra kønsdele til mund - og omvendt. Så hvis pigen har klamydia-infektion i munden, kan man blive smittet ved simpel oralsex uden kondom. Og det er selv ved et hurtigt blow...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære liderlig....

Jeg kan godt se du har et problem....med at holde pikken i ro indtil du har fået alle prøver tilbage som negative.....

hvad vi så må håbe på de er!

Indtil da har jeg en kur til dig...som du bør følge til punkt og prikke...altså...ingen udsving før du har fået samtlige svar fra lægen!

3 meter sejler snor 1mm brede som du binder om dit liv...her skal du være kretiv....du deler den ved din pik....binder hovedet op i en galje som du spænder ned mod din numse(dog skal den kunne løsnes ved at du skal tisse)

Glem alt om det med at man har hørt om at man skal sprede sin sæd. (mange regeringer og statsoverhoveder fandtes slet ikke hvis "nogen" havde tænkt sig om)

Nu venter du pænt på dine resultater og holder din pik i ro imens og på hjemmefronten ...der har du selvfølig fået migræne....(så burde den være i hus)

(snærre snorrene om din krop er det for at huske dig på, hvorfor de snærre på de rette steder.

Go for it

Husk Jesus led også på korset!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære liderlig....

Jeg kan godt se du har et problem....med at holde pikken i ro indtil du har fået alle prøver tilbage som negative.....

hvad vi så må håbe på de er!

Indtil da har jeg en kur til dig...som du bør følge til punkt og prikke...altså...ingen udsving før du har fået samtlige svar fra lægen!

3 meter sejler snor 1mm brede som du binder om dit liv...her skal du være kretiv....du deler den ved din pik....binder hovedet op i en galje som du spænder ned mod din numse(dog skal den kunne løsnes ved at du skal tisse)

Glem alt om det med at man har hørt om at man skal sprede sin sæd. (mange regeringer og statsoverhoveder fandtes slet ikke hvis "nogen" havde tænkt sig om)

Nu venter du pænt på dine resultater og holder din pik i ro imens og på hjemmefronten ...der har du selvfølig fået migræne....(så burde den være i hus)

(snærre snorrene om din krop er det for at huske dig på, hvorfor de snærre på de rette steder.

Go for it

Husk Jesus led også på korset!

Det kræver da at han har fuld-body ski undertøj på, ellers opdager konen det da ! :D

Eller måske han er af en årgang, så han sover i pyjamas.

Btw: kun kvinder får migræne... :D

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Tak for dit velmenende råd Cherie :-) dog sover jeg nøgen, så hvis jeg er sådan viklet ind, vil det nok vække undren. Problemmet er dog løst, jeg fejlede noget andet. Men det ændrer ikke på, jeg havde en kæmpe klump i halsen et par dage og ikke ligefrem var i psykisk balance.

Angåend Klamydia smitte, må jeg give de andre ret. Der hvor jeg havde læst om det, stod der det smittede ved samleje. Dette skyldes bakterien sidder i urinrør og underlivet hos kvinder. Men ved at google videre kom jeg frem til, den også kan sidde i halsen og også smitter ved oralsex. Beklager

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis både du og konen er smittet, hvem siger så at det er dig der har bragt smitten ind i forholdet?  :oops:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og så render sådan en hardcore single som jeg der er eneboer på tredje rundt og køber sex med både livrem og seler på :???:

Jeg slikker ikke piger af samme grund som jeg ikke vil modtage fransk uden, uanset det er himmelsk meget bedre uden.

Slikke piger med plasticfilm mellem gider jeg så heller ikke.

Hvorfor fravælger nogle af jer i forhold ikke bare lige de sidste risikofaktorer der gør købesex til en mindre sikker fornøjelse, og holder jer til alt det gode der uanset er ved at dyrke sikker sex hele vejen med en skøn nøgen og varm glædespige - I kunne jo så holde jer til den helt rene vare på hjemmefronten?

PS

Samme betragtninger gælder hvis I har koner og kærester der boller udenom uden jeres vidende.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Seksuelle faldskærmsudspringer hmm

Jeg hopper ikke ud fra 3000 mtr og glemmer en skærm oppe i flyveren.

'Nej normalt ikke, kun hvis man er ordblind. :mrgreen: sorry.

Som ham der sprang ud fra flyet med en fladskærm. Han havde så ikke forstået det som en faldskærm men som en fladskærm. :-P  :-P  :-P  :-P

Surt show.

Venligst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

også i munden ja....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Føler måske lige at den omkring single og "so what" bør tilføjes "Uanset om man er i forhold eller ej, skal man søge læge hvis man tror man er blevet smittet.  Man skal fandeme være mand/kvinde nok til dels at informere dem man eventuelt kan have smittet og dels at man holder sig seksuelt i ro indtil man ikke længere kan smitte andre"

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ubehageligt trådemne! Det klør jo bare ved tanken....  :(

Men har vi ikke alle behov for at leve livet bare lidt farligt? Og personligt vil jeg nu hellere have en gang god, våd superfransk uden, end springe i faldskærm eller bungyjumpe! :-P

Og hvis en gudinde da ellers fremstår lækker, velduftende og indbydende, må hun da sandelig også gerne få en grundig slikketur af mig...

Kunsten er vel at vælge med omhu? Det er heller ikke mit indtryk, at pigerne lader alle mænd komme lige meget til...

Og til de kronisk sygdomsforskrækkede og ekstra påpasselige er løsningen lige her.... ;)

https://www.eroguide.dk/forum/uploads/monthly_01_2014/post-9228-0-71624700-1388758944.jpg                 :mrgreen:

Vh. Sidespringeren

Del dette indlæg

Link til indlæg

Interessant diskussion. Jeg har ALTID brugt gummi ved fransk. Indrømmet, det er ikke helt det samme, tilgengæld har jeg heller ikke haft nogle problemer i de 30+ år jeg har hygget mig med denne sportsgren. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tja rotte, man tager jo nogle risici i livet, personligt ville jeg aldrig gå til en Glædespige uden at slikke hende i fisse ( og røv gerne), men ville aldrig have analt/vaginalt penetration med hende uden kondom

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...