holstebronx 7415 Skrevet 3. Januar, 2014 Hvad en pige tilbyder og ikke tilbyder findes jo i mange variationer. Men en del tilbyder superfransk, og så skulle man tro at chancen for at blive smittet ikke var så høj, både hende selv og den besøgende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9520 Skrevet 3. Januar, 2014 Hvad en pige tilbyder og ikke tilbyder findes jo i mange variationer. Men en del tilbyder superfransk, og så skulle man tro at chancen for at blive smittet ikke var så høj, både hende selv og den besøgende. Når mange tilbyder det så er risikoen lille? Herlig argumentation. Kan vi deraf slutte at skydevåben er ufarlige i USA, men pissefarlige i Danmark? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 3. Januar, 2014 Bebob Ja efter Amerikansk tankegang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 3. Januar, 2014 (edited) Når mange tilbyder det så er risikoen lille? Herlig argumentation. Kan vi deraf slutte at skydevåben er ufarlige i USA, men pissefarlige i Danmark? Man må da gå ud fra at de beskytter sig mod de farligste og lettest smitsomme ting. Og tager deres forholdsregler i den tid der går mellem kunde1 og kunde2 er på besøg. Jeg siger ikke at fx. Oralsex slet ikke kan smitte vel ! Og som der her i generel debat er blevet skrevet 10000000000000 gange snart.... Pigerne i branchen har vel den bedste indsigt..!! Mange herinde har da besøgt mange af pigerne hos privat diskret i Bording, og de fleste har vel fået superfransk, og de er vist meget populære med mange kunder, og jeg har da endnu ikke hørt nogen brokke sig over at blive smittet... Og det skulle da være underligt hvis ingen af kunderne var åbenmundede og undlod at brokke sig højlydt herinde hvis de var blevet smittet. Redigeret 3. Januar, 2014 af holstebronx Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
øst 44 Skrevet 3. Januar, 2014 Alternativt kan du sige du har taget et væddemål med en kammerat om hvem kan holde sig længst Med snoren kan du så sige at alle kneb gælder... Tak for dit velmenende råd Cherie dog sover jeg nøgen, så hvis jeg er sådan viklet ind, vil det nok vække undren. Problemmet er dog løst, jeg fejlede noget andet. Men det ændrer ikke på, jeg havde en kæmpe klump i halsen et par dage og ikke ligefrem var i psykisk balance. Angåend Klamydia smitte, må jeg give de andre ret. Der hvor jeg havde læst om det, stod der det smittede ved samleje. Dette skyldes bakterien sidder i urinrør og underlivet hos kvinder. Men ved at google videre kom jeg frem til, den også kan sidde i halsen og også smitter ved oralsex. Beklager Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MushRoom Skrevet 4. Januar, 2014 Og her har jeg gået og troet det hedder ordblid. Fuuuck da os, jeg skal tilbage på VUC Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ThorsHammer 519 Skrevet 4. Januar, 2014 (edited) holstebronx sagde den 04 Jan 2014 - 12:16 AM: Hvad en pige tilbyder og ikke tilbyder findes jo i mange variationer. Men en del tilbyder superfransk, og så skulle man tro at chancen for at blive smittet ikke var så høj, både hende selv og den besøgende. Når mange tilbyder det så er risikoen lille? Herlig argumentation. Kan vi deraf slutte at skydevåben er ufarlige i USA, men pissefarlige i Danmark? Jeg synes egentlig godt, man logisk kan argumentere som holstebronx gør i sit indlæg - man skal blot formulere det let omskrevet på følgende måde: "Men en del tilbyder superfransk, og så skulle man tro pigerne ræsonnerer, at risikoen for at blive smittet ikke er så høj, hverken for hende selv eller den besøgende". Om pigerne så har ret, er en anden sag, men der er ihvertfald det element af sandhed i ræsonnementet, at pigerne jo ihvertfald ikke over en bred kam på samme måde tilbyder fx. dansk eller græsk uden gummi...(!) Her er den store risiko fuldt ud erkendt af næsten alle. Personligt kender jeg en massagegæst, der er blevet smittet med gonorré (i halsen) alene ved at slikke pigens ædlere dele, så risikoen er evident, men accepteres muligvis bredt af både piger og kunder, fordi gonorré anses for at være en relativt "uskyldig" sygdom, som nemt kan kureres med antibiotika...!? I modsætning til HIV, som ikke kan kureres, men som heller ikke lige så nemt smitter gennem oralsex/fransk uden gummi. Vh./TH Redigeret 4. Januar, 2014 af ThorsHammer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 4. Januar, 2014 holstebronx sagde den 04 Jan 2014 - 12:16 AM: Jeg synes egentlig godt, man logisk kan argumentere som holstebronx gør i sit indlæg - man skal blot formulere det let omskrevet på følgende måde: "Men en del tilbyder superfransk, og så skulle man tro pigerne ræsonnerer, at risikoen for at blive smittet ikke er så høj, hverken for hende selv eller den besøgende". Om pigerne så har ret, er en anden sag, men der er ihvertfald det element af sandhed i ræsonnementet, at pigerne jo ihvertfald ikke over en bred kam på samme måde tilbyder fx. dansk eller græsk uden gummi...(!) Her er den store risiko fuldt ud erkendt af næsten alle. Personligt kender jeg en massagegæst, der er blevet smittet med gonorré (i halsen) alene ved at slikke pigens ædlere dele, så risikoen er evident, men accepteres muligvis bredt af både piger og kunder, fordi gonorré anses for at være en relativt "uskyldig" sygdom, som nemt kan kureres med antibiotika...!? I modsætning til HIV, som ikke kan kureres, men som heller ikke lige så nemt smitter gennem oralsex/fransk uden gummi. Vh./TH Ja det var efter midnat det blev skrevet Hvis pigen har 2 kunder om dagen, 3 dage om ugen, så bliver det alligevel til lidt over 24 pr. måned.... Det ville nok ikke være godt for forretningen hvis man offentligt fortalte når man var blevet smittet med et eller andet, men jeg tvivler på at de skal kureres for noget hver eneste måned når de er til tjek-up.... Uden i øvrigt at vide en klap om det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blue man 643 Skrevet 4. Januar, 2014 Korrekt. Klamydia smitter ved oralsex og kan sågar smitte fra kønsdele til mund - og omvendt. Så hvis pigen har klamydia-infektion i munden, kan man blive smittet ved simpel oralsex uden kondom. Og det er selv ved et hurtigt blow... Kan man så også blive smittet af at tungekysse eller kysse med pigen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest VarmePia Skrevet 4. Januar, 2014 Kan man så også blive smittet af at tungekysse eller kysse med pigen? Ja du kan, dybe tungekys kan gi både klamydia, gonorre og syfilis. Syfilis er klar den farligste da den kan være symptomfri i 20 år, når den går ind i sidste fase og giver symptomer, så er det forsent at behandle og du dør af at din hjerne opløses. Knus Pia Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9520 Skrevet 4. Januar, 2014 Kan man så også blive smittet af at tungekysse eller kysse med pigen? Teoretisk ja. Klamydia går i alle slimhinder, også som øjenbetændelse (muligvis er det startet der). Men munden er sværere at inficere pga enzymer i spyttet. Hvis mund sundheden eller sundheden i det hele taget ikke er på toppen, så kan det dog ske. Jeg vil dog tro pikslik er værre end fisseslik ( fordi pikken kan nå længere ind). Kys kommer længere ned på skalaen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13951 Skrevet 4. Januar, 2014 Ja du kan, dybe tungekys kan gi både klamydia, gonorre og syfilis. Syfilis er klar den farligste da den kan være symptomfri i 20 år, når den går ind i sidste fase og giver symptomer, så er det forsent at behandle og du dør af at din hjerne opløses. Knus Pia Statistiks set er klamydia med ca. 50000 tilfælde, hvoraf kun ca. halvdelen diagnosticeres altså noget farligere end syfilis med kun 400 tilfælde årligt og overføres oftest ved analsex mellem mænd - desuden er det meget sjældent at se syfilis i de senere stadier - at hjernen opløses er vist lidt overdrevent, men den kan udvikle demens og gakket gangart: http://www.netdoktor.dk/sygdomme/fakta/syfilis.htm Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9520 Skrevet 8. Januar, 2014 Og som der her i generel debat er blevet skrevet 10000000000000 gange snart.... Pigerne i branchen har vel den bedste indsigt..!! brokke sig højlydt herinde hvis de var blevet smittet. Rimeligt ringe argument på linje med den om fluer og lort. Jeg tror nu nok at systematisk forskning og klinisk erfaring er noget bedre at støtte sig til. Mht. om folk brokker sig, så forudsætter det de opretter sig og skriver... Derudover er mange så nervøse for deres anonymitet at de ikke tør skrive den slags. Se bare eksempler på en der blev bedraget af en pige, men ikke turde fortælle hvordan, fordi det gik for tæt på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 8. Januar, 2014 Rimeligt ringe argument på linje med den om fluer og lort. Jeg tror nu nok at systematisk forskning og klinisk erfaring er noget bedre at støtte sig til. Mht. om folk brokker sig, så forudsætter det de opretter sig og skriver... Derudover er mange så nervøse for deres anonymitet at de ikke tør skrive den slags. Se bare eksempler på en der blev bedraget af en pige, men ikke turde fortælle hvordan, fordi det gik for tæt på. Ok Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderbukken 631 Skrevet 10. Januar, 2014 Gør som kvinder og sig du ikke er i humøret Eller find på et eller andet om at I ska prøve tantrasex med massage og ikke penetration og uden udløsning. Eller fortæl at du synes at I vil komme endnu tættere på hinanden ved at prøve andre fælles ting end sex som i Kongen Af Queens. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
1master 255 Skrevet 10. Januar, 2014 Der er mange sygdomme som spredes ved samkvem mellem 2 mennesker. En af de farligste er en af de flere forskellige typer leverbetændelse der findes. Den smitter ved blot at en inficeret sutter på en teske og bagefter lægger teskeen ned i f.eks den kaffe du er ved at drikke. Den kan være meget svær at beskytte sig imod. Som flere andre her på tråden har været inde på, kan man naturligvis beskytte sig og undgå de seksuelle udskejelser som kan være risikable. Jeg skal ikke være dommer over nogen, men ønsker blot, at hvis man har den mindste mistanke at man er smittet med en af de i tråden mange nævnte sygdomme, omgående giver besked til de som man har haft seksuel omgang med. Som Blue Jacket skriver, er man mand nok til at pådrage sig en kønssygdom, er man fanme også mand nok til at fortælle det til de mennesker man kan have smittet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 10. Januar, 2014 Seksuelle faldskærmsudspringer hmm Jeg hopper ikke ud fra 3000 mtr og glemmer en skærm oppe i flyveren. Har hørt om en ordblind der sprang ud med en fladskærm. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 10. Januar, 2014 Sørg for at blive meget forkølet og meget sløj = ingen sexlyst ,må gå til lægen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 10. Januar, 2014 Statistiks set er klamydia med ca. 50000 tilfælde, hvoraf kun ca. halvdelen diagnosticeres altså noget farligere end syfilis med kun 400 tilfælde årligt og overføres oftest ved analsex mellem mænd - desuden er det meget sjældent at se syfilis i de senere stadier - at hjernen opløses er vist lidt overdrevent, men den kan udvikle demens og gakket gangart: http://www.netdoktor.dk/sygdomme/fakta/syfilis.htm Jeg tror nok at jeg hellere vil være en af de 50.000 med klamydia end en af de 400 med syfilis. En brækket arm er også mere udbredt end en brækket ryg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 10. Januar, 2014 Eller find på et eller andet om at I ska prøve tantrasex med massage og ikke penetration og uden udløsning. Eller fortæl at du synes at I vil komme endnu tættere på hinanden ved at prøve andre fælles ting end sex som i Kongen Af Queens. Det er ligesom økologisk sex, det er ikke tilladt at sprøjte. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg