Vissen 28 Skrevet 18. August, 2023 (edited) Rigtigt dejligt besøg hos 28 årige Sasa. Dejlig slank imødekommende krop. Først ret god massage og efterfølgende var der ikke meget, vi ikke kom omkring. Standard Århuspris. Redigeret 18. August, 2023 af Keeper Adr 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vissen 28 Skrevet 18. August, 2023 Jeg fik kontakt via denne annonce Sasa 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Med.Lem 125 Skrevet 21. August, 2023 Vissen skrev, den 18.8.2023 at 14:35: Jeg fik kontakt via denne annonce Sasa De billeder der er på annoncen, er de af Sasa ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vissen 28 Skrevet 21. August, 2023 Aner det ikke - men det kunne de sagtens være. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Napoleon69 202 Skrevet 13. December, 2023 Tror det er Sasa på billederne. Været hos hende én gang. Hun har en flot og trænet krop, men hun var en smule genert og forsigtig, måske hun frisker op efter et par gange. Hun har i hvert fald et stort potentiale med både alder og krop. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
exostar 373 Skrevet 14. December, 2023 Nu er det en Nana der kommer frem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Snitten 7 Skrevet 24. Januar Besøgte Sasa igen i går. Dejlig oplevelse som på alle måder levede op til mit første besøg. Hun er ikke blevet mindre kompetent til de ting vi var omkring, og det blev til en hel del. Jeg fik kontakt via dette nummer: 50174574, som også nummeret til Nana Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
exostar 373 Skrevet 24. Januar Snitten skrev, for 2 timer siden: Besøgte Sasa igen i går. Dejlig oplevelse som på alle måder levede op til mit første besøg. Hun er ikke blevet mindre kompetent til de ting vi var omkring, og det blev til en hel del. Jeg fik kontakt via dette nummer: 50174574, som også nummeret til Nana Vi er enige om at det ikke er sasa der er på billederne ik? Ligger nogen inde med billeder af sasa? Så send gerne pm/link Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg