Herrrman 64 Skrevet 3. Januar, 2014 Som overskriften siger ( !!! ) drejer denne anmeldelse sig om mor26, som man kan finde her på eroguide. Jeg har skrevet med hende gennem længere tid og hver gang er der desværre kommet noget i vejen, men 2.Juledag skulle det være og hun kunne også Jeg kom til hendes ( Private ) hjem og allerede da jeg var på vej op ad trappen stod hun der iført et håndklæde, det startede lovende og reaktionen i mine bukser viste at jeg kunne li' hvad jeg så Havde aftalt en halv time og det var med det blide som jeg foretrækker. Hun siger selv hun har en krop der har tegn på hun har født 2 børn…DET SYNES jeg IKKE ! Hun har en smuk og fast ung krop med måske lidt under middel str bryster, men de er gode og faste. Røven og fissen er bestemt velsmagende, men bare for at nogle ikke skal tro at det her er udelukkende positiv !! Legepladsen var på en madras på gulvet og det er jeg sgu blevet for gammel til, men tror det er en midlertidig løsning. Tror helt sikkert jeg kommer tilbage til hende inden for længe, også selvom jeg har ca 1 1/2 times kørsel hver vej. Prisen var 1000 kr for en halv time 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
freddyx 9 Skrevet 3. Januar, 2014 Har du et link til hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Fisken31 Skrevet 3. Januar, 2014 Giver dig helt ret Herrrnan hun er bestemt en dejlig pige :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 3. Januar, 2014 Giver dig helt ret Herrrnan hun er bestemt en dejlig pige Jeg var vist inde i chatten den dag du havde besøgt hende... Du havde ihverfald fået en god oplevelse lød det til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mor26 146 Skrevet 5. Januar, 2014 :) i smelter jo mit hjerte her drenge:) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13840 Skrevet 5. Januar, 2014 Har du et link til hende? Du kan kontakte hende her på EG http://www.eroguide.dk/forum/user/12315-mor26/ Madrassen på gulvet, skyldes nok at hun netop er flyttet fra sin mand. Hvis nogen har en dobbeltseng i overskud, kan de jo prøve at kontakte hende om hun skulle være int. i at lave en byttehandel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bundstokken 2138 Skrevet 5. Januar, 2014 (edited) Du kan kontakte hende her på EG http://www.eroguide.dk/forum/user/12315-mor26/ Madrassen på gulvet, skyldes nok at hun netop er flyttet fra sin mand. Hvis nogen har en dobbeltseng i overskud, kan de jo prøve at kontakte hende om hun skulle være int. i at lave en byttehandel. Husk - det skal ikke være en tilbudsseng fra JYSK - de holder IKKE - jeg taler af bitter erfaring Venligst Spunsen/Bundstokken Redigeret 5. Januar, 2014 af Bundstokken 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mor26 146 Skrevet 5. Januar, 2014 Uhh jeg er skam frisk på en byttehandel med en seng. En seng en halv times hygge. Har man tilfældigvis også et pænt sofabord og eller spisebordsstole oveni så er det en times hygge:) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mor26 146 Skrevet 5. Januar, 2014 Og forresten ja jernsviney har ret. Sengene var min eks' så de blev ved ham. Desuden glytter jeg også snart igen da denne lejlighed var en nødløsning fordi han gav mig to uger til at flytte så vil have noget der er i bedre stand:). Så derfor har jeg ikke gjort det store ud af at indrette den når jeg flytter igen alligevel:) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
shaved cock 7 Skrevet 5. Januar, 2014 Hey mor26, ca hvor i vejle kan jeg evt møde dig ? tilbyder du superfransk og hvad er din pris ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mor26 146 Skrevet 5. Januar, 2014 Hej shaved cock hehe. Vil du ikke sende en pm i stedet så svarer jeg på alle dine spørgsmål:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg