Hop til indhold
holstebronx

En fredag eftermiddag.....ZZZzzzz

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker

Måske en af dagene når jeg får tid :-)

I aften er der SPORT i tv :P

Åh er det ikke med Ulla overlækker Essendråbe?

Så er et Color Climax unødvendigt ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Undskyld, at jeg bliver lidt off topic.

Men et suk over en kedelig fredag har sjovt nok udviklet sig til en erfaringsudveksling om drivremmes bedre funktionsdygtighed i det rette nærmiljø.

Du har ret X.

Engangang sammenlignede jeg en dejlig kvinde (Anne Q / Din Quinde) med en gammel bil, en Jaguer E-type

Lang og slank

Flotog elegant

Smukke bløde kurver

og mange mænds drøm.

Redigeret af gungner

Del dette indlæg

Link til indlæg

Helt bestemt. Essendråbe får mundvandet til at dryppe.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Ja suk. Men den - Jaguaren - var også upålidelig og utrolig dyr i drift. En firehjulet glædespige man var forpligtet til 24/7/365

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja suk. Men den - Jaguaren - var også upålidelig og utrolig dyr i drift. En firehjulet glædespige man var forpligtet til 24/7/365

Så må du nøjes med en hjulbenet glædespige

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hmm.... Er der noget med hende som vært i aften ?

Fodbold, håndbold, og NFL til mig :p

Del dette indlæg

Link til indlæg

Frk Essendrup kan få mig til at se hvilken som helst sport, sålænge hun er på skærmen i pausen.

Og til dem der kender mig, så er det en voldsom bedrift.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Frk Essendrup kan få mig til at se hvilken som helst sport, sålænge hun er på skærmen i pausen.

Og til dem der kender mig, så er det en voldsom bedrift.

Uden at analysere alt for meget så vil jeg tro at den lækreste skærmtrold efter min mening er Cecilie Bech :P

Og hende som ikke vil kaldes vejrpige, hun er også højt på skalaen :P på tv2 ?? Maria et eller andet langt navn

Del dette indlæg

Link til indlæg

Divya Das.

Det hele passer sammen, hår, øjne, mund og timeglasfiguren, vauw, siger jeg bare. :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg så noget i tvmidtvest omkring nytår, om året der var gået.

Deriblandt at HKH kronprins Frederik var ude og dykke ved et skibsvrag, og hans oppasser var så blevet interviewet om hvordan dykningen var gået, hvorefter oppasseren fortalte at det var spændende og kronprinsen var meget nysgerrig og penetrerede vraget :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hva får I en fredag eftermiddag til at gå med ?? - nogen gode ideer ??

Jeg troede aldrig at jeg skulle sige det....men F**k jeg keder mig :S

så det fredag igen og så tænkte jeg lige, at vi da ikke kunne have du skulle kede dig... Så jeg stiller en spand med sæbevand frem og så håber jeg du kommer og hjælper med at gøre fredags rent i pigekollektivet sf og griner... Mon ikke du finder på noget denne fredag hihi... God weekend knus Line

Del dette indlæg

Link til indlæg

så det fredag igen og så tænkte jeg lige, at vi da ikke kunne have du skulle kede dig... Så jeg stiller en spand med sæbevand frem og så håber jeg du kommer og hjælper med at gøre fredags rent i pigekollektivet sf og griner... Mon ikke du finder på noget denne fredag hihi... God weekend knus Line

:D rengøring er min ynglings beskæftigelse, høhø :p

Del dette indlæg

Link til indlæg

:D rengøring er min ynglings beskæftigelse, høhø :P

Line husk at han skal betale for at ligge med numsen i vejret ved gulvvask og i tilfælde af mangel på en pisk kan en paletkniv eller bøjle gøre meget... :mrgreen:

Pluselig kan de huske at komme ud i hjørnerne og tage panelerne med også hihihi

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg

Link til indlæg

Line husk at han skal betale for at ligge med numsen i vejret ved gulvvask og i tilfælde af mangel på en pisk kan en paletkniv eller bøjle gøre meget... :mrgreen:

Avav!

Det behøves ikke. Udsigten til en dejlig pige er skam rigelig motivation for mig :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sisse

Åhhhhh jeg vil være lige som ladyen... har så mange ting jeg skal have lavet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Åhhhhh jeg vil være lige som ladyen... har så mange ting jeg skal have lavet

så det måske dig der skal have med bøjlen, så du kan komme igang hihi... Det kan vi også sagtens ordne smil ... God weekend knus

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

det har jeg også erfaring med, så ja det må så være ekstra bonus i pakken sf...

Del dette indlæg

Link til indlæg

så det måske dig der skal have med bøjlen, så du kan komme igang hihi... Det kan vi også sagtens ordne smil ... God weekend knus

Altså, nu er det ligefør man skulle leje sig ud i weekenden....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det mest bizare jeg mig kunne komme på da jeg læste Lines besked var, nøgen med en fjer mellem ballerne, head down ass up :D

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det blev en tur i motions center... Men der var ikke rigtigt nogle lækre damer :s

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det blev en tur i motions center... Men der var ikke rigtigt nogle lækre damer :s

Såååå er der jo ingen grund til at blive i motions centeret....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hehe, Jernlady - skal han ikke være iklædt dametøj samtidigt  :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...